Ben benieuwd, hoe was het anders? Was het live of een set?quote:Op zondag 14 november 2010 02:09 schreef frank07 het volgende:
Dammnnn Bloody Beetroots gaan los met een vernieuwde set!
Oftewel, je vrienden vonden het ook gaaf?quote:Op maandag 15 november 2010 00:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Berlijn.![]()
Ritter Butzke.![]()
Digitalism.![]()
Godverdomme wat was me dat gaaf zeg.
Jazeker, maar had ook niet anders verwacht. Allemaal aardig dezelfde smaak.quote:Op maandag 15 november 2010 01:03 schreef Slickk het volgende:
[..]
Oftewel, je vrienden vonden het ook gaaf?![]()
TT blijft van toepassingquote:Op maandag 15 november 2010 16:55 schreef JackHerrer het volgende:
Preview van de nieuwe siriusmo:
http://soundcloud.com/mod(...)monikon-monkeytown09
LSDB heeft geen toestemming van de artiesten om hun livesets te posten. Wij kunnen niet nagaan waar dingen vandaan komen die op bijvoorbeeld mediafire staan.quote:Op maandag 15 november 2010 13:00 schreef Slickk het volgende:
Ach kom op man, hoezo onofficiële sites. Lsdb is enorm bekend en dat mediafire linkje kwam van Bart B More's twitter-account; wat moet ik dan geven? Wat is wel officieel en wat niet?
Goed, hier soundcloud linkje dan maar, dat mag toch wel?
http://soundcloud.com/bar(...)stralia-tour-mixtape
In die comments daar heeft Bart B More ook hetzelfde linkje geplaatst zodat je hem kunt downloaden.
Gewoon in een UVT-topic posten en dan linken, daar is het beleid soepeler.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef JackHerrer het volgende:
In het vervolg dus van LSDB zelf uploaden naar soundcloud, dan mag het wel... En eigenlijk mag je helemaal geen links posten, want de maker van de mix bezit niet de rechten voor de nummers die ie gebruikt.
Er zullen vast wel dicussies over geweest zijn, maar zitten daarom het Techno en House topic daar, of mis ik iets?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon in een UVT-topic posten en dan linken, daar is het beleid soepeler.
Neuh, meer toeval.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Er zullen vast wel dicussies over geweest zijn, maar zitten daarom het Techno en House topic daar, of mis ik iets?
Ok, nieuwe track van Etienne de Crecy;quote:
Als het goed is hebben ze dat bij soundcloud door en wordt het weggehaald, dat is iig hun beleid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef JackHerrer het volgende:
In het vervolg dus van LSDB zelf uploaden naar soundcloud, dan mag het wel... En eigenlijk mag je helemaal geen links posten, want de maker van de mix bezit niet de rechten voor de nummers die ie gebruikt.
Nee, het FOK! beleid is overal hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon in een UVT-topic posten en dan linken, daar is het beleid soepeler.
http://www.stubru.be/media/herbeleefsoundofsoulwax terug te luisterenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Slickk het volgende:
Soulwax neemt Studio Brussel over. Nu interview met Tiga, wordt een nieuwe ZZT track gespeeld maar ze gaan erover heen praten en alles zodat die niet geript wordt![]()
http://www.ustream.tv/channel/sound-of-soulwax
ZZT - Vulcan Alarm
Oh, het is alweer voorbij, ik dacht dat het een grapje was dat ze bleven praten maar helaas.
Mja, ik zou graag eenzelfde soort filmpje posten van Boys Noize, aangezien die liveset wel echt lekker is maar daar was geen livestream van. Soms vind ik Crookers wel tof maar laatst album vond ik ook maar niks op slechts enkele nummers na.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:01 schreef Radioheader het volgende:
Can't stop me now van Goose is een lekker nummer, hoorde hem ook op I Love Techno, ook lekkere remix van BBR. Van Crookers ben ik geen fan, vielen tegen op Lowlands en op Revolt.
filmpjes stonden volgens mij ook in het vorige topicquote:
Soulwaxmas heeft ook mijn absolute voorkeur. Het kunstje van de Bloody Beetroots heb ik inmiddels wel gezien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:34 schreef Drinky het volgende:
Vandaag Bloody Beetroots in STRP
Kan aan kaartjes komen voor 12,50, maarja, wil de 27e naar soulwaxmas e.d. gaan in STRP
In dat geval zou ik geen nee zeggen. Ik stond voor de keuze om naar een van de 2 te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:55 schreef Drinky het volgende:
Heb een kaartje voor 7,50 kunnen regelen, en voor dat geld wil ik wel een normaal avondje stappen missen en naar de bloody's gaan.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soulwaxmas heeft ook mijn absolute voorkeur. Het kunstje van de Bloody Beetroots heb ik inmiddels wel gezien. doet mij tegenwoordig een beetje kotsen.
Hey hey kom op, beetje optimisme mag wel hoor. Wat ik heb gezien van de ILT live stream van TBB vond ik awesome en wil ze zeker nog eens live zien. Puur alleen als DJs kunnen ze voor geen meter draaien, maar de live shows die ze neerzetten zorgen er wel voor dat het publiek de beste avond van hun leven hebben.quote:
Nee sorry ik vind die liveshow die ze tegenwoordig doen pure bagger. Krijg er een beetje een -slipknot wij zijn 15 kijk ons stoer zijn- gevoel bij. Echt compleet op afgeknapt.quote:Op zondag 21 november 2010 04:25 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hey hey kom op, beetje optimisme mag wel hoor. Wat ik heb gezien van de ILT live stream van TBB vond ik awesome en wil ze zeker nog eens live zien. Puur alleen als DJs kunnen ze voor geen meter draaien, maar de live shows die ze neerzetten zorgen er wel voor dat het publiek de beste avond van hun leven hebben.
Niks aan toe te voegen....quote:Op zondag 21 november 2010 15:27 schreef Drinky het volgende:
Beetje bijgekomen van gister. Eerst allemaal dubstep wat echtwas, daarna chromeo, toen even niks(want er was alleen dubstep zooi) en dan The Twelves, wow, wat konden zij draaien zeg
Echt genoten daarvan, stiekem meer dan van The Bloody Beetroots, alhoewel die ook goed waren, maar soms opeens rocknummers of softe pianosolo's. Drumsolo was wel vet.
Iemand die nieuwe cd Delicacies al geluisterd? Schijnt meer techno te zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:27 schreef frank07 het volgende:
Video: Simian Mobile Disco - Sweetbread
http://pitchfork.com/tv/#(...)weetbread-delicacies
Rauw.
http://soundcloud.com/smd-delicacies/mixed-delicacies/s-bfSagquote:Op donderdag 25 november 2010 01:14 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Iemand die nieuwe cd Delicacies al geluisterd? Schijnt meer techno te zijn?
Chambers was ook echt goed. Bij Erol Alkan zat ik er ff een beetje doorheen en ben ik in zaal 2 gaan kijken, jammer want die draait altijd goed. in zaal 2 was slagsmalsklubben toen volgens mij, maar die hebben zich voor mij weer bewezen dat daar live geen ruk aan is.quote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef Slickk het volgende:
Afgelopen weekend hard genoten van Soulwaxmas, mooie afwisseling tussen livebands en DJs.![]()
En dikke bevestiging dat Paul Chambers en Erol Alkan bazen zijn.
Volgens mij zijn alle wat actieve mensen in dit topic ook geweest, altijd leuk.
Ik zoek nog wel echt een bepaald nummer dat Erol Alkan draaide, hele lange opbouw maar ging daarna echt hard los, denk richting het einde van zn set... Hopelijk heeft iemand het gefilm dus youtube maar eens afgaan.
Mja, sommige hele lange tracks van Erol Alkan vond ik ook niet echt top, maar ging daarna wel goed los.quote:Op maandag 29 november 2010 20:59 schreef frank07 het volgende:
[..]
Chambers was ook echt goed. Bij Erol Alkan zat ik er ff een beetje doorheen en ben ik in zaal 2 gaan kijken, jammer want die draait altijd goed. in zaal 2 was slagsmalsklubben toen volgens mij, maar die hebben zich voor mij weer bewezen dat daar live geen ruk aan is.
Twijfelgeval...quote:
Ik zou hem eerder hier posten;quote:
quote:A-Side of the upcoming Siriusmo album pre-single "Feromonikon/Signal" to be released mid January 2011. The album is planned for end of February 2011.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |