Yep, is weg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Spammer RacheldH:
Tip hier nieuwe nummers #23
Zelfde post in heel wat MUZ topics.
Ja, hij is dicht. Sorry dat het even duurde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef OVchipkaart het volgende:
Beste Radiohead nummer competitie (Ronde 2)
mag deze dicht
In principe schoppen we de meeste van die topics naar DIG, maar deze vind ik te concreet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:52 schreef Mark het volgende:
Mag dit?
Wie weet er een goeie site om hele cds op te downloaden????
Moedwillig foute TTs om een kutgrap te maken doen we niet in MUZ, zeker niet als dat onduidelijkheid schept m.b.t. bestaande topics. Posts inclusief die van mezelf zijn verwijderd om het topic in stand te houden zoals het is en het niet over bijzaken te laten gaan, niet omdat ik wat dan ook verkeerd zou hebben gedaan. Je mag blij zijn dat ik er dit nog van gemaakt heb.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:43 schreef tong80 het volgende:
Ben door Krioki verwezen naar Feedback in MUZ. Op zich al triest. Maar4 ik vroeg een slotje aan voor een in potentie briljant topic.
Meer fans van Adèle?
Hij heeft het topic verknald en de humor er uit gehaald.
Heeft de TT veranderd en weer hersteld. En dan nog verkeerd ook.
Heeft mijn posts verwijderd omdat ie geen goed weerwoord heeft op mijn vragen.
Nu ie inziet dat ie verkeerd was zegt ie dat ie er achteraf wel over kan glimlachen.
Mijn topic is naar de kloten en ik wil graag een slotje.
Sinds wanneer wordt een verzoek tot een slotje niet meer goed behandeld ?
Waarom willig je mijn verzoek niet in en wie denk je wel dat je bent ?
Hoelang ben je al MUZ-modquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Moedwillig foute TTs om een kutgrap te maken doen we niet in MUZ
Al een tijdje. En ja een grap kan best, maar dit was vervelend door reacties die de grap alleen maar teniet deden en er een baggertopic van maakten.quote:
Ik vind het een kutgrap, kutgrappen kunnen desalniettemin ook aardig zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:58 schreef tong80 het volgende:
Trouwens het was geen kutgrap. Je zei achteraf dat je er om kon lachen.
En mijn vraag of je hem wil sluiten heb je nog steeds niet ingewilligd.
Er was één keer in gepost voordat jezelf het topic verbaggerdequote:Op zondag 13 maart 2011 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Al een tijdje. En ja een grap kan best, maar dit was vervelend door reacties die de grap alleen maar teniet deden en er een baggertopic van maakten.
Maak jij uit of een grap een grap is of een kutgrap ?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:03 schreef krioro het volgende:
Ik vind het een kutgrap, kutgrappen kunnen desalniettemin ook aardig zijn.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:03 schreef krioro het volgende:
Het verzoek om het topic te sluiten ga ik ook niet inwilligen, het topic is naar mijn mening niet verneukt en kan zo blijven bestaan. Als jij er niet meer wil kijken hoeft dat niet.
Nope, posts verwijderd.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was één keer in gepost voordat jezelf het topic verbaggerde
Nee, ik maak uit of ik een grap al dan niet een kutgrap vind. En neuh, kijk maar in je postgeschiedenis, daar staan er vast een aantal tussen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak jij uit of een grap een grap is of een kutgrap ?
En noem eens leuke topics in MUZ die een kutgrap zijn:
OK! Nee, dat is mijn taak niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]Ok dan kijk ik er niet meer naar. Hou je het topic wel in stand met leuke one liners die ik in gedachten had ?
Je hebt een hele discussie verwijderd manquote:
Wat is je taak wel ?quote:
Ben je weer terug bij Radiohead?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is je taak wel ?
En hoezo klaar ?
Ben zo weg idd.
Dus tot morgen alvast.
Zal ik een Radiohead topic openen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:21 schreef chansadres het volgende:
Slotje op deze, graag:
Pinkpop 2011 #2: Woensdag de persconferentie!
Deze was eerder:
Pinkpop 2011 #2: Woensdag de persconferentie!
quote:
Ga je gang zou ik zeggen! Ik kan alleen deze 2 topics vinden: Viool spelen + Viool spelen en die zijn vrij oud en niet heel hoogstaand, dus wat mij betreft kun je beter een frisse start maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef horned_reaper het volgende:
Ik had even een korte vraag.
Ik wou graag een algemeen violisten topic openen, aangezien ik het zelf bespeel en ik graag in contact zou komen met meerdere viool spelende Fok!kers.
Echter lijkt het me vrij logisch dat er al een centraal violisten, strijkinstrumenten of iets in die vorm, topic open staat. Ik kan deze alleen niet vinden via de zoekfunctie.
Is er iemand die voor mij een dergelijk topic kan vinden? En mochten deze nog niet bestaan, dan maak ik er zo snel mogelijk eentje aan.
Snakey had hem al.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef chansadres het volgende:
Er zit een spammer in het Joe Jackson topic
Joe Jackson topic
Ik ga het veranderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:25 schreef Boldface het volgende:
In het A-Z-topic verwijst de link bij Elbow naar een gesloten topic.
Het actuele topic is: Elbow #2: Build a Rocket Boys
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:27 schreef -Menn0- het volgende:
Kan [Hardstyle #201] Again we will rise! even worden veranderd in [Hardstyle #201] Again We Will Rise ?
Thanks
Je kunt nu weer posten.quote:Op zondag 3 april 2011 18:25 schreef Arcee het volgende:
Twarres
Mag dit topic open? Er is een nieuw nummer.
Hier: Beastie Boys #1: The Mix-Upquote:
Dicht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef cafca het volgende:
Dubbel, gooi deze maar dicht: Fok! Muziek Trivia deel MCLXVII
Is het niet beter is om een nieuwe te openen, deze is al bijna vier jaar niet gebruikt? Als je er erg aan gehecht bent, schop ik hem open, maar het is niet het mooiste Ramonestopic dat ik me kan voorstellen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:04 schreef Arn0 het volgende:
Ramones
Wilt er iemand zo vriendelijk zijn deze open te gooien?
Hmm nja, wou eigenlijk gewoon posten dat het alweer tien jaar geleden is dat Joey Ramone overleden is. Weet niet of dat een nieuw topic waard is.. Maar goed, zal straks anders wel even een algemeen Ramones topic maken met een goede OP!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Is het niet beter is om een nieuwe te openen, deze is al bijna vier jaar niet gebruikt? Als je er erg aan gehecht bent, schop ik hem open, maar het is niet het mooiste Ramonestopic dat ik me kan voorstellen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm nja, wou eigenlijk gewoon posten dat het alweer tien jaar geleden is dat Joey Ramone overleden is. Weet niet of dat een nieuw topic waard is.. Maar goed, zal straks anders wel even een algemeen Ramones topic maken met een goede OP!
Post is al leeggehaald.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:11 schreef tjoptjop het volgende:
Spammert http://forum.fok.nl/user/history/342434
Sure, ik zie ook dat je het goede knopje gebruikt hebt (nieuw topic). Nu zijn de topics gekoppeld en neem je automatisch alle mensen die het in hun MAT hebben staan mee.quote:Op maandag 18 april 2011 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Stoner Central #28 Heads on Fire
Hmm kan iemand hier deel 28 van maken ik was iets te vooruitstrevend.
Handyquote:Op maandag 18 april 2011 15:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Sure, ik zie ook dat je het goede knopje gebruikt hebt (nieuw topic). Nu zijn de topics gekoppeld en neem je automatisch alle mensen die het in hun MAT hebben staan mee.
Waarom bestaat MUZ Trivia maar uit 2 topics in de 'reeks'...?quote:Op maandag 18 april 2011 15:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Sure, ik zie ook dat je het goede knopje gebruikt hebt (nieuw topic). Nu zijn de topics gekoppeld en neem je automatisch alle mensen die het in hun MAT hebben staan mee.
Alle andere topics kunnen door mods gekoppeld worden m.b.v. een tool, dat is bij die reeks nog niet gedaan.quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom bestaat MUZ Trivia maar uit 2 topics in de 'reeks'...?
Check.quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef bartrid het volgende:
Kan een modje Fok! Muziek Trivia deel MCLXIX even aanpassen naar de goeie romeinse cijfers?
Dat is nou net een reeks die ik niet constant in myat hoef te hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 23:30 schreef Arcee het volgende:
Help, ik zoek... #307
Kan iemand hier een reeks van maken?
Check, maar een reeks ontstaat ook gewoon vanzelf als je op het 'maak een nieuw deel aan'-knopje drukt.quote:Op maandag 18 april 2011 23:30 schreef Arcee het volgende:
Help, ik zoek... #307
Kan iemand hier een reeks van maken?
Dan mag je op het 'stop volgen'-knopje drukken.quote:Op maandag 18 april 2011 23:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is nou net een reeks die ik niet constant in myat hoef te hebben
Ja, maar het ging me ook om de historie.quote:Op maandag 18 april 2011 23:32 schreef belsen het volgende:
Check, maar een reeks ontstaat ook gewoon vanzelf als je op het 'maak een nieuw deel aan'-knopje drukt.
Dat is nou net een reeks waar ik niet vaak post, maar die ik wel altijd in m'n AT wil hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 23:31 schreef tjoptjop het volgende:
Dat is nou net een reeks die ik niet constant in myat hoef te hebben
We gaan gewoon iets meer af van het, voorheen, gegeven dat je een topic tot 300 posts volgt als je erin gepost hebt. Een begin hiervan was de 'volgen/stop volgen'-knop. Dit is er een vervolg van. Ik vind het een goede ontwikkeling, dat ik gewoon wordt meegenomen naar een volgend deel. Dat kan alleen maar zijn voordelen hebben, vooral omdat je met één druk op de knop ook je abonnement kunt opzeggen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:48 schreef tjoptjop het volgende:
Zoveel mensen zoveel wensen blijkt wel weer
De sterkste overwint het wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:27 schreef donroyco het volgende:
Caro Emerald nummer 1 in Oostenrijk, top 5 Duitsland
Kan gewoon in het centrale Caro-topic, zoals dat in het topic wordt vermeld.
Deze reactie is overigens totaal niet nodig.quote:
Zonde, was een mooie OP...quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
mag deze dicht .. Scarlett Johansson
er is al een andere
Jazeker, done. Dank voor de aanwijzing.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:56 schreef Peter6000 het volgende:
Die reeksen zijn leuk.
Is het mogelijk het allereerste Spinvistopic: Het album van Spinvis handmatig toe te voegen, want nu begint de Spivreeks bij bij deel 2.
http://forum.fok.nl/topicchain/486
Tnx.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Jazeker, done. Dank voor de aanwijzing.
Zeker de manier waarop, in de reeks van het gitaristentopic, is not done.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:49 schreef cafca het volgende:
Ik weet niet of dit nou een belsen-adoratie-topic is, maar het voegt iig weinig toe:
Bassisten stinken
Ik heb diverse posts verwijderd, vanaf het moment waar Haque de knuppel in het hoenderhok gooit. De rest vind ik wel binnen de normale discussie passen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef porsche1 het volgende:
Hardcore #21 - My mood is real rude!
Mag dat racisme gerotzooi weg aub?stom gezeik.
Oke.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb diverse posts verwijderd, vanaf het moment waar Haque de knuppel in het hoenderhok gooit. De rest vind ik wel binnen de normale discussie passen.
Check.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Deze Fok! Muziek Trivia deel MCLXXII mag dicht en deze Fok! Muziek Trivia deel MCLXXII moet in de reeks van de MUZ Trivia gehangen worden.
Dank!!!!
Nadeel van een subforum is dat dan alles in subfora moet worden geplaatst, hier hebben wij in MUZ (nog steeds) niet voor gekozen, omdat vaak dingen als bands/concerten/nummers/zoekopdrachten door elkaar lopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef Schuifpui het volgende:
Nu dat FMM forum weg is, is het geen optie om binnen muziek een subforum daarvan te maken? Ik vond het wel handig dat die topics bijelkaar stonden. Muziek maken is toch heel wat anders dan al die bandreeksen e.d. Het was misschien niet groot genoeg voor een apart forum, maar een subforum moet kunnen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |