Dat zingen he, is dat ook echt zingen?quote:Op zondag 19 september 2010 14:35 schreef beelz het volgende:
Gisteren trouwens de opnames gedaan van onze eerste kortspeelplaat. Afmixen en zangpartijen opnemen gaat dinsdag gebeuren.
CD kopen?
Uiteraard.quote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zingen he, is dat ook echt zingen?
Jij bent gewoon bitter omdat je niet bent aangenomenquote:
Ja, ik vraag maar, het kan ook grunten zijn natuurlijk, en met popfront-volk weet je het maar nooitquote:
Gruntenquote:Op zondag 19 september 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik vraag maar, het kan ook grunten zijn natuurlijk, en met popfront-volk weet je het maar nooit
Waarom niet?quote:Op zondag 19 september 2010 15:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
De Wezenlanden bij de mooiste kiekjes van Zwolle?
Een ziekenhuis vind ik zelf nooit zo mooi, vooral niet als je in het ziekenhuis ligt. Plaatje vanaf de Peperbus zou wel leuk geweest zijn.quote:
Alles in Zwolle is mooi.quote:Op zondag 19 september 2010 15:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Een ziekenhuis vind ik zelf nooit zo mooi, vooral niet als je in het ziekenhuis ligt. Plaatje vanaf de Peperbus zou wel leuk geweest zijn.
Wat is er mis met 5 mei?quote:Op zondag 19 september 2010 15:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat is zo, behalve dan op 5 mei.
Al die rotzooi na het festival natuurlijk. Toen we op 6 mei waren, lagen er zelfs fietsen in het water.quote:
Dat hoort, betekent dat het een goed feest was.quote:Op zondag 19 september 2010 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Al die rotzooi na het festival natuurlijk. Toen we op 6 mei waren, lagen er zelfs fietsen in het water.
Ze zouden de bioscoop op moeten heffen wegens alleen maar kutfilms, dan douchekoppen in de zalen installeren zodat we daar zigeuners kunnen vergassen.quote:Op zondag 19 september 2010 15:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
De Kroon nu eindelijk Pathé geworden? Vond het zo irritant dat ze niet Toy Story 3 in het Engels hadden.
quote:Op zondag 19 september 2010 15:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Ze zouden de bioscoop op moeten heffen wegens alleen maar kutfilms, dan douchekoppen in de zalen installeren zodat we daar zigeuners kunnen vergassen.
Ben laatst nog naar Wickie de Viki geweest en was goed te doen!quote:Op zondag 19 september 2010 15:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Ze zouden de bioscoop op moeten heffen wegens alleen maar kutfilms, dan douchekoppen in de zalen installeren zodat we daar zigeuners kunnen vergassen.
Quelle surpisequote:Op zondag 19 september 2010 16:42 schreef swollywood het volgende:
Het ging ook al te lang goed.
[..]
Dan gaat jouw herinnering niet lang terug.quote:Op zondag 19 september 2010 17:10 schreef stbabylon het volgende:
De Kroon is al zolang ik me kan herinneren Pathé...
http://www.minervabioscopen.nlquote:Minerva onderdeel van Pathé
Zoals wellicht bekend heeft Pathé in april dit jaar Minerva overgenomen. De bioscopen van Minerva behoren sindsdien tot de Pathé groep. Vanaf nu vind je daarom alle informatie, acties en filmtijden op Pathe.nl.
Oh ja, Minerva. Hmmm... oopsquote:Op zondag 19 september 2010 17:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan gaat jouw herinnering niet lang terug.
[..]
http://www.minervabioscopen.nl
Hallo Zwollenaartjes had volstaan mr. cabdriver.quote:
Ook hoi dusquote:
Fijne vakantie ST. I'm off, lange dag morgen! Eerst ff de kids uit m'n bed bonjouren nu. Toedeloe!quote:
Dankjequote:Op maandag 20 september 2010 00:08 schreef navvy het volgende:
Fijne vakantie ST. I'm off, lange dag morgen! Eerst ff de kids uit m'n bed bonjouren nu. Toedeloe!
Minerva....quote:Op zondag 19 september 2010 17:10 schreef stbabylon het volgende:
De Kroon is al zolang ik me kan herinneren Pathé...
Nee beelz, ben niet bitter. Vind alleen een beetje jammer van beginnende bandjes dat ze niet meteen met de echte binnenlopers beginnen, maar weer zo'n oud medium als CD aangrijpen, die dan een paar vrienden kopen, en je verkoopt er een paar bij een optreden. Er zijn veel betere manieren om meteen de hele wereld te bereiken.
Nee? Echt? Oh wow!quote:Op maandag 20 september 2010 14:52 schreef Croli het volgende:
De kroon en minerva zijn/waren 1 pot nat. geen idee hoe dat precies in elkaar stak. Denk dat de bioscoopketen Minerva heet en dat de bioscoop zelf de Kroon heet..
Vooral je verontschuldigingen aanbieden (aan stbabe nota bene)..............doe dat als je echt dom gaat lullen!quote:
Als ze zegt dat C1000 de keten is en Kerssies de supermarkt?quote:Op maandag 20 september 2010 23:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Vooral je verontschuldigingen aanbieden (aan stbabe nota bene)..............doe dat als je echt dom gaat lullen!
Hoezo verontschuldiging... Heb ik sorry gezegd??? D8 dat dit icoontjequote:Op maandag 20 september 2010 23:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Vooral je verontschuldigingen aanbieden (aan stbabe nota bene)..............doe dat als je echt dom gaat lullen!
Hap......................zalig dit!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:45 schreef Croli het volgende:
[..]
Hoezo verontschuldiging... Heb ik sorry gezegd??? D8 dat dit icoontjemijn sarcastische toon wel ondersteunde.
Blijkbaar vatten jullie mijn intenties niet
En Croli maar denken dat het hier dood zou bloeden als er een Popfront topic zou worden geopend.........ga je nu weer happen Croli?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb het Popfront topic ook maar een kickje gegeven...
Ow dus dat was die teringherrie die ik gister hoorde.quote:Op woensdag 22 september 2010 07:46 schreef stbabylon het volgende:
Zwolle rules! Gewoon Willem II uit de beker geknikkert
Ja ik lag om half 1 in bed en werd om half 9 wakkerquote:
Heel goed van je! Zou fijn zijn om dit ritme aan te kunnen houden, nietwaar?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja ik lag om half 1 in bed en werd om half 9 wakker
Gisteren nog wat interessante testuitslagen gehad, blijkt dat ik wel slaap maar tijdens mijn slaap ben ik ook nog wakker dus ik krijg alles mee, daarom lijkt het alsof ik niet slaap. Ben benieuwd wat ze eraan kunnen doen
Dit ritme is heel veel beter dan voorheen dus hopelijk is het vast te houden ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heel goed van je! Zou fijn zijn om dit ritme aan te kunnen houden, nietwaar?
Hoop dat ze er iets aan kunnen doen inderdaad.. Dus je slaapt wel maar krijgt alles mee? Hmm..
Wanneer doen we weer eens thee? Mijn spullen zijn bijna allemaal in Kampen, nog een weekje dan lever ik de sleutel in!
Gezelligquote:Op woensdag 22 september 2010 09:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Dit ritme is heel veel beter dan voorheen dus hopelijk is het vast te houden ja.
Thee kan binnenkort wel
We hebben je gemist!! Vandaag nog door je straat gefietst............ik zag, op een paar geslachte schapen na, niemand uit het raam hangen.quote:
Oja, ik moet die schapen nog even binnen halen, thanks for the heads upquote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef navvy het volgende:
[..]
We hebben je gemist!! Vandaag nog door je straat gefietst............ik zag, op een paar geslachte schapen na, niemand uit het raam hangen.
Nee het is niet tof, het is stom vermaak voor het plebs, iedereen die het kijkt zou preventief geruimd moeten worden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh Oh Cherso is tof![]()
Ik heb het moeten missen omdat we op bezoek waren bij vrienden...
wel gelijk van 10% overbevolking van NL afquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee het is niet tof, het is stom vermaak voor het plebs, iedereen die het kijkt zou preventief geruimd moeten worden.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik kijk het eigenlijk altijd (via gemist), heerlijk leedvermaak. Plus ik heb besloten dat IEDEREEN uit het westen zo is
Altijd al geweten dat jij wel deugtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef Richfield het volgende:
[..]
wel gelijk van 10% overbevolking van NL af
maar ik heb de eerste aflevering gezien, en dat was genoeg, ik irriteer me mateloos
Wow... dat had ik niet van je verwacht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik kijk het eigenlijk altijd (via gemist), heerlijk leedvermaak. Plus ik heb besloten dat IEDEREEN uit het westen zo is
Heb je vanavond wat te doen? Zin om met je ome beelz achter een dijk te gaan zitten om sterren te kijken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:24 schreef JJH het volgende:
Dag jongens, het was fijn jullei gekend te hebben.
*Geboren en getogen westerling is.*
Ik zit elke keer weer te denken, DIT KAN NIET! Niemand is ZO dom. Echt? Oh wow. Hihi, kut-Westerlingen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Wow... dat had ik niet van je verwacht.
Iedereen uit het westen is wel zo, dat is een feit.
Ik ben aan het werk vanavond.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Heb je vanavond wat te doen? Zin om met je ome beelz achter een dijk te gaan zitten om sterren te kijken?
Die blonde zou ik zelfs niet doen als ik dronken ben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit elke keer weer te denken, DIT KAN NIET! Niemand is ZO dom. Echt? Oh wow. Hihi, kut-Westerlingen.
Plunderend en verkrachtend een land binnenvallen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef navvy het volgende:
Bij een voorstukje van dat programma ben ik al afgehaakt........deed pijn aan mijn ogen en oren. Zo, nu weekend. Ff kijken wat we gaan doen.
En jij bent?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeeeey, ik sta niet meer in de OP!
Misschien is het uit het oog, uit het hart bij Swolly....quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand die ooit in de OP stond.
Moet je niet steeds naar dezelfde tent gaan Einsteinquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Vragende het volgende:
Ik ben het uitgaan in Zwolle echt zat, elke keer dezelfde muziek en dezelfde soort mensen
Thnx for the info.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Vragende het volgende:
Ik ben het uitgaan in Zwolle echt zat, elke keer dezelfde muziek en dezelfde soort mensen
Neuh, als ik de usericons in de OP update kijk ik altijd 3 à 4 topics terug wie er regelmatig posten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef navvy het volgende:
[..]
Misschien is het uit het oog, uit het hart bij Swolly....
Ik ga naar Timeless/Joffer/Het Vliegende paard en ik kom bijna altijd dezelfde mensen en muziek tegenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef navvy het volgende:
[..]
Moet je niet steeds naar dezelfde tent gaan Einstein
Alsof Ps2K en ik zo vaak gebanned wordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
*= tenzij langdurige ban, bijv. beelz of Ps2K
Ja, omdat het 3 dezelfde kroegen zijn met dezelfde kneuzenmuziek en dezelfde kneuzenbezoekers. En jij bent 1 van de kansloze mongolen die in de kudde rondloopt. Ik zal binnenkort maar weer gaan ruimen, de kudde wordt te groot. Pics?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:40 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik ga naar Timeless/Joffer/Het Vliegende paard en ik kom bijna altijd dezelfde mensen en muziek tegen
Wat voor andere keuze heb ik als student zijndequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja, omdat het 3 dezelfde kroegen zijn met dezelfde kneuzenmuziek en dezelfde kneuzenbezoekers. En jij bent 1 van de kansloze mongolen die in de kudde rondloopt. Ik zal binnenkort maar weer gaan ruimen, de kudde wordt te groot. Pics?
Suicidequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:44 schreef Vragende het volgende:
[..]
Wat voor andere keuze heb ik als student zijnde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |