staat die hier tussen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:43 schreef Berkery het volgende:
Kent iemand de muziek die op 0:50 begint?
Jaren geleden werd het ook op Animal Planet gebruikt bij een van die reclames voor henzelf
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:17 schreef rooie60 het volgende:
Van wie is het liedje dat wordt gezongen in de kinect xbox 360 reclame,is te nieuw denk ik,kan het nog nergens vinden??
Tekst is voornamelijk'yeah yeah yeah yeah yeah....etc please! vind deze zó leuk.
Ha bedankt. Je zou wel verwachten dat ie ertussen staat, maar nee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:54 schreef bartrid het volgende:
staat die hier tussen?
http://forums.finalgear.c(...)ly-5th-2009-a-37220/
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:41 schreef Susteren het volgende:
Dat met put your hands up?
Alvast bedankt!
nee, das hem niequote:
He? Ik vond het er echt op lijken, is het geen remix dan? Ik zou wel googlen op die titel, want hij schreeuwt toch echt dat ie in Miami is (toch? of haal ik nu alles door elkaar?)quote:nee, das hem nie
Graag gedaan.quote:
dank jequote:Op zaterdag 13 november 2010 16:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik weet niet of mensen hem al hebben gevonden, maar een tijdje geleden werd een liedje gezocht waarop Sterretje en gerritaan het batsen waren in Oh Oh Cherso. Een heldin heeft hem eindelijk op youtube gezet!
Dus voor diegene die hem nog zochten dit is hem:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik weet niet of mensen hem al hebben gevonden, maar een tijdje geleden werd een liedje gezocht waarop Sterretje en gerritaan het batsen waren in Oh Oh Cherso. Een heldin heeft hem eindelijk op youtube gezet!
Dus voor diegene die hem nog zochten dit is hem:
Die was het niet, maar toch bedanktquote:
Je hebt dan de verkeerde aflevering doorgegeven, want anders had ik 'm wel gewetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die was het niet, maar toch bedankt(kon niet kijken via site en iemand moest het weten) het was Don Diablo - Animale
Tevens ook het antwoord voor tibbix
Waarschijnlijk de verkeerde tijdquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hebt dan de verkeerde aflevering doorgegeven, want anders had ik 'm wel geweten
Dat kan, want hier werd ie ook al gevraagd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de verkeerde tijd
quote:
quote:
Black Rebel Motorcycle Club - Whatever Happened to My Rock and Rollquote:Op zondag 14 november 2010 01:28 schreef the-eye het volgende:
Weet iemand welke nummer (en van wie) in die reclame voor Ischgl gebruikt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |