Bier in tieten? Naaiiss..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
roze jurkjes op verzoek via PM, ik wil de rest hier niet straffen
Nou, doe eens PM'en danquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja of je snapt mijn definitie van lekker niet, het is een smaak, geen feitquote:
En toch zit ik hier nu met een walgelijke MIquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]was ik al aan t typen
kon ik de rest hier niet aan doen.
En WELKOM in Beierenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, m'n pa kwam dus een keer thuis na een lang weekend weg en toen had hij dus dat paard gekocht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze moeten heel hard draven, dus draver. Het is een speciaal ras, gefokt voor de sulky.
Er is al door minstens 3 mensen Seabiscuit gezegdquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:02 schreef kitao het volgende:
[..]
nope.
*checkt IMDB want hier word je niet veel wijzer*
Sorry, kijk dan maar naar de bier + tieten foto'squote:Op zaterdag 18 september 2010 18:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
En toch zit ik hier nu met een walgelijke MI
Wat moet je met een draverquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ok, m'n pa kwam dus een keer thuis na een lang weekend weg en toen had hij dus dat paard gekocht.
Wij echt van WTF??
Check.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, kijk dan maar naar de bier + tieten foto's
Oke, oke....jou zonder roze jurkje danquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je dat roze jurkje gezien hebt, wil je nooit meer vrouwen in roze jurkjes zien
Ik heb even wat gemist... wanneer heb ik gezegd dat ik niet van steden houd? Laat maar zien..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , ik qout je eigen woorden...jij houd niet van steden , wil niet meteen zeggen dat je boer bent , je kan ook gewoon zo'n zakkenvuller zijn die in wassenaar woont.
Geef mij maar de Red Special van Brian Mayquote:
SEA BISCUIT!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:02 schreef kitao het volgende:
[..]
nope.
*checkt IMDB want hier word je niet veel wijzer*
Het leek hem wel leuk om op zondag met paard en kar rond te rijden ter ontspanning.quote:
Que?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Right.
tnx.
wat doe jij trouwens met Graseters image ?
whut wat is 280?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je mag kiezen, 4000 euro of 280.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, kijk dan maar naar de bier + tieten foto's
Jawel hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:04 schreef PeuRac het volgende:
FF een vraagje voor wie de foto wel had gezien, is die geschikt voor onder de 18?
Smakelijk en veel plezier Yip!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef YipYip het volgende:
Ben er vandoor,eten bij vrienden
Tot later lieve singlesook de minder lieve trouwens
![]()
Had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, oke....jou zonder roze jurkje dan
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef YipYip het volgende:
![]()
Bestaat dat nog dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:37 schreef Graseter het volgende:
Heeft iemand hier van Night Town in Rotterdam gehoord?
Dan moet je geen draver hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het leek hem wel leuk om op zondag met paard en kar rond te rijden ter ontspanning.
Fijne avondquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef YipYip het volgende:
![]()
Ja, dat heb ik ook al 300 keer gevraagd...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Over welk roze jurkje hebben we het eigenlijk?
Ik heb geen pm?quote:
Ach ik gaf ook al 300 x antwoord op die paardenvraagquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al 300 keer gevraagd...
Ja, maar Kitao is scheelquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik gaf ook al 300 x antwoord op die paardenvraag
Komt u maar danquote:
Ik krijg een pm van Yukiquote:
sorry schat , mijn jonge jaren zijn voorbij , ben niet zo snel meer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo ik laat speciaal voor jou mn hersenen overuren maken op een zaterdag, zeg dan op zn minst of ik het goed had
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:10 schreef PeuRac het volgende:
stuur mij er eerst ff eentje, beantwoorden gaat 10x sneller dan iedereen individueel sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |