Neequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
AwhDas niet leuk
En ja, ik vind ze helemaal geweldig, echt de meest fantastische katten die er zijn![]()
EnLief
Hihi, dat is wel heel lief..en dan zo'n afloopquote:Hij was trouwens ook heel lief en kwam meteen de eerste avond uitgebreid op mn schoot liggen spinnenHij mocht me, want als ie mn vriend zag, kroop ie gelijk weer onder de kast
Die hondjes in elk geval sowiesoquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
Ja. Ik had die meid eerder buiten moeten zetten, ikweet.
Naatjequote:
Liebchenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
He GFquote:
Dan was zij er vanzelf achteraan gelopenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hondjes in elk geval sowieso
goed planquote:
de stucadoor komt woensdag pasquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He GF![]()
Alles goed daar? Lukt het stucen een beetje?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ben jij dat!
Hoi liefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, had ik gezien, en fijn en ja, dat mogen Mikkie en Mirre wel, maar Joris niet ivm blaasgruis, maar die mag wel wat eigen brokjes dan (witte zak in trapkast), plus Groningen is okee
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is verkeerd omquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
Dan was zij er vanzelf achteraan gelopen.
Twee vliegen in 1 klapquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was zij er vanzelf achteraan gelopen.
einde cryptografisch berichtquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi liefje![]()
![]()
Ja, had ik gezien, en fijn en ja, dat mogen Mikkie en Mirre wel, maar Joris niet ivm blaasgruis, maar die mag wel wat eigen brokjes dan (witte zak in trapkast), plus Groningen is okee
Drie. Want twee keffertjes.quote:
lees en leut zequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. En nu is het afgelopen hoor. Ik ga koffie maken en lezen![]()
![]()
fijne dag nog STquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Sommige mensenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was jaren vrijwillger, ik werkte er niet betaald ofzo hoor![]()
Ja, mijn eerste kat kwam aanlopen en is via het asiel (ivm een eventueel zoekend baasje) weer naar mij gekomen, de tweede kwam uit het asiel.
En dan nog die van mijn man, eentje gewoon van een particulier nestje en eentje uit een gezin waar ze niet meer voor hem konden zorgen.
En mijn aller-allereerste katje zat aan een boommet zijn dode zusjes en broertjes
Hai mopje van mequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi liefje![]()
![]()
Koffie ze en lees ze, snoetquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Dat vnden meer mensenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
En okeeeeeeee, dat is tof.
Ik vind ze alleen zo enorm lelijk![]()
![]()
![]()
Ik ga vanavond hun poezels knuffelenquote:
Veel plezier meisjequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Nog beter!quote:
Ik las dat de 2 katten elkaar wat aardiger vinden in het vorige topicquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vnden meer mensen
LAatst kwam een moeder een kindje hier ophalen, was de eerste keer dat iemand meteen tegen me zei: Wow wat een mooie kat!
Ik was helemaal trots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |