Hebben ze eerder gedaan he (onder een andere naam).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
all instrumental record
Ik ben benieuwd....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:50 schreef tomttt het volgende:
"see i knew they were gonna do that!" that's a quote from you.
Welk album hebben ze dan onder een andere naam uitgebracht? Het Country Mike album? Ze hebben wel een tijdje gespeeld onder de naam Quasar ten tijde van Aglio E Olio. Die ep is overigens inderdaad geniaal!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:31 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hebben ze eerder gedaan he (onder een andere naam).
Sowieso zijn de niet-standaard werken van hun zeer de moeite waard. Die Aglio E Olio EP is ook meesterlijk!
Inderdaad, ik haalde even wat dingen door elkaar. Ze speelden onder de naam Quasar tijdens de 'Aglio' tour, om het lekker klein hardcore te houden. Geweldig ook die reacties toen van mensen die alleen Check Your Head en Ill Communication kenden en toen Aglio hoorden: 'da's geen beastie boys, da's kutherrie'. De platen zijn gewoon onder hun eigen naam uitgebracht.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:20 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik neem aan dat hij gewoon 'The In Sound from Way Out' bedoeld. Eigenlijk het enige Beastie Boys album wat ik niet heb, aangezien vrijwel alle (of zelfs alle) nummers al op hun andere cd's staan. Desalniettemin ben ik groot liefhebber van hun instrumentals, en afgaande op de reacties van leden van het officiële Beastie Boys Message Board is het echt een hele toffe plaat!
Check Your Head en Ill Communication zijn toch juist de cd's die ook hardcore nummers bevatten (Time for Livin', Heart Attack Man etc.)? Ik denk dat de fans van LTI en Paul's Boutique wellicht wel hun wenkbrauwen hebben gefronstquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:49 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Geweldig ook die reacties toen van mensen die alleen Check Your Head en Ill Communication kenden en toen Aglio hoorden: 'da's geen beastie boys, da's kutherrie'. De platen zijn gewoon onder hun eigen naam uitgebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |