Jij bent gek, of wil je gaan hondrijden?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien dat ik ook ooit nog een keer een hond wil, zoeen ofzo:
[ afbeelding ]Die krijg ik er ws nooit door bij Ado, al maakt ie denk ik meer kans dan een chihuahua
Tof en fijn en dankjewel en vergeet je groenten niet, die liggen nog op het aanrechtquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai mopje van me![]()
KeeIk dacht ik vraag het maar, want er stond me inderdaad iets van bij met voedingsdingen enzo
En dan krijgt Joris wat eigen brokjes
Dankje!Ik durf nu ook al bijna niet meer in deze auto te rijden
ik ben zo gestressd dat er weer iets stuk gaat ofzo
Dus het leek me juist even goed om een eind te rijden, even wat vertrouwen opbouwen
Oh en de tankdop kan ik er zo uithalen? Of moet ik daar ook nog iets speciaals voor doen?
Hoezo? Ze kunnen nu mooi een voorzet doenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
Blijf het knap vinden dat het demissionaire kabinet toch bezuinigt
Ja hequote:
quote:
Een kabinet dat demissionair is, mag niet zo veel hoor...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kunnen nu mooi een voorzet doen
En lief en dankjewelquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof en fijn en dankjewel en vergeet je groenten niet, die liggen nog op het aanrecht![]()
En doe niet zo gek, gewoon gaan rijden! (op de snelweg tocht het raam een beetje ivm dat halve rubber, dat is normaal, en dat fluitgeluid dus ook)
En tanken is: sleutel er in, omdraaien, dop er gewoon af draaien, tanken, dop er op, klepje dicht doen, sleutel omdraaien. Niets spannends dus)
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er was niemand... heb daar 10 minuten zitten wachten...
Ja, maar kan ik nu wel weer ff wat werk verzetten... dus eerder thuis vandaagquote:
Jij bent ook liefquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
En iedereen: dankjulliewel voor de lieve woorden, ik hou ook van jullie![]()
![]()
Dat zijn de betere berichtenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar kan ik nu wel weer ff wat werk verzetten... dus eerder thuis vandaag
Maar als een meerderheid van de kamer voor is zie ik geen probleem en bovendien gaat het nieuwe kabinet meer bezuinigenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een kabinet dat demissionair is, mag niet zo veel hoor...
ik dacht al zoietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga vanavond hun poezels knuffelenEn ik heb haar auto te leen en ik had gevraagd of ik daar mee naar Groningen mocht
Duidelijk zo?
Bis später Liebchenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn de betere berichten
En nu moet ik zelf zo weg, dus even spulletjes pakken en dan naar afspraak en ouders en ST d'r poezelsTot later
![]()
Jawel. Maar Cohen-1 gaat de bezuinigingen straks over een andere boeg gooienquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als een meerderheid van de kamer voor is zie ik geen probleem en bovendien gaat het nieuwe kabinet meer bezuinigen
Premier Somalië dient ontslag inquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie o Wie heeft geld over om mij de politiek in te helpen?
Eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Maar Cohen-1 gaat de bezuinigingen straks over een andere boeg gooien.
Jij gelooft nog dat Rutte een stabiele club kan vormenquote:
ik wil in NL blijven, mag dat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Premier Somalië dient ontslag in
Somalië zoekt nog een premier. Moet wel te doen zijn van jouw spaarboekje
.
Dat wel maar ik denk niet in deze vorm, trouwens ik vind dat Cohen al stom bezig is geweestquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij gelooft nog dat Rutte een stabiele club kan vormen?
Ja. Dan moet je een sponsor zoeken voor je PvdT. Misschien heeft Johan Vlemminx interessequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik wil in NL blijven, mag dat?
Partij voor de Toek?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Dan moet je een sponsor zoeken voor je PvdT. Misschien heeft Johan Vlemminx interesse.
Met die geblondeerde gaat sowieso niet lukken nee, maar ik denk dat 't gewoon spaakloopt met R. Imho mag Cohen, ondanks stommiteit, het eens proberen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar ik denk niet in deze vorm, trouwens ik vind dat Cohen al stom bezig is geweest
Gamma.quote:
We zullen zien, ben weer aan het werkquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Met die geblondeerde gaat sowieso niet lukken nee, maar ik denk dat 't gewoon spaakloopt met R. Imho mag Cohen, ondanks stommiteit, het eens proberen.
Werkzequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
We zullen zien, ben weer aan het werk
Zoietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent gek, of wil je gaan hondrijden?
Had je vorige week nou ook al problemen met je collega's?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
Middag Ferb!
bepaalde collega's die denken dat als ze iets vragen het meteen gebeurt
whehehequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er was niemand... heb daar 10 minuten zitten wachten...
laters marijkequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn de betere berichten
En nu moet ik zelf zo weg, dus even spulletjes pakken en dan naar afspraak en ouders en ST d'r poezelsTot later
![]()
Vind allebei leuk, hond moet wel opgevoed zijn...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:39 schreef ScarFace- het volgende:
Katten zijn leuker dan honden(vind ik)
Middag Janiesquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind allebei leuk, hond moet wel opgevoed zijn...ben ik niet zo heel goed in vrees ik.
+ Dat mn dochter totaal geen overwicht heeft
Kat moet ook opgevoed zijn, maar die zijn toch vaak wel makkelijker.
O die honden zijn ook wel mooi en lief, mijn overburen hebben er twee. Wat een koeien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoiets
Ik vind ze gewoon heel mooi, en lief
En ik had gelijkWeer terug zonder kinderen
Ado vindt jouw hond leukt ras dan.
Ja, het gaat hier heel goed, ben er echt blij meequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O die honden zijn ook wel mooi en lief, mijn overburen hebben er twee. Wat een koeien.
De meiden zijn echt thuis daar nu.Leuk.
Mijn hond is dan ook erg erg tof en minder lomp als die grote. Uhm nee toch niet.
Die van ons doet niksquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef ScarFace- het volgende:
Katten zijn eigenwijs.
Daarom zijn ze zo cool
Dat zal iemand anders geweest zijn... ik heb hele lieve collega'squote:Op dinsdag 21 september 2010 15:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Had je vorige week nou ook al problemen met je collega's?
Of was dat iemand anders?
ferbquote:
Hij geniet van zijn rustquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:53 schreef Ferb het volgende:
[..]
Die van ons doet niks![]()
Hij is dan al aan de oudere kant, maarja..
wat gaan we doen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo het programma voor oktober heb ik ook weer klaar
van allesquote:
colaquote:
iddquote:
Gazeuzequote:
Goed bezig! Ik ben ook weer een planning aan het updatenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
zo mijn site heb ik ook weer geupdate
Gelen? Hij wordt Chinees?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ferb, ben je wel aan het gelen, of ben je dat glad vergeten?
Of hij wordt een fles joppiesausquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is geelzucht aan het oplopen
Ben je me weer voor vandaagquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:51 schreef wel.o.k het volgende:
oh noes
16:00 geweest
operatie stofwolk
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:51 schreef wel.o.k het volgende:
oh noes
operatie stofwolk
Dat was wel een heel grote stofwolk zoquote:
dat van gisteren kon ik niet op me laten zittenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je me weer voor vandaag
wel thuis!
meer een vuurstreepquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat was wel een heel grote stofwolk zo.
donderdag gratis entreequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
zo mijn site heb ik ook weer geupdate
Dat dacht ik al, dus ik zat hier maar te wachten tot jij weg ging, dus nu kan ik ook eindelijk naar huisquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat van gisteren kon ik niet op me laten zitten
[..]
meer een vuurstreep
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:51 schreef wel.o.k het volgende:
oh noes
operatie stofwolk
geen stofwolk gezienquote:
quote:
laters MDquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, dus ik zat hier maar te wachten tot jij weg ging, dus nu kan ik ook eindelijk naar huis
En nu kan ik echt wegquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je bent zaterdag niet hier geweest
op een potlood kauwenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:11 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb honger maar kan pas over 1.45 minuten eten
quote:
Geniet ervanquote:
wou zeggen, kids op marktplaats?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou helemaal vrij ben ik ook weer niet
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wou zeggen, kids op marktplaats?
Tofquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
De oogst van zondag![]()
[ afbeelding ]
Jeuj
vet manquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
De oogst van zondag![]()
[ afbeelding ]
Jeuj
Niceeequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
De oogst van zondag![]()
[ afbeelding ]
Jeuj
nicequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal jou eens te koop aanbieden
quote:
quote:
Nou, dat doe ik dus op een vrije zondagmiddag als jullie zitten te Fok!kenquote:
Op 1 dag?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, dat doe ik dus op een vrije zondagmiddag als jullie zitten te Fok!ken
Hoe kan jij een lCD betalen van 20.000 euro?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
niceje weet dat mijn ICD 20.000 euro waard is hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |