Jongeuh ik kreeg niets van jou voor mn B-day en ik ga jou voor je verjaardag cadeau van minstens 280 geven. Ben niet gekquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/yamaha/pa-112-vcx-bk
Wel op de manier waarop ik t doequote:
15 jarige meisjes die van paarden houden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik gaf ook al 300 x antwoord op die paardenvraag
Toen kende ik jou nog niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jongeuh ik kreeg niets van jou voor mn B-day en ik ga jou voor je verjaardag cadeau van minstens 280 geven. Ben niet gek
er is n foto van n fokker in n vies strak roze jurkje, en die wil je niet zienquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al 300 keer gevraagd...
Jawel , maar jij wist het lekker niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is al door minstens 3 mensen Seabiscuit gezegd
Ja, ik zag ze. Ik weet wie het is en inderdaad, zo'n jurkje is nog minder dan niet flatteusquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is n foto van n fokker in n vies strak roze jurkje, en die wil je niet zienroze jurkjes zullen nooit meer hetzelde zijn nl
Je hebt de race van sea biscuit live gezien?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:10 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry schat , mijn jonge jaren zijn voorbij , ben niet zo snel meer.
Bij deze dan , bingo.
Nee, want ik zit niet in de wereld van 't paardenracenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Jawel , maar jij wist het lekker niet.
Yepz huppel weet inmiddels over welk roze jurkje we het hebbenquote:
Please don'tquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil de foto ookBen nu wel nieuwsgierig
DWquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz huppel weet inmiddels over welk roze jurkje we het hebben
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz huppel weet inmiddels over welk roze jurkje we het hebben
Hoe kom je aan die foto's?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]via wie?
Ik kom er trouwens net achter dat er 9 foto's zijn
je kon dus toch de nummers veranderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]via wie?
Ik kom er trouwens net achter dat er 9 foto's zijn
Iedereen weet nu waar het overgaat maar ikke niet.quote:
Geloof me, ik heb ze allemaal gezien *MY EYES!!!* en je wilt het nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil de foto ookBen nu wel nieuwsgierig
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kon dus toch de nummers veranderen![]()
erger?
Deze is veuuuul beter...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, kijk dan maar naar de bier + tieten foto's
Gekregen zoals doorgestuurdquote:
Zie spoiler. De nummers kun je veranderen, dan zie je anderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen weet nu waar het overgaat maar ikke niet.
Maar gezien de reacties wil het ook niet weten.
Twijfels twijfels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik weet het ook niet, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen weet nu waar het overgaat maar ikke niet.
Maar gezien de reacties wil het ook niet weten.
Twijfels twijfels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |