Hij is al weg, zie ik niet.quote:Op zondag 26 september 2010 17:33 schreef Grobbel het volgende:
Die nazi-mongool is weer terug.
justin bieber de beste
Dank je, belsen was er al bij zag ik.quote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef EggsTC het volgende:
Help, ik zoek...#295 Love love love...
Je komt spammen in het FB-topic?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:23 schreef ranja het volgende:
Even spammen: FOK! album top 100 allertijden 2010
Meteen het verzoek deze niet sticky te maken maar gewoon te laten meebewegen in de actieve topics.
Ey, bestaan die nog?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:43 schreef infp2009 het volgende:
Mag het vraagteken weg bij de topictitel van dit topic?
Woost
Nee, dat klopt, dat soort openbare opmerkingen om een topic om zeep te helpen houden we niet van in MUZ. Je kunt je altijd melden in FB en anders de Topic Report knop gebruiken om ons op de hoogte te stellen van een opmerking. Dat hoeft niet en plain publiek in het topic zelf.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef kthxbye het volgende:
We don't need another Hero
Dan doe ik het hier maar even.
Alsof er niet genoeg topics/nieuwsberichten/tv-programma's/etc. over zijn. Mag ik daar blijkbaar niet zeggen in dat topic.
Ja, daar doelde ik opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef Sisiorange94 het volgende:
Mag de TT van dit topic veranderd? Lady GaGa #10 | Met meer kekke muziek van de diva
Haha, dit is wel heel droogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik op. Wat zou je ervan willen maken? Ik heb zelf niet echt een idee moet ik toegeven, nu zomaar wat gedaan.
Dat is idd beter! Done.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Haha, dit is wel heel droog![]()
Laten we zeggen: Waar Born This Way het nieuwe album wordt
quote:
Ik heb hem even geschopt, maar je mag wat mij betreft ook een verse starten.quote:Er is al 3289 dagen niet in dit topic gepost...
nee joh, leuk een OP waarin audiogalaxy genoemd wordt. Wie weet nog wat dat was?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:17 schreef belsen het volgende:
Ik heb hem even geschopt, maar je mag wat mij betreft ook een verse starten.
Welks???quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
nee joh, leuk een OP waarin audiogalaxy genoemd wordt. Wie weet nog wat dat was?
quote:Spotify #3: All the music, all the timeOp dinsdag 26 oktober 2010 11:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het kwam wat spammerig over als ik er een nieuw topic voor zou aanmaken, dus ik weet verder niet waar ik het anders kwijt moet dan hier.
quote:TT even aangepast, dan is het duidelijk. Het is een veel lichtere insteek dan dat andere topic.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef TripleP het volgende:
Dupstep (de nieuwe hype)
Nergens voor nodig dat topic, er is een allang een Dubstep&Grime topic lopende.
quote:Ja maar haal dan ook die spelvaut eruit. DuPstep??Op dinsdag 26 oktober 2010 18:52 schreef belsen het volgende:
[..]
TT even aangepast, dan is het duidelijk. Het is een veel lichtere insteek dan dat andere topic.
quote:Dat hoort toch zo?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja maar haal dan ook die spelvaut eruit. DuPstep??
quote:John Zorn! deel 4Op donderdag 28 oktober 2010 02:57 schreef Grobbel het volgende:
Kunnen jullie het vierde deel vinden van het John Zorn topic? Deel 3 is al anderhalf jaar dicht (en die staat nog in het B&A overzicht), en nu is er een nieuw topic over de beste man begonnen.
Anders wellicht dit nieuwe topic tot deel 4 bombarderen?
John Zorn
quote:Yep.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:44 schreef Mark het volgende:
Help ik zoek een nummerde clip is in een toilet is gefilmd mag wel dicht
Sure.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:41 schreef iggyinthehouse het volgende:
Kunnen jullie detitel van dit topic Fok! Muziek Trivia deel XXXI veranderen in Fok! Muziek Trivia deel MCXXXI ?
Dank.
Nogmaals, waarom vallen hier gratis mixtapes onder die door artiesten zelf worden vrijgegeven op het internet?quote:Besprekingen van warez (beeld- en/of geluidsbestanden die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar) of links ernaar zien wij liever niet in ons forum.
Deze mixen vallen hieronder als ze copyrightbehoudend materiaal bevatten, met andere woorden als er in de mixen gebruik gemaakt wordt van nummers van andere artiesten. Aangezien dat bijna altijd zo is, zit er dus copyright op. Niet van de mixer, maar wel van de uitvoerende artiesten.quote:Op zondag 14 november 2010 22:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom vallen hier gratis mixtapes onder die door artiesten zelf worden vrijgegeven op het internet?
De rest is nog ouder. Ik zou eerder nog een mooi nieuw topic maken dan een nog oudere schoppen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:38 schreef Norrage het volgende:
Lou Reed
Misschien? of andere suggestie?
quote:Op zondag 14 november 2010 22:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom vallen hier gratis mixtapes onder die door artiesten zelf worden vrijgegeven op het internet?
Bovendien kunnen wij niet van alle muziek die een willekeurig iemand uploadt nagaan of het vrij verspreid mag worden. Daarom dus alleen links naar officiële sites, zelfs als materiaal door de artiest zelf is vrijgegeven, dan zien wij dat het goed is.quote:Op maandag 15 november 2010 07:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Deze mixen vallen hieronder als ze copyrightbehoudend materiaal bevatten, met andere woorden als er in de mixen gebruik gemaakt wordt van nummers van andere artiesten. Aangezien dat bijna altijd zo is, zit er dus copyright op. Niet van de mixer, maar wel van de uitvoerende artiesten.
Die andere is maar een maand ouder ofzo (ok 5 maanden), en staan wel wat nuttige posts in...kan ook wel een nieuwe maken hoor, maar het is altijd leuk om al wat te hebben...quote:Op maandag 15 november 2010 07:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Deze mixen vallen hieronder als ze copyrightbehoudend materiaal bevatten, met andere woorden als er in de mixen gebruik gemaakt wordt van nummers van andere artiesten. Aangezien dat bijna altijd zo is, zit er dus copyright op. Niet van de mixer, maar wel van de uitvoerende artiesten.
[..]
De rest is nog ouder. Ik zou eerder nog een mooi nieuw topic maken dan een nog oudere schoppen.
Eens.quote:Op maandag 15 november 2010 11:51 schreef donroyco het volgende:
Help, ik zoek .... #299
Hij moet zijn mond eens gaan spoelen.
Maak maar een nieuwe, ze hebben beiden niet een heel lange postgeschiedenis (ze zijn gewoon oud) en hebben ook niet een supermeerwaarde. Een mooi topic over Lou Reed mag er sowieso wel eens komen.quote:Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die andere is maar een maand ouder ofzo (ok 5 maanden), en staan wel wat nuttige posts in...kan ook wel een nieuwe maken hoor, maar het is altijd leuk om al wat te hebben...
Ok, ik ga maar eens mijn best doenquote:Op maandag 15 november 2010 13:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Maak maar een nieuwe, ze hebben beiden niet een heel lange postgeschiedenis (ze zijn gewoon oud) en hebben ook niet een supermeerwaarde. Een mooi topic over Lou Reed mag er sowieso wel eens komen.
Kan zijn, maar daar wordt het gedoogd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, het FOK! beleid is overal hetzelfde.
En nu hier ontopic graag, discussie over links en zo mag dus in MUZ FB.
Dat is niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan zijn, maar daar wordt het gedoogd.
Geen idee... Per ongeluk verwijderd misschien. Ik vraag er even naar.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Hoe kan het dat ik dit topic niet kan openen?
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #1
Er was al een LL 2011 topic (zie posts boven de jouwe) dus ik wacht even af wat we daarover horen. TT veranderen van dit topic kan altijd nog.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:20 schreef PiRANiA het volgende:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 #46 Sparen maar!
Die kan naar 2011 #1
We hebben het alweer over 2011.
Van mij mag je, is tenslotte zeker van belang voor ons muziekliefhebbers.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:59 schreef cafca het volgende:
Lieve Modjes, mag ik alle muziekliefhebbers op dit forum verzoeken om te gaan schreeuwen om cultuur, teneinde de verloedering tegen te gaan, of vinden jullie dit niet passen binnen dit subforum?
http://www.nederlandschreeuwtomcultuur.nl/
Die ga je toch moeten mergen denk ik, niemand heeft daar gepost gok ik.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Er was al een LL 2011 topic (zie posts boven de jouwe) dus ik wacht even af wat we daarover horen. TT veranderen van dit topic kan altijd nog.
Geen idee, ik heb dat topic nooit kunnen zien. Maar goed, mergen kan ook, we zien wel.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die ga je toch moeten mergen denk ik, niemand heeft daar gepost gok ik.
[quote]
Volgens mij is niet iedereen het daar mee eens, of het zijn niet allemaal muziekliefhebbers hier.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Van mij mag je, is tenslotte zeker van belang voor ons muziekliefhebbers.
Tsja.. wij weten beter!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij is niet iedereen het daar mee eens, of het zijn niet allemaal muziekliefhebbers hier.
Anyway, wil iemand de typfout in de TT corrigeren?
Muziekliefhebbers, schreeuw mee om cultuur!
Zou niet moeten, ik heb hem even voor je gekickt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:18 schreef ranja het volgende:
Is deze echt dicht
Het Mega Platen- en CD-beurs #2
Zoiets?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:37 schreef PiRANiA het volgende:
Het lowlandstopic kan nu echt wel naar #1 hoor
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Zoiets?
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #1 Vervroegd in de VVK
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:51 schreef schaap001 het volgende:
Fistful of Mercy: Ben Harper, Joseph Arthur & Dhani Harrison
Kan iemand even een h toevoegen aan Artur? Het moet dus worden Arthur.
Ja, ik ben een taalpurist en ik maak een typefout
Beiden done.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef OVchipkaart het volgende:
kan Peter 'sleazy' Christopherson overleden veranderd worden in
Peter 'sleazy' Christopherson
Had de verkeerde voor me
Deze dusquote:Op zondag 28 november 2010 00:16 schreef friekin_ het volgende:
Mmz. Mijn top2000 topic is al nummertje 2 ipv 1. Ik slaap half.
Sjek.quote:Op zondag 28 november 2010 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat, het slapend, handiger was geweest deze hier neer te zetten
[..]
Deze dus
Top 2000 #2 (editie 2010): Hotel California op 1.
Dat kan ik niet beoordelen, die site is "under construction", geen flauw idee wat voor iets het is en of zij toestemming hebben van DJVT. Als het nu een link naar de site van de Revu was zou het duidelijk zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef leRomein het volgende:
Uh, dit was geen illegale download voor zover ik weet?
Je mag na een tijd best je vraag nog een keer posten, als het maar niet te vaak is. Maar genegeerd worden posts vrijwel nooit, dus ga er maar vanuit dat niemand het weet of kan vinden.quote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef Weissman het volgende:
Wat moet ik doen als mijn post in ''Help, ik zoek...'' genegeerd word ?
Re-posten tot dat ie wel gevonden is of van uit gaan dat niemand het weet ?
Ik heb hem op slot gedaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:58 schreef Robijn48 het volgende:
Hoi mods, kan deze verwijderd worden? We hebben er nu twee.
Michael Jackson#95 In afwachting van het album
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |