bestaat toch al jaren niet meer? En zn opvolger ook al niet meerquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:37 schreef Graseter het volgende:
Heeft iemand hier van Night Town in Rotterdam gehoord?
Aye!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben voor. All in favour say AI!
In 2005quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bestaat toch al jaren niet meer? En zn opvolger ook al niet meer
But it's gonna be awesomequote:
Maak er een Aston Martin Vanquish S van en ik kom eraanquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:35 schreef kitao het volgende:
[..]
hierro , ben 76...met enorme dikke beurs.
ik koop een nieuw paard voor je.
Zag je eerste post ook al... Maar ik als ouwe lul ging daar maar ff niet op reagerenquote:
Hier in de buurt heeft iemand zo'n auto als boodschappen auto ofzo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar er een Aston Martin Vanquish S van en ik kom eraan
je wilde 1 paard, niet 520quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar er een Aston Martin Vanquish S van en ik kom eraan
quote:
Stel je altijd domme vragen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:37 schreef Graseter het volgende:
Ging ik vroeger om de zoveel tijd naartoe.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:37 schreef Graseter het volgende:
Ik heb al twee paardenquote:
* PeuRac laat Osama wat personeel naar Malta sturenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar...
Kan iemand hier goffedomme die wannabe violist dood vermoorden?
Nahquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zag je eerste post ook al... Maar ik als ouwe lul ging daar maar ff niet op reageren
Rise Against > DnB en House.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ging ik vroeger om de zoveel tijd naartoe.
Leuke drum & bass kelder en goede house in de grote zaal.
Geen idee hoe het nu is. Kan goed 8 jaar geleden zijn dat ik daar ben geweest.
* pakt shotgun en schiet op wannabe violistquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar...
Kan iemand hier goffedomme die wannabe violist dood vermoorden?
Bestaat al jaren niet meer,helaasquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Krea heeft ondertussen 5 extra bijbaantjes zo te lezen.........quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak er een Aston Martin Vanquish S van en ik kom eraan
Daarom heb ik liever jongere grietjes , die nemen met minder genoegen..quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak er een Aston Martin Vanquish S van en ik kom eraan
Ik wacht wel gewoon tot mijn ouders terug zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef kitao het volgende:
[..]
Thai op Hofplein of Sushi bij kruiskade of mac op coolsingel ?
is overgenomen door watt en das ook onlangs over de kop gegaan, niet genoeg publiek en geen subsidie meerquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het begon net zo mooi te klinkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
* pakt shotgun en schiet op wannabe violist
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac laat Osama wat personeel naar Malta sturen
That's the spirit!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
* pakt shotgun en schiet op wannabe violist
Klinkt als een zoveelste matige rockband eerlijk gezegd.quote:
Echt nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Krea heeft ondertussen 5 extra bijbaantjes zo te lezen.........
Sorry , maar die 2 laatste clips doen gewoon zeer aan mn oren en dat is niet beledigend bedoeld.quote:
*over bolletje aait*quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:43 schreef Yuki het volgende:
Waarom helpt 1000 mg paracetamol niet tegen hoofdpijn?
Pfff... Een rete goed paard is duurder dan een Aston Martinquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Daarom heb ik liever jongere grietjes , die nemen met minder genoegen..
Dat lijkt mij niet prettig met hoofdpijnquote:
Jammer , was een erg leuke tent.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is overgenomen door watt en das ook onlangs over de kop gegaan, niet genoeg publiek en geen subsidie meer
Sorry , maar ik doe mn best.quote:
Aston Martinquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Een rete goed paard is duurder dan een Aston Martin
Wij hebben thuis nog nederlands kampioen sulky ( of hoe schrijf je het ) gehad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaien is wat anders dan een kopstootquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet prettig met hoofdpijn
Thanksquote:
Niet gevoelig voor aanraking. Alleen voor licht en bewegingquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet prettig met hoofdpijn
Aaauuuwww!! Alleen al denken daaraan doet pijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaien is wat anders dan een kopstoot
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:43 schreef Yuki het volgende:
Waarom helpt 1000 mg paracetamol niet tegen hoofdpijn?
Ik neem aan een draverquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wij hebben thuis nog nederlands kampioen sulky ( of hoe schrijf je het ) gehad.
Het paard dus.
Hey, sorry hoor...quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Niet gevoelig voor aanraking. Alleen voor licht en beweging
bemoei je er niet mee..anti-stedeling.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook normaal antwoord geven..
Jamaarbierentietenquote:
He Bosjequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer, met eindelijk internet thuis
Je bedoelt je moeder met haar vriend zeker ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon tot mijn ouders terug zijn.
Puh, slechte foto.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #71
Gezien van wie die is, zie ik meer dan genoegquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gezien van wie die is, zie ik meer dan genoeg
Hoe heet dat paard ook weer uit de jaren 30 ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bosje!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
mogen we op je kinderfeestje komenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:50 schreef Graseter het volgende:
Ok ik ben vrijdag jarig en ik heb een lijstje voor jullie gemaakt:
http://www.feedback.nl/el(...)n/les-paul-studio-eb
http://www.feedback.nl/el(...)s-paul-59-reissue-it
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/ltd/ec-1000-vbk
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:50 schreef Graseter het volgende:
Ok ik ben vrijdag jarig en ik heb een lijstje voor jullie gemaakt:
http://www.feedback.nl/el(...)n/les-paul-studio-eb
http://www.feedback.nl/el(...)s-paul-59-reissue-it
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/ltd/ec-1000-vbk
Jij zou haar niet meer laten zien!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #71
Bosquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Weet ik veelquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:51 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoe heet dat paard ook weer uit de jaren 30 ?
*sorry , ik kom er niet op*
hulp aub.
Mis ik iets?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij zou haar niet meer laten zien!
Ja, zaterdag is mijn kinderfeestje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mogen we op je kinderfeestje komen?
Hi Bos.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Doe maar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]Begin er een inzameltopic over
Nee, maar je had ineens een reactie klaar staan toen het niet om jou ging, dus het kan ook omgekeerd, waarbij mijn reactie overigens wel terecht is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:48 schreef kitao het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee..anti-stedeling.
Bij jou toch?quote:
Heb er zelf de ballen verstand van. Wat is het verschil?quote:
Ja, maar je kan me niet wijs maken dat je naar m'n foto aan het staren wasquote:
Lotusssquote:
Moet je niet op de link klikkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vraag er niet om he!quote:
Een sulky is het karretje waar de dravers voor lopen als ze worden getraind of wedstrijden lopenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb er zelf de ballen verstand van. Wat is het verschil?
Het was een groot paard iig.
Ik sta ook in de OPquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trek eens aan dan?quote:
de nostalgiequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, zaterdag is mijn kinderfeestje.
Ik ga nog niet zeggen wat we gaan doen maar je moet wel zwemspullen meenemen.
We eten ook friet en je kan kiezen tussen kroket en frikandel.
Na afloop krijg je ook een snoepzakje mee.
Black Beauty?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:51 schreef kitao het volgende:
[..]
hulp aub.
Hee Lotusquote:
En mummie maken van WC papier.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de nostalgie
gaan we ook appelhappen en lepellopen?
Terroristjes zijn liefquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee Lotus
Hoe is 't met de terroristjes?
Tofquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Terroristjes zijn lief
Liggen nu heerlijk naast me te slapen!
Newbie ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]Begin er een inzameltopic over
Sea Biscuit?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:51 schreef kitao het volgende:
[..]
hulp aub.
het roze jurkjequote:
Ik verwacht van jou lekkere tieten met bier.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je niet op de link klikken![]()
[..]
Vraag er niet om he!
Ja, dat doe ik dus welquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het roze jurkje
en geloof mij, don't ask
Ja, dat weet ik. Maar ik wist niet dat het paard dan draver werd genoemd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een sulky is het karretje waar de dravers voor lopen als ze worden getraind of wedstrijden lopen
Jouw terroristjes zijn cool!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Terroristjes zijn lief
Liggen nu heerlijk naast me te slapen!
Er is zelfs een film van , de naam ligt op mn tong maar het komt er niet uit.quote:
hou dat gore ding bij je he!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, ik hoor hier vragen over t roze jurkje![]()
Ik mocht van jou geen foto makenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou lekkere tieten met bier.
Niet lekker bier met *kuch* tieten
Seabiscuitquote:
Ze moeten heel hard draven, dus draver. Het is een speciaal ras, gefokt voor de sulky.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik wist niet dat het paard dan draver werd genoemd.
Je doet je bijnaam geen eer aan ...quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jouw terroristjes zijn cool!
Was gezellig gister![]()
Haaaaai Bosje!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Huppel in SIngles![]()
en kusjes voor de welkomheters en Lotusss
Sea Biscuit is een renpaard. Een volbloed. Geen draver.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Er is zelfs een film van , de naam ligt op mn tong maar het komt er niet uit.
Niemand een suggestie over die harddravers naam ?
Omdat je ver weg woont mag je wel een goedkoper kadootje geven:quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij ver weg, jij geen kado uberso niet dat kado
Wedden dat ik gelijk hebquote:
Daar ziet een mooie vrouw seksie inquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef Lotusss het volgende:
Wat de neuk is er met een zogenaamd Roze Jurkje??
Iig is het nu een dood paard.quote:
LEKKERE tieten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mocht van jou geen foto maken
Nee , ik qout je eigen woorden...jij houd niet van steden , wil niet meteen zeggen dat je boer bent , je kan ook gewoon zo'n zakkenvuller zijn die in wassenaar woont.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, maar je had ineens een reactie klaar staan toen het niet om jou ging, dus het kan ook omgekeerd, waarbij mijn reactie overigens wel terecht is.
Anti-stedeling? Oftewel je ziet me voor boer aan?
Was errug gezellig gisteren...quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jouw terroristjes zijn cool!
Was gezellig gister![]()
Weet niet wat 'goedkoper' is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat je ver weg woont mag je wel een goedkoper kadootje geven:
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/yamaha/pa-112-vcx-bk
Hallo ik laat speciaal voor jou mn hersenen overuren maken op een zaterdag, zeg dan op zn minst of ik het goed hadquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , ik qout je eigen woorden...jij houd niet van steden , wil niet meteen zeggen dat je boer bent , je kan ook gewoon zo'n zakkenvuller zijn die in wassenaar woont.
Als je dat roze jurkje gezien hebt, wil je nooit meer vrouwen in roze jurkjes zienquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar ziet een mooie vrouw seksie in
quote:
Huppel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Huppel in SIngles![]()
en kusjes voor de welkomheters en Lotusss
Bier in tieten? Naaiiss..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
roze jurkjes op verzoek via PM, ik wil de rest hier niet straffen
Nou, doe eens PM'en danquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja of je snapt mijn definitie van lekker niet, het is een smaak, geen feitquote:
En toch zit ik hier nu met een walgelijke MIquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]was ik al aan t typen
kon ik de rest hier niet aan doen.
En WELKOM in Beierenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, m'n pa kwam dus een keer thuis na een lang weekend weg en toen had hij dus dat paard gekocht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze moeten heel hard draven, dus draver. Het is een speciaal ras, gefokt voor de sulky.
Er is al door minstens 3 mensen Seabiscuit gezegdquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:02 schreef kitao het volgende:
[..]
nope.
*checkt IMDB want hier word je niet veel wijzer*
Sorry, kijk dan maar naar de bier + tieten foto'squote:Op zaterdag 18 september 2010 18:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
En toch zit ik hier nu met een walgelijke MI
Wat moet je met een draverquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ok, m'n pa kwam dus een keer thuis na een lang weekend weg en toen had hij dus dat paard gekocht.
Wij echt van WTF??
Check.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, kijk dan maar naar de bier + tieten foto's
Oke, oke....jou zonder roze jurkje danquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je dat roze jurkje gezien hebt, wil je nooit meer vrouwen in roze jurkjes zien
Ik heb even wat gemist... wanneer heb ik gezegd dat ik niet van steden houd? Laat maar zien..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , ik qout je eigen woorden...jij houd niet van steden , wil niet meteen zeggen dat je boer bent , je kan ook gewoon zo'n zakkenvuller zijn die in wassenaar woont.
Geef mij maar de Red Special van Brian Mayquote:
SEA BISCUIT!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:02 schreef kitao het volgende:
[..]
nope.
*checkt IMDB want hier word je niet veel wijzer*
Het leek hem wel leuk om op zondag met paard en kar rond te rijden ter ontspanning.quote:
Que?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Right.
tnx.
wat doe jij trouwens met Graseters image ?
whut wat is 280?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je mag kiezen, 4000 euro of 280.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:04 schreef PeuRac het volgende:
FF een vraagje voor wie de foto wel had gezien, is die geschikt voor onder de 18?
Smakelijk en veel plezier Yip!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef YipYip het volgende:
Ben er vandoor,eten bij vrienden
Tot later lieve singlesook de minder lieve trouwens
![]()
Had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, oke....jou zonder roze jurkje dan
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef YipYip het volgende:
![]()
Bestaat dat nog dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:37 schreef Graseter het volgende:
Dan moet je geen draver hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het leek hem wel leuk om op zondag met paard en kar rond te rijden ter ontspanning.
Fijne avondquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef YipYip het volgende:
![]()
Ja, dat heb ik ook al 300 keer gevraagd...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Over welk roze jurkje hebben we het eigenlijk?
Ik heb geen pm?quote:
Ach ik gaf ook al 300 x antwoord op die paardenvraagquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al 300 keer gevraagd...
Ja, maar Kitao is scheelquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik gaf ook al 300 x antwoord op die paardenvraag
Komt u maar danquote:
Ik krijg een pm van Yukiquote:
sorry schat , mijn jonge jaren zijn voorbij , ben niet zo snel meer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo ik laat speciaal voor jou mn hersenen overuren maken op een zaterdag, zeg dan op zn minst of ik het goed had
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:10 schreef PeuRac het volgende:
stuur mij er eerst ff eentje, beantwoorden gaat 10x sneller dan iedereen individueel sturen
Jongeuh ik kreeg niets van jou voor mn B-day en ik ga jou voor je verjaardag cadeau van minstens 280 geven. Ben niet gekquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/yamaha/pa-112-vcx-bk
Wel op de manier waarop ik t doequote:
15 jarige meisjes die van paarden houden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik gaf ook al 300 x antwoord op die paardenvraag
Toen kende ik jou nog niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jongeuh ik kreeg niets van jou voor mn B-day en ik ga jou voor je verjaardag cadeau van minstens 280 geven. Ben niet gek
er is n foto van n fokker in n vies strak roze jurkje, en die wil je niet zienquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al 300 keer gevraagd...
Jawel , maar jij wist het lekker niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is al door minstens 3 mensen Seabiscuit gezegd
Ja, ik zag ze. Ik weet wie het is en inderdaad, zo'n jurkje is nog minder dan niet flatteusquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is n foto van n fokker in n vies strak roze jurkje, en die wil je niet zienroze jurkjes zullen nooit meer hetzelde zijn nl
Je hebt de race van sea biscuit live gezien?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:10 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry schat , mijn jonge jaren zijn voorbij , ben niet zo snel meer.
Bij deze dan , bingo.
Nee, want ik zit niet in de wereld van 't paardenracenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Jawel , maar jij wist het lekker niet.
Yepz huppel weet inmiddels over welk roze jurkje we het hebbenquote:
Please don'tquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil de foto ookBen nu wel nieuwsgierig
DWquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz huppel weet inmiddels over welk roze jurkje we het hebben
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz huppel weet inmiddels over welk roze jurkje we het hebben
Hoe kom je aan die foto's?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]via wie?
Ik kom er trouwens net achter dat er 9 foto's zijn
je kon dus toch de nummers veranderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]via wie?
Ik kom er trouwens net achter dat er 9 foto's zijn
Iedereen weet nu waar het overgaat maar ikke niet.quote:
Geloof me, ik heb ze allemaal gezien *MY EYES!!!* en je wilt het nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil de foto ookBen nu wel nieuwsgierig
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kon dus toch de nummers veranderen![]()
erger?
Deze is veuuuul beter...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gekregen zoals doorgestuurdquote:
Zie spoiler. De nummers kun je veranderen, dan zie je anderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen weet nu waar het overgaat maar ikke niet.
Maar gezien de reacties wil het ook niet weten.
Twijfels twijfels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik weet het ook niet, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen weet nu waar het overgaat maar ikke niet.
Maar gezien de reacties wil het ook niet weten.
Twijfels twijfels.
T bier ontbreektquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Deze is veuuuul beter...
[ afbeelding ]
Oh, okequote:
Nou, zo erg is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, en dat wil ik graag zo houden
doe dan ook niet zo eigenwijs om t toch te proberenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie spoiler. De nummers kun je veranderen, dan zie je anderenIk klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill me, kill me now
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij hebt de douche sessie nooit gezien zeker?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zo erg is het nu ook weer niet
Jij denkt zeker dat in niks anders heb te doen dat te gaan googlen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb even wat gemist... wanneer heb ik gezegd dat ik niet van steden houd? Laat maar zien..
[..]
Zie spoiler. De nummers kun je veranderen, dan zie je anderenEn er waren er 10 zei jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg omg
I beg to differ....quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zo erg is het nu ook weer niet
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klikteKill me, kill me now
Het was sterker dan ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe dan ook niet zo eigenwijs om t toch te proberen
Nu welquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeIk dacht dat ze ergens op Fok waren gepost of zo.
[..]
Zie spoiler. De nummers kun je veranderen, dan zie je anderenLada vaz uit 2002SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze misschienquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
die spoilerpic is n andere dan die ik zag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klikteKill me, kill me now
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
die spoilerpic is n andere dan die ik zag!
Yeah, now I really need a hug!!quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze misschienAls ik zo weer op m'n pc zit ga ik daar een gezichtje uit photoshoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Deze misschiennee, iets met de motorkapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest hebk verdrongen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Het was een serieus verzoekquote:
* PeuRac pakt Yuki's shotgun wel evenquote:
[..]
Deze misschienIs ze zwanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik doe meequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
nou moet ik me vanaaf n delirium zuipen om t weer te vergeten
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik zo weer op m'n pc zit ga ik daar een gezichtje uit photoshoppen.
onmogelijkquote:
Is voor jou toch dagelijkse kost?quote:
Is post vriendje al geweest?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik kijk regelmatig in KPD, maar die ben ik nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt de douche sessie nooit gezien zeker?zoek maar eens posts van Alexxxx in KPD
gezellig, dan leiden we tenminste samenquote:
ik zat erop..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt de race van sea biscuit live gezien?
Misschien ben ik compleet afgestompt maar ik vond het niet dusdanig schokkend dat die foto's op mijn netvlies gebrand staan...quote:
pieter post was er om half vijf nog nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is voor jou toch dagelijkse kost?![]()
[..]
Is post vriendje al geweest?
Ik moet net zo zoeken als jij, heb even geen idee meer. Zoveel post Alex niet in KPD, dus je kan gewoon zoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig in KPD, maar die ben ik nog niet tegengekomenLinkje?
leidenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gezellig, dan leiden we tenminste samen
je zegt het zelf al....afgestompt...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien ben ik compleet afgestompt maar ik vond het niet dusdanig schokkend dat die foto's op mijn netvlies gebrand staan...
quote:
Ik kan morgen geen kater hebben... Maar ik wil nu ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Leiden is tofquote:
Neen. Nog net nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is voor jou toch dagelijkse kost?![]()
[..]
Knuffel van Yukiquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag niet
* knuft nogmaals
Komt wel goed, schatje
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Mattie schiet met losse flodders
de tering wat heb ik vandaagquote:
Mobielquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet net zo zoeken als jij, heb even geen idee meer. Zoveel post Alex niet in KPD, dus je kan gewoon zoeken.
Oepsquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Mattie schiet met losse flodders
Jij mag ook heul niet doodquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neen. Nog net niet![]()
[..]
Knuffel van YukiIk leef weer
![]()
![]()
Tsja, taalnazi @ workquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de tering wat heb ik vandaagik zie het pas nu jij het weer tikt
*schaamt*
Eet smakelijk buuf!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeps![]()
Tevens even eten misschien tot volgend topic
Kijk in de OP van het vrouwentopic, staat ze ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet net zo zoeken als jij, heb even geen idee meer. Zoveel post Alex niet in KPD, dus je kan gewoon zoeken.
Zoek thuis maar ff, dr is er ook een met schrootjesquote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeps![]()
Tevens even eten misschien tot volgend topic
Buuf?quote:
Die foto's maken mij niet waar of koud.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien ben ik compleet afgestompt maar ik vond het niet dusdanig schokkend dat die foto's op mijn netvlies gebrand staan...
Hihi jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Vrouwe , hebt gij in het echt ook zulke kanjers ?
Hoiquote:
En een buurman!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk in de OP van het vrouwentopic, staat ze ook.
P.quote:
Alsmede oud schoolgenootquote:
u 2quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:33 schreef Feitosa het volgende:
Fijn weekend nog.
Ik ga zo Resident Evil5 Gold Edition spelen op de PS3 en dan vanavond waarschijnlijk naar Piranha 3D en morgen Naar Resident Evil 3D
Voor jou leef ik weerquote:
Aah, ik denk al, had eerder in Singles moeten komenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
P.
[..]
Alsmede oud schoolgenoot![]()
Piranha kicks ass! Screamin' fish! Boobies! Enjoy!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:33 schreef Feitosa het volgende:
Fijn weekend nog.
Ik ga zo Resident Evil5 Gold Edition spelen op de PS3 en dan vanavond waarschijnlijk naar Piranha 3D en morgen Naar Resident Evil 3D
Alleen maar mooie vrouwen in Pquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, ik denk al, had eerder in Singles moeten komen
Psssssst! Utrecht!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:36 schreef xFriendx het volgende:
Zo te zien moet ik gaan verhuizen naar Purmerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |