Kwam laatst dit nummer tegen, deed me direct denken aan de 'betere' periode.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Drinky het volgende:
Beetje oud topic kicken.
Vandaag weer lekkere rauwe tracks van Proxy, Justice, Boys Noize, Vitalic etc. aan het luisteren. Allemaal nummers van voor de "softe" periode met nog veel "zaag" geluiden erin. Maar ik wil ook weer eens wat nieuws in deze stroming horen ipv telkens dezelfde nummers. Zijn er nog artiesten/producers die nog echte, rauwe electro produceren?
Kaarten vandaag toevallig gekocht, net als die voor We Are Electric een maandje later in Eindhoven. Teringeind altijd vanuit het Noorden waar niks te vinden is qua feesten met die namen dus dan heb je dat. Rauw wordt weer legendarisch zoals altijd, te veel goede dj's.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:47 schreef Faaluser het volgende:
Een klein schopje
In het vorige topic zat ik als kleine 17-jarige te klagen dat ik met mijn leeftijd niet naar electrofeestjes kon. Inmiddels ben ik gelukkig volwassen en binnenkort eerste keer naar Rauw tijdens ADE op 17 oktober. Ik ga vooral voor 2ManyDJ's en Joost van Bellen! Nog anderen die hier ook heengaan?
Dat wilde ik in mijn enthousiasme toch even delen.![]()
Oh, en hier twee vette tracks die men hier vast wel kan waarderen:
(Zit ook in GTA)
Rauw kan alleen maar geweldig worden met zulke namen, inderdaad. Leuk dat jij er ook bent, komt er dan ook zo'n mooi sfeerverslagje op Knalldrang(quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:01 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kaarten vandaag toevallig gekocht, net als die voor We Are Electric een maandje later in Eindhoven. Teringeind altijd vanuit het Noorden waar niks te vinden is qua feesten met die namen dus dan heb je dat. Rauw wordt weer legendarisch zoals altijd, te veel goede dj's.
En ja, Radio Soulwax in GTA V komt dus van 2ManyDJs; dat zegt al genoeg![]()
Blij dat je eindelijk naar een feest gaat, zullen nog veel volgen lijkt me![]()
M'n eerste echte feestje was dus ook tijdens ADE met Rauw in 2010; hele dikke Boys Noize avond destijds. Sindsdien naar zoveel dingen geweest, erg leuk.
Deze man weet!quote:
Uiteraard komt er dan weer een sfeerverslagjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:13 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Rauw kan alleen maar geweldig worden met zulke namen, inderdaad. Leuk dat jij er ook bent, komt er dan ook zo'n mooi sfeerverslagje op Knalldrang()? Er zullen voor mij zeker nog veel feesten volgen, sowieso wil ik nog een keer naar Rauw in Tivoli. Op de bekende filmpjes van K33ti3 ziet dat er elke keer weer uit als een gezellige boel.
[..]
Deze man weet!
Die staan binnenkort op Bungalup en rauw, fyiquote:Op zondag 19 januari 2014 11:39 schreef Slickk het volgende:
Wat een droevigheid dat hier niet veel meer gereageerd wordt. Afgelopen jaar was er meer dan genoeg nieuwe muziek dat prima in dit topic zou passen.
Marble Records (Para One, Bobmo, Surkin, Canblaster etc) mochten vannacht de uitzending van Diplo and Friends verzorgen bij BBC Radio 1. 120 minuten lang de nieuwe electro/house van Franse bodem, zeker een aanrader: http://www.bbc.co.uk/programmes/b03q0ddb
Jammer dat het hier niet meer stormloopt. Het genre is een beetje failliet lijkt het, mede doordat veel Dj's zich deels aansluiten bij andere stromingen enzo. Eigenlijk wel zin om naar Rauw te gaan. Surkin is een dj naar mijn smaak.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:47 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Die staan binnenkort op Bungalup en rauw, fyi
Oh, dat weet ik zeker, alleen Bungalup niet gelukt om kaarten te krijgen en Rauw in Tivoli is een hel omdat je voor geen mogelijkheid meer naar het noorden kunt reizen met openbaar vervoer op zondagochtend.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:47 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Die staan binnenkort op Bungalup en rauw, fyi
Ja dat klopt wel, zelfs 'Electro'-genre is van 22tracks verdwenen (wat mede komt dankzij de switch van Henzel & Disco Nova naar techno).quote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Jammer dat het hier niet meer stormloopt. Het genre is een beetje failliet lijkt het, mede doordat veel Dj's zich deels aansluiten bij andere stromingen enzo. Eigenlijk wel zin om naar Rauw te gaan. Surkin is een dj naar mijn smaak.
Mja, dat is dus het jammere, als je op fok! in het techno-topic die nummers post dan is het allemaal te 'panisch' en allemaal kut. Je hebt opzich wel gelijk wat deze artiesten betreft, maar er zijn best veel nieuwe ook bij gekomen. Daarnaast maakt Djedjotronic ook nog wel wat meer electro (bijvoorbeeld Kaiko, wat wel een hitje was) en nog genoeg andere goede nummers:quote:Op zondag 19 januari 2014 21:38 schreef icebliss het volgende:
Veel artiesten zijn meer de technokant opgeschoven. Ik kan me nog herinneren dat Clouds in deze reeks werd gepost (met een remix van Dem Slackers), die hebben met Chained to a Dead Camel afgelopen jaar één van de populairste technoplaten gemaakt. Aan de andere kant horen ze ook niet allemaal in het technotopic thuis..
Voor de leuk een lijstje van oude en nieuwe nummers van dezelfde artiesten:
Van (2011):
Naar (2013):
Van (2010):
Naar (2013):
Van (2011):
Naar (2013):
https://soundcloud.com/zonerec/djedjotronic-trouble-preview
Van (2008):
Naar (2013):
|
Forum Opties | |