Aaaahzoow.quote:
Ik ben ooit bereden door een Duitse herderquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaahzoow.
Maar dan nog, zo'n beest op schoot. Zo'n beest dat jou wil likken enzo
.
Ik heb er nog trauma's van. Ben geen hondenmens
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.das toch geen hond meer das een kalf !quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien dat ik ook ooit nog een keer een hond wil, zoeen ofzo:
[ afbeelding ]Die krijg ik er ws nooit door bij Ado, al maakt ie denk ik meer kans dan een chihuahua
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ja, maar grote boerderij. Ik denk dan: grote hond. Herder of Rottweiler ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jack Russel is wel boerderijhondHeel veel energie en dus ruimte nodig
Er zat er hier een keer eentje in het asiel....oooooh, wat moest ik me inhoudenquote:Ja, heel lief en dus ook alleen een optie als we een heel groot landhuis hebben met een hele grote tuin
Net als een Jack Russel dus
Trix en Klaus.quote:
Hondjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaahzoow.
Maar dan nog, zo'n beest op schoot. Zo'n beest dat jou wil likken enzo
.
Ik heb er nog trauma's van. Ben geen hondenmens
.
Op je slaapkamerquote:
*proestquote:
laters lovelyquote:
Even verbeterdquote:
We hebben er niet voor niets vier driequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhh!
Katten zijn wel een stuk gemakkelijker en net zo schattig
Je probeerde onder je huwelijk uit te komen zeker?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest![]()
daar ging me koffie
Ado zei geloof ik dat je een hond pas iets kan leren vanaf maatje boven de kniequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
das toch geen hond meer das een kalf !
Ik heb ooit zo'n geweldige husky in t asiel in Eindhoven zien zitten... Luisterde goed, was ontzettend mooi, heel erg vriendelijk en rustig en echt gewoon een geweldig beest... En ooit bijna een chihuahua van 11 meegenomen die tussen de katten zat omdat ik t zo zielig vond dat ie in het asiel terecht was gekomen. En was ook een heel rustig, vriendelijk beestje. (Wat wil je op die leeftijd)quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
Er zat er hier een keer eentje in het asiel....oooooh, wat moest ik me inhouden
dat is niet geluktquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je probeerde onder je huwelijk uit te komen zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |