quote:Op woensdag 27 april 2011 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Nog maar één in de vervolgvragen-reeks:
Wie?
Maar:quote:Een nummer van hen werd onlangs gebruikt voor een commercial hier en werd vervolgens een hit in Nederland...
Cafca +1quote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef cafca het volgende:
Tommy James & the Shondells?
Alhoewel....vele andere hits
quote:The song "Mony Mony" has been covered by many artists, including Billy Idol, Alvin and the Chipmunks, Amazulu, Status Quo and The Beach Boys. Notably, Billy Idol's version replaced another Tommy James hit as the #1 Billboard Hot 100 single, "I Think We're Alone Now", covered by Tiffany.
Ach ja, vervolgvragen zijn altijd wat flexibel te interpreteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Soms kun je beter dyslectisch zijn als je vervolgvragen wilt snappen.
Niet, moet een MOD nu doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef cafca het volgende:
Hoe moet ik dit topic trouwens koppelen aan de reeks?
Die optie had je volgens mij tijdens het maken. Maar de vervolgknop is natuurlijk het handigste.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef cafca het volgende:
Och verrek, ik zie het nu, gewoon verkeerde knopje gekozen....quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die optie had je volgens mij tijdens het maken. Maar de vervolgknop is natuurlijk het handigste.
Topic aan reeks koppelen gaat vanzelf als je de 'Maak nieuw topic op basis van dit topic'-knop gebruikt. Gaat vanzelf dan...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die optie had je volgens mij tijdens het maken. Maar de vervolgknop is natuurlijk het handigste.
Nee, deze "dame" leeft nog, en voor deze vervolgvraag hoef je niet dyslectisch te zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat die Sheela/Sheila die als Bella Beer van Ron B. verkleed was en jong overleden is?
Door gewoon op het knopje 'Open een nieuw deel' te klikken, zoals MM deed.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef cafca het volgende:
Juiste aannamequote:Op woensdag 27 april 2011 18:04 schreef belsen het volgende:
Ik neem aan de Sex Pistols (Steve Jones en Paul Cook).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |