Ik heb al twee paardenquote:
* PeuRac laat Osama wat personeel naar Malta sturenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar...
Kan iemand hier goffedomme die wannabe violist dood vermoorden?
Nahquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zag je eerste post ook al... Maar ik als ouwe lul ging daar maar ff niet op reageren
Rise Against > DnB en House.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ging ik vroeger om de zoveel tijd naartoe.
Leuke drum & bass kelder en goede house in de grote zaal.
Geen idee hoe het nu is. Kan goed 8 jaar geleden zijn dat ik daar ben geweest.
* pakt shotgun en schiet op wannabe violistquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar...
Kan iemand hier goffedomme die wannabe violist dood vermoorden?
Bestaat al jaren niet meer,helaasquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Krea heeft ondertussen 5 extra bijbaantjes zo te lezen.........quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak er een Aston Martin Vanquish S van en ik kom eraan
Daarom heb ik liever jongere grietjes , die nemen met minder genoegen..quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak er een Aston Martin Vanquish S van en ik kom eraan
Ik wacht wel gewoon tot mijn ouders terug zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef kitao het volgende:
[..]
Thai op Hofplein of Sushi bij kruiskade of mac op coolsingel ?
is overgenomen door watt en das ook onlangs over de kop gegaan, niet genoeg publiek en geen subsidie meerquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het begon net zo mooi te klinkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
* pakt shotgun en schiet op wannabe violist
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac laat Osama wat personeel naar Malta sturen
That's the spirit!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
* pakt shotgun en schiet op wannabe violist
Klinkt als een zoveelste matige rockband eerlijk gezegd.quote:
Echt nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Krea heeft ondertussen 5 extra bijbaantjes zo te lezen.........
Sorry , maar die 2 laatste clips doen gewoon zeer aan mn oren en dat is niet beledigend bedoeld.quote:
*over bolletje aait*quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:43 schreef Yuki het volgende:
Waarom helpt 1000 mg paracetamol niet tegen hoofdpijn?
Pfff... Een rete goed paard is duurder dan een Aston Martinquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Daarom heb ik liever jongere grietjes , die nemen met minder genoegen..
Dat lijkt mij niet prettig met hoofdpijnquote:
Jammer , was een erg leuke tent.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is overgenomen door watt en das ook onlangs over de kop gegaan, niet genoeg publiek en geen subsidie meer
Sorry , maar ik doe mn best.quote:
Aston Martinquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Een rete goed paard is duurder dan een Aston Martin
Wij hebben thuis nog nederlands kampioen sulky ( of hoe schrijf je het ) gehad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Een rete goed paard is duurder dan een Aston Martin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |