Jongeuh ik kreeg niets van jou voor mn B-day en ik ga jou voor je verjaardag cadeau van minstens 280 geven. Ben niet gekquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/yamaha/pa-112-vcx-bk
Wel op de manier waarop ik t doequote:
15 jarige meisjes die van paarden houden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik gaf ook al 300 x antwoord op die paardenvraag
Toen kende ik jou nog niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jongeuh ik kreeg niets van jou voor mn B-day en ik ga jou voor je verjaardag cadeau van minstens 280 geven. Ben niet gek
er is n foto van n fokker in n vies strak roze jurkje, en die wil je niet zienquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al 300 keer gevraagd...
Jawel , maar jij wist het lekker niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is al door minstens 3 mensen Seabiscuit gezegd
Ja, ik zag ze. Ik weet wie het is en inderdaad, zo'n jurkje is nog minder dan niet flatteusquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is n foto van n fokker in n vies strak roze jurkje, en die wil je niet zienroze jurkjes zullen nooit meer hetzelde zijn nl
Je hebt de race van sea biscuit live gezien?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:10 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry schat , mijn jonge jaren zijn voorbij , ben niet zo snel meer.
Bij deze dan , bingo.
Nee, want ik zit niet in de wereld van 't paardenracenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Jawel , maar jij wist het lekker niet.
Yepz huppel weet inmiddels over welk roze jurkje we het hebbenquote:
Please don'tquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil de foto ookBen nu wel nieuwsgierig
DWquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz huppel weet inmiddels over welk roze jurkje we het hebben
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz huppel weet inmiddels over welk roze jurkje we het hebben
Hoe kom je aan die foto's?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]via wie?
Ik kom er trouwens net achter dat er 9 foto's zijn
je kon dus toch de nummers veranderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]via wie?
Ik kom er trouwens net achter dat er 9 foto's zijn
Iedereen weet nu waar het overgaat maar ikke niet.quote:
Geloof me, ik heb ze allemaal gezien *MY EYES!!!* en je wilt het nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil de foto ookBen nu wel nieuwsgierig
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kon dus toch de nummers veranderen![]()
erger?
Deze is veuuuul beter...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, kijk dan maar naar de bier + tieten foto's
Gekregen zoals doorgestuurdquote:
Zie spoiler. De nummers kun je veranderen, dan zie je anderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen weet nu waar het overgaat maar ikke niet.
Maar gezien de reacties wil het ook niet weten.
Twijfels twijfels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik weet het ook niet, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen weet nu waar het overgaat maar ikke niet.
Maar gezien de reacties wil het ook niet weten.
Twijfels twijfels.
T bier ontbreektquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Deze is veuuuul beter...
[ afbeelding ]
Oh, okequote:
Nou, zo erg is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, en dat wil ik graag zo houden
doe dan ook niet zo eigenwijs om t toch te proberenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie spoiler. De nummers kun je veranderen, dan zie je anderenIk klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill me, kill me now
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij hebt de douche sessie nooit gezien zeker?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zo erg is het nu ook weer niet
Jij denkt zeker dat in niks anders heb te doen dat te gaan googlen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb even wat gemist... wanneer heb ik gezegd dat ik niet van steden houd? Laat maar zien..
[..]
Zie spoiler. De nummers kun je veranderen, dan zie je anderenEn er waren er 10 zei jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg omg
I beg to differ....quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zo erg is het nu ook weer niet
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klikteKill me, kill me now
Het was sterker dan ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe dan ook niet zo eigenwijs om t toch te proberen
Nu welquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeIk dacht dat ze ergens op Fok waren gepost of zo.
[..]
Zie spoiler. De nummers kun je veranderen, dan zie je anderenLada vaz uit 2002SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze misschienquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
die spoilerpic is n andere dan die ik zag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klikteKill me, kill me now
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
die spoilerpic is n andere dan die ik zag!
Yeah, now I really need a hug!!quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze misschienAls ik zo weer op m'n pc zit ga ik daar een gezichtje uit photoshoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Deze misschiennee, iets met de motorkapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest hebk verdrongen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Het was een serieus verzoekquote:
* PeuRac pakt Yuki's shotgun wel evenquote:
[..]
Deze misschienIs ze zwanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik doe meequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
nou moet ik me vanaaf n delirium zuipen om t weer te vergeten
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik zo weer op m'n pc zit ga ik daar een gezichtje uit photoshoppen.
onmogelijkquote:
Is voor jou toch dagelijkse kost?quote:
Is post vriendje al geweest?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik kijk regelmatig in KPD, maar die ben ik nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt de douche sessie nooit gezien zeker?zoek maar eens posts van Alexxxx in KPD
gezellig, dan leiden we tenminste samenquote:
ik zat erop..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt de race van sea biscuit live gezien?
Misschien ben ik compleet afgestompt maar ik vond het niet dusdanig schokkend dat die foto's op mijn netvlies gebrand staan...quote:
pieter post was er om half vijf nog nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is voor jou toch dagelijkse kost?![]()
[..]
Is post vriendje al geweest?
Ik moet net zo zoeken als jij, heb even geen idee meer. Zoveel post Alex niet in KPD, dus je kan gewoon zoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig in KPD, maar die ben ik nog niet tegengekomenLinkje?
leidenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gezellig, dan leiden we tenminste samen
je zegt het zelf al....afgestompt...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien ben ik compleet afgestompt maar ik vond het niet dusdanig schokkend dat die foto's op mijn netvlies gebrand staan...
quote:
Ik kan morgen geen kater hebben... Maar ik wil nu ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Leiden is tofquote:
Neen. Nog net nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is voor jou toch dagelijkse kost?![]()
[..]
Knuffel van Yukiquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag niet
* knuft nogmaals
Komt wel goed, schatje
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Mattie schiet met losse flodders
de tering wat heb ik vandaagquote:
Mobielquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet net zo zoeken als jij, heb even geen idee meer. Zoveel post Alex niet in KPD, dus je kan gewoon zoeken.
Oepsquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Mattie schiet met losse flodders
Jij mag ook heul niet doodquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neen. Nog net niet![]()
[..]
Knuffel van YukiIk leef weer
![]()
![]()
Tsja, taalnazi @ workquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de tering wat heb ik vandaagik zie het pas nu jij het weer tikt
*schaamt*
Eet smakelijk buuf!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeps![]()
Tevens even eten misschien tot volgend topic
Kijk in de OP van het vrouwentopic, staat ze ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet net zo zoeken als jij, heb even geen idee meer. Zoveel post Alex niet in KPD, dus je kan gewoon zoeken.
Zoek thuis maar ff, dr is er ook een met schrootjesquote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeps![]()
Tevens even eten misschien tot volgend topic
Buuf?quote:
Die foto's maken mij niet waar of koud.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien ben ik compleet afgestompt maar ik vond het niet dusdanig schokkend dat die foto's op mijn netvlies gebrand staan...
Hihi jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Vrouwe , hebt gij in het echt ook zulke kanjers ?
Hoiquote:
En een buurman!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk in de OP van het vrouwentopic, staat ze ook.
P.quote:
Alsmede oud schoolgenootquote:
u 2quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:33 schreef Feitosa het volgende:
Fijn weekend nog.
Ik ga zo Resident Evil5 Gold Edition spelen op de PS3 en dan vanavond waarschijnlijk naar Piranha 3D en morgen Naar Resident Evil 3D
Voor jou leef ik weerquote:
Aah, ik denk al, had eerder in Singles moeten komenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
P.
[..]
Alsmede oud schoolgenoot![]()
Piranha kicks ass! Screamin' fish! Boobies! Enjoy!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:33 schreef Feitosa het volgende:
Fijn weekend nog.
Ik ga zo Resident Evil5 Gold Edition spelen op de PS3 en dan vanavond waarschijnlijk naar Piranha 3D en morgen Naar Resident Evil 3D
Alleen maar mooie vrouwen in Pquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, ik denk al, had eerder in Singles moeten komen
Psssssst! Utrecht!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:36 schreef xFriendx het volgende:
Zo te zien moet ik gaan verhuizen naar Purmerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |