vier ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hebben er niet voor niets vier drie
Jaa, nou ja, ik werkte er en ik heb maar 1 keer de verleiding niet kunnen weerstaan, knap he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ooit zo'n geweldige husky in t asiel in Eindhoven zien zitten... Luisterde goed, was ontzettend mooi, heel erg vriendelijk en rustig en echt gewoon een geweldig beest... En ooit bijna een chihuahua van 11 meegenomen die tussen de katten zat omdat ik t zo zielig vond dat ie in het asiel terecht was gekomen. En was ook een heel rustig, vriendelijk beestje. (Wat wil je op die leeftijd)
En je hebt gelijk, je verwacht eerder een grotere hond
Het was niet een ervaring. Het was 2 jaar lang. Opgedrongenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een traumatische ervaring uit het verleden zou niet moeten betekenen dat je ze nooit meer een kans geeft. Vind ik. Persoonlijk. Dan.
Liebchenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat gaan jullie hardIk let even niet op en we zijn weer een topic verder
Hoe is het hier?
Eentje is weggelopenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
vier ?
Ik zou nog wel een exotic poes willen en dan een keer een nestje ofzoMaar denk niet dat dat iets wordt
Ik kwam even langsquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Ohneeeeeeequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ooit een kater van 11 uit het asiel gehaald die zooo mooi was. Pas gecastreerd toen ie in t asiel kwam, heel brede kop, fors lijf
En toen had ik m een dag en liet iemand m naar buiten en is op een straat verderop overreden... Ik was zo kwaad! Had t nog gezegd...![]()
Vergaderenquote:
Kittensquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eentje is weggelopen![]()
Hou je zo van dat ras ja? Dat je ook wel een nestje wilt?
Hier zijn vier knuffelige kittens trouwens![]()
![]()
Wel maar 1 hond? Of meerdere?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
Het was niet een ervaring. Het was 2 jaar lang. Opgedrongen.
Ik heb er nooit gewerkt ofzo, maar ging wel regelmatig honden uitlaten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, nou ja, ik werkte er en ik heb maar 1 keer de verleiding niet kunnen weerstaan, knap he?![]()
En toch, later als ik groot ben en op die enorme boerderij woon, dan wil ik een hondjeUit het asiel
Twee. van die kleine witte kutkeffertjes, keer op keer tegen mijn zin in mijn klauwen gedrukt door mijn toenmalige vriendinnetje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel maar 1 hond? Of meerdere?
(en hoezo opgedrongen, je kunt ze toch ook negeren?)
Awhquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eentje is weggelopen![]()
Hou je zo van dat ras ja? Dat je ook wel een nestje wilt?
Hier zijn vier knuffelige kittens trouwens![]()
![]()
Hij was trouwens ook heel lief en kwam meteen de eerste avond uitgebreid op mn schoot liggen spinnenquote:
vergader ze duckquote:
Ik was jaren vrijwillger, ik werkte er niet betaald ofzo hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er nooit gewerkt ofzo, maar ging wel regelmatig honden uitlaten.
Is ook wel leuk, beestje een tweede kans gevenHeb de meeste van mijn katten uit het asiel gehaald, alleen mn raskatten niet. (En ik moet bekennen dat ik weer dit ras zou nemen als er iets met hen gebeurt, over hopelijk 20 jaar ofzo... Want ik ben zo verliefd geworden op de exotic
![]()
)
Mietje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:57 schreef MPG het volgende:
Twee. van die kleine witte kutkeffertjes, keer op keer tegen mijn zin in mijn klauwen gedrukt door mijn toenmalige vriendinnetje..
Owja, het vriendinnetje vond het maar vreemd dat ik niet wilde zoenen als zij zich net uitgebreid in haar gezicht had laten likken door zo'n vies beest.
marijkequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
marcquote:
Jaquote:
koffie is voor altijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ga je al... koffie is voor vóór je huwelijk, dus niet voor daarna!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |