Ik zou denken dat het iets van Postman is.quote:Op maandag 8 november 2010 16:41 schreef RickoKun het volgende:
Weet iemand hoe dit lied heet in het volgende filmpje?
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_gevorderden.html
Ik zie alleen rock groepen als ik op Mass Hysteria zoek op youtube
Hee! hardstikke bedankt man. Het zit al een paar dagen in m'n kop.quote:Op zondag 14 november 2010 01:38 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Black Rebel Motorcycle Club - Whatever Happened to My Rock and Roll
Nee, het nummer kwam in twee afleveringen voor op verschillende tijdenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de verkeerde tijd
Of eigenlijk gaat het meer om die beat, want text is volgens mij idd i'm in miami bitch...quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:41 schreef Susteren het volgende:
Dat met put your hands up?
4:47
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 14 november 2010 12:42 schreef Tompsen het volgende:
Ik heb gister zo gelachen om een simpel rotnummer. Het was Nederlands talig met het volgende refrein: ' hij ging van kroegie naar kroegie, al deden z'n voeten zo'n pijn'
Iemand die me hiermee kan helpen?
Deed mij denken aan Coldplay: Cemeteries Of London ....quote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Lemmer0 het volgende:
lalalalaaala, lalalalaaala, lalalalalalalalalalalaaaa.. .
Bobby Darin.quote:
Nee is ie helaas niet! De stem heeft echt heel veel weg van de zanger van The Doors. Als je het liedje van Light my Fire luistert is'ie bijna hetzelfde, maar weet niet of het liedje ook van The Doors is... Heb allerlei nummers van hen beluisterd maar geen resultaat. Overigens: nadat hij dit soort van 'as you walk away' zingt, vervalt het liedje in een soort van trance-stijl...quote:Op zondag 14 november 2010 20:01 schreef fripper het volgende:
[..]
Deed mij denken aan Coldplay: Cemeteries Of London ....
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zoek een nummer wat bij meerdere recente programma's af en toe op de achtergrond wordt gedraaid. Het is vrij lastig uit te leggen, maar het gaat hier om een herhalend melodietje van ongv. 10 seconden en het lijkt op van die "tropische drums" - het melodietje doet een beetje Caribisch aan en zou heel goed een inleiding kunnen zijn van een dance-nummer.
Volgens mij ben ik opzoek naar hetzelfde nummerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede gok, de eerste komt qua instrument iig erg in de buurt, het melodietje van de "tropische drums" (weet de echte naam er niet meer van) gaat echter wat sneller in het nummer wat ik zoek. Bovendien weet ik vrij zeker dat dit een recent nummer is (lees 2010).
Origineel:quote:Op maandag 15 november 2010 00:13 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben ik opzoek naar hetzelfde nummer
http://www.tmf.nl/video/50540/ (TMF![]()
![]()
![]()
) op 0.41
iemand? moet te doen zijn denk ik
thnx man, had wel een snel antwoord verwacht maar dit is wel heel snelquote:Op maandag 15 november 2010 00:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Origineel:
Remix (die je zoekt):
Toffe edit:
Geen dank.quote:Op maandag 15 november 2010 00:27 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
thnx man, had wel een snel antwoord verwacht maar dit is wel heel snel
Mocht iemand benieuwd zijn, khebbem gevondenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik zoek een liedje
Het is een electronisch stuk, maar er komt op een gegeven moment ook een gitaar bij. Het is van dit jaar of vorig jaar.
Opvallend is de lengte, het nummer duurt bijna 12 minuten geloof ik.
Ik luisterde het altijd op youtube, en daar was de afbeelding van het filmpje volgens mij de artiest zelf, een man, in een appartement. een zwart wit foto.
Het is een erg vrolijk nummer, het begint vrij rustig en zonder enige duidelijke lijn, maar op een gegeven moment verteld hij over een vrouw. En dan zegt hij iets als - blabla the hearing of her name: "Christine!" Whyyyyy -
Ik dacht dat het Christine was in ieder geval. De naam was nogal opvallend ineens
Dan gaat het dus verder naar het gitaarstuk, op een gegeven moment worden telkens ook 2 zinnen herhaald.
Ergens zit ook het zinnetje "I was in love with the sea's blabla" in.
Ik zal even de 2 akkoorden van de gitaar zoals je het telkens hoort proberen op te nemen, voor zover ik die me goed kan herinneren
Ik moest aan deze denken ,gokjequote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Lemmer0 het volgende:
Beste allemaal,
ik ben op zoek naar een bepaald nummer dat ik onlangs op Arrow Classic Rock voorbij heb horen komen. Ik weet er niet zo gek veel vanaf, maar ik kan jullie vertellen dat het om een mannenstem gaat. Daarnaast hoor je heel vaak het volgende deuntje: lalalalaaala, lalalalaaala, lalalalalalalalalalalaaaa.. Vlak voor of vlak na het 'lala-gezang' zegt hij iets in de richting van: 'as you walk away...'. Dit is het niet precies anders had ik het wel kunnen vinden met google maar iets wat er veel op lijkt of er op rijmt. Heeft iemand enig idee?
Bij voorbaat dank!
EDIT: stem heeft heel veel weg van de zanger van The Doors (bijvoorbeeld in het liedje Light My Fire), maar weet niet of het daadwerkelijk van The Doors is.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:08 schreef moneytrain het volgende:
Goedemorgen hoop dat iemand mij kan helpen een nummertje te vinden.
Het is een vrij onbekend nummer stond op de illegale mtv braun cds die in de jaren 90 iedere maand uitkwamen.
Het was een liedje gebaseerd op 10CC's dreadlock holliday alleen in plaats van i dont like reggea was het refrein i dont like money i love it.
Op het begin van het liedje hoorde je nog het geluid van een trein en de tekst " here comes the moneytrain" o.i.d.
Heb weining hoop dat iemand het nummer zo uit zijn hoofd kent maar misschien iemand met de MTV braun cds van vroeger die het weet/vind of iemand met baasgoogle skills.
B.v.d MT
quote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Lemmer0 het volgende:
Beste allemaal,
ik ben op zoek naar een bepaald nummer dat ik onlangs op Arrow Classic Rock voorbij heb horen komen. Ik weet er niet zo gek veel vanaf, maar ik kan jullie vertellen dat het om een mannenstem gaat. Daarnaast hoor je heel vaak het volgende deuntje: lalalalaaala, lalalalaaala, lalalalalalalalalalalaaaa.. Vlak voor of vlak na het 'lala-gezang' zegt hij iets in de richting van: 'as you walk away...'. Dit is het niet precies anders had ik het wel kunnen vinden met google maar iets wat er veel op lijkt of er op rijmt. Heeft iemand enig idee?
Bij voorbaat dank!
EDIT: stem heeft heel veel weg van de zanger van The Doors (bijvoorbeeld in het liedje Light My Fire), maar weet niet of het daadwerkelijk van The Doors is.
Perfect, dat is'ie, dankjewel!quote:
Weet je 100% zeker dat het radio 538 was ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Kaasisbaas het volgende:
Ik was vrijdag op me werk en daar hadden ze de radio aan op 538. Ongeveer rond 23:00 kwam er een hele vette remix van Prince - Thunder. Ik heb overal gezocht, google, 538 website, 538 playlist van die avond, youtube, en helemaal niks gevonden.. heeft iemand een idee van wie deze remix is?
thx!
oja @ tim
Vato gonzales - now we dance
Gek dat hij dan niet bij de playlist staan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Kaasisbaas het volgende:
volgens mij wel
het was een david guetta mix ofzo
Dat is Dead Already van Thomas Newmanquote:Op woensdag 17 november 2010 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe heet dat deuntje ook al weer dat je hoort vanaf 7.28? Voor mijn gevoel komt het van een natuur programma ofzo, maar ik weet niet meer hoe of waarvan.
Merci
Ik heb nog verder gekeken en het lijkt sterk op deze video van Tiesto : Verder begin het met een politiewagen met volgens mij een aziatische politieagent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef Xord het volgende:
Ik ben opzoek naar muziekclip dat zich 's nachts afspeelt in werkruimtes. Mensen, soms in paren, doen een robot dance. M'n dank zou groot zijn. Oja het had een hoge daft punk gehalte.
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.veronicatv.nl/(...)/media=239984/page=1
Weet iemand het nummer dat begint op 22.20 tijdens het spagetti eten?
Oh jaaaaa! Thanks!quote:
Lijkt me een bewerking (mix of nieuwe uitvoering) van Kashmir.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:36 schreef amenhörrudu het volgende:
Hoi,
Ik zoek het nummer onder dit filmpje:
Alvast bedankt!
gr.
Gokjequote:Op woensdag 17 november 2010 21:32 schreef StarWolfer het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance nummer wat recent regelmatig wordt gedraaid bij SlamFM. Het enige wat er echt uit steekt (naast de aanstekelijke dance/trance muziek) is:
"This is who we are" of "This is what we are".
Ben elke keer net te laat met Shazam, en kan het niet vinden in/uit de Dance top X lijstjes her/der.
Ik moest aan deze denkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef Xord het volgende:
Ik ben opzoek naar muziekclip dat zich 's nachts afspeelt in werkruimtes. Mensen, soms in paren, doen een robot dance. M'n dank zou groot zijn. Oja het had een hoge daft punk gehalte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |