Seabiscuitquote:
Ze moeten heel hard draven, dus draver. Het is een speciaal ras, gefokt voor de sulky.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik wist niet dat het paard dan draver werd genoemd.
Je doet je bijnaam geen eer aan ...quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jouw terroristjes zijn cool!
Was gezellig gister![]()
Haaaaai Bosje!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Huppel in SIngles![]()
en kusjes voor de welkomheters en Lotusss
Sea Biscuit is een renpaard. Een volbloed. Geen draver.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Er is zelfs een film van , de naam ligt op mn tong maar het komt er niet uit.
Niemand een suggestie over die harddravers naam ?
Omdat je ver weg woont mag je wel een goedkoper kadootje geven:quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij ver weg, jij geen kado uberso niet dat kado
Wedden dat ik gelijk hebquote:
Daar ziet een mooie vrouw seksie inquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef Lotusss het volgende:
Wat de neuk is er met een zogenaamd Roze Jurkje??
Iig is het nu een dood paard.quote:
LEKKERE tieten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mocht van jou geen foto maken
Nee , ik qout je eigen woorden...jij houd niet van steden , wil niet meteen zeggen dat je boer bent , je kan ook gewoon zo'n zakkenvuller zijn die in wassenaar woont.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, maar je had ineens een reactie klaar staan toen het niet om jou ging, dus het kan ook omgekeerd, waarbij mijn reactie overigens wel terecht is.
Anti-stedeling? Oftewel je ziet me voor boer aan?
Was errug gezellig gisteren...quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jouw terroristjes zijn cool!
Was gezellig gister![]()
Weet niet wat 'goedkoper' is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat je ver weg woont mag je wel een goedkoper kadootje geven:
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/yamaha/pa-112-vcx-bk
Hallo ik laat speciaal voor jou mn hersenen overuren maken op een zaterdag, zeg dan op zn minst of ik het goed hadquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , ik qout je eigen woorden...jij houd niet van steden , wil niet meteen zeggen dat je boer bent , je kan ook gewoon zo'n zakkenvuller zijn die in wassenaar woont.
Als je dat roze jurkje gezien hebt, wil je nooit meer vrouwen in roze jurkjes zienquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar ziet een mooie vrouw seksie in
quote:
Huppel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Huppel in SIngles![]()
en kusjes voor de welkomheters en Lotusss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |