Ik doe meequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
nou moet ik me vanaaf n delirium zuipen om t weer te vergeten
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik zo weer op m'n pc zit ga ik daar een gezichtje uit photoshoppen.
onmogelijkquote:
Is voor jou toch dagelijkse kost?quote:
Is post vriendje al geweest?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik kijk regelmatig in KPD, maar die ben ik nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt de douche sessie nooit gezien zeker?zoek maar eens posts van Alexxxx in KPD
gezellig, dan leiden we tenminste samenquote:
ik zat erop..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt de race van sea biscuit live gezien?
Misschien ben ik compleet afgestompt maar ik vond het niet dusdanig schokkend dat die foto's op mijn netvlies gebrand staan...quote:
pieter post was er om half vijf nog nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is voor jou toch dagelijkse kost?![]()
[..]
Is post vriendje al geweest?
Ik moet net zo zoeken als jij, heb even geen idee meer. Zoveel post Alex niet in KPD, dus je kan gewoon zoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig in KPD, maar die ben ik nog niet tegengekomenLinkje?
leidenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gezellig, dan leiden we tenminste samen
je zegt het zelf al....afgestompt...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien ben ik compleet afgestompt maar ik vond het niet dusdanig schokkend dat die foto's op mijn netvlies gebrand staan...
quote:
Ik kan morgen geen kater hebben... Maar ik wil nu ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Leiden is tofquote:
Neen. Nog net nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is voor jou toch dagelijkse kost?![]()
[..]
Knuffel van Yukiquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag niet
* knuft nogmaals
Komt wel goed, schatje
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Mattie schiet met losse flodders
de tering wat heb ik vandaagquote:
Mobielquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet net zo zoeken als jij, heb even geen idee meer. Zoveel post Alex niet in KPD, dus je kan gewoon zoeken.
Oepsquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Mattie schiet met losse flodders
Jij mag ook heul niet doodquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neen. Nog net niet![]()
[..]
Knuffel van YukiIk leef weer
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |