Met die geblondeerde gaat sowieso niet lukken nee, maar ik denk dat 't gewoon spaakloopt met R. Imho mag Cohen, ondanks stommiteit, het eens proberen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar ik denk niet in deze vorm, trouwens ik vind dat Cohen al stom bezig is geweest
Gamma.quote:
We zullen zien, ben weer aan het werkquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Met die geblondeerde gaat sowieso niet lukken nee, maar ik denk dat 't gewoon spaakloopt met R. Imho mag Cohen, ondanks stommiteit, het eens proberen.
Werkzequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
We zullen zien, ben weer aan het werk
Zoietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent gek, of wil je gaan hondrijden?
Had je vorige week nou ook al problemen met je collega's?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
Middag Ferb!
bepaalde collega's die denken dat als ze iets vragen het meteen gebeurt
whehehequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er was niemand... heb daar 10 minuten zitten wachten...
laters marijkequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn de betere berichten
En nu moet ik zelf zo weg, dus even spulletjes pakken en dan naar afspraak en ouders en ST d'r poezelsTot later
![]()
Vind allebei leuk, hond moet wel opgevoed zijn...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:39 schreef ScarFace- het volgende:
Katten zijn leuker dan honden(vind ik)
Middag Janiesquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind allebei leuk, hond moet wel opgevoed zijn...ben ik niet zo heel goed in vrees ik.
+ Dat mn dochter totaal geen overwicht heeft
Kat moet ook opgevoed zijn, maar die zijn toch vaak wel makkelijker.
O die honden zijn ook wel mooi en lief, mijn overburen hebben er twee. Wat een koeien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoiets
Ik vind ze gewoon heel mooi, en lief
En ik had gelijkWeer terug zonder kinderen
Ado vindt jouw hond leukt ras dan.
Ja, het gaat hier heel goed, ben er echt blij meequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O die honden zijn ook wel mooi en lief, mijn overburen hebben er twee. Wat een koeien.
De meiden zijn echt thuis daar nu.Leuk.
Mijn hond is dan ook erg erg tof en minder lomp als die grote. Uhm nee toch niet.
Die van ons doet niksquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef ScarFace- het volgende:
Katten zijn eigenwijs.
Daarom zijn ze zo cool
Dat zal iemand anders geweest zijn... ik heb hele lieve collega'squote:Op dinsdag 21 september 2010 15:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Had je vorige week nou ook al problemen met je collega's?
Of was dat iemand anders?
ferbquote:
Hij geniet van zijn rustquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:53 schreef Ferb het volgende:
[..]
Die van ons doet niks![]()
Hij is dan al aan de oudere kant, maarja..
wat gaan we doen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo het programma voor oktober heb ik ook weer klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |