bestaat toch al jaren niet meer? En zn opvolger ook al niet meerquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:37 schreef Graseter het volgende:
Heeft iemand hier van Night Town in Rotterdam gehoord?
Aye!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben voor. All in favour say AI!
In 2005quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bestaat toch al jaren niet meer? En zn opvolger ook al niet meer
But it's gonna be awesomequote:
Maak er een Aston Martin Vanquish S van en ik kom eraanquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:35 schreef kitao het volgende:
[..]
hierro , ben 76...met enorme dikke beurs.
ik koop een nieuw paard voor je.
Zag je eerste post ook al... Maar ik als ouwe lul ging daar maar ff niet op reagerenquote:
Hier in de buurt heeft iemand zo'n auto als boodschappen auto ofzo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar er een Aston Martin Vanquish S van en ik kom eraan
je wilde 1 paard, niet 520quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar er een Aston Martin Vanquish S van en ik kom eraan
quote:
Stel je altijd domme vragen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:37 schreef Graseter het volgende:
Ging ik vroeger om de zoveel tijd naartoe.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:37 schreef Graseter het volgende:
Ik heb al twee paardenquote:
* PeuRac laat Osama wat personeel naar Malta sturenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar...
Kan iemand hier goffedomme die wannabe violist dood vermoorden?
Nahquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zag je eerste post ook al... Maar ik als ouwe lul ging daar maar ff niet op reageren
Rise Against > DnB en House.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ging ik vroeger om de zoveel tijd naartoe.
Leuke drum & bass kelder en goede house in de grote zaal.
Geen idee hoe het nu is. Kan goed 8 jaar geleden zijn dat ik daar ben geweest.
* pakt shotgun en schiet op wannabe violistquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar...
Kan iemand hier goffedomme die wannabe violist dood vermoorden?
Bestaat al jaren niet meer,helaasquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Krea heeft ondertussen 5 extra bijbaantjes zo te lezen.........quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak er een Aston Martin Vanquish S van en ik kom eraan
Daarom heb ik liever jongere grietjes , die nemen met minder genoegen..quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak er een Aston Martin Vanquish S van en ik kom eraan
Ik wacht wel gewoon tot mijn ouders terug zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef kitao het volgende:
[..]
Thai op Hofplein of Sushi bij kruiskade of mac op coolsingel ?
is overgenomen door watt en das ook onlangs over de kop gegaan, niet genoeg publiek en geen subsidie meerquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het begon net zo mooi te klinkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
* pakt shotgun en schiet op wannabe violist
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac laat Osama wat personeel naar Malta sturen
That's the spirit!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
* pakt shotgun en schiet op wannabe violist
Klinkt als een zoveelste matige rockband eerlijk gezegd.quote:
Echt nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Krea heeft ondertussen 5 extra bijbaantjes zo te lezen.........
Sorry , maar die 2 laatste clips doen gewoon zeer aan mn oren en dat is niet beledigend bedoeld.quote:
*over bolletje aait*quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:43 schreef Yuki het volgende:
Waarom helpt 1000 mg paracetamol niet tegen hoofdpijn?
Pfff... Een rete goed paard is duurder dan een Aston Martinquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Daarom heb ik liever jongere grietjes , die nemen met minder genoegen..
Dat lijkt mij niet prettig met hoofdpijnquote:
Jammer , was een erg leuke tent.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is overgenomen door watt en das ook onlangs over de kop gegaan, niet genoeg publiek en geen subsidie meer
Sorry , maar ik doe mn best.quote:
Aston Martinquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Een rete goed paard is duurder dan een Aston Martin
Wij hebben thuis nog nederlands kampioen sulky ( of hoe schrijf je het ) gehad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaien is wat anders dan een kopstootquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet prettig met hoofdpijn
Thanksquote:
Niet gevoelig voor aanraking. Alleen voor licht en bewegingquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet prettig met hoofdpijn
Aaauuuwww!! Alleen al denken daaraan doet pijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaien is wat anders dan een kopstoot
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:43 schreef Yuki het volgende:
Waarom helpt 1000 mg paracetamol niet tegen hoofdpijn?
Ik neem aan een draverquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wij hebben thuis nog nederlands kampioen sulky ( of hoe schrijf je het ) gehad.
Het paard dus.
Hey, sorry hoor...quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Niet gevoelig voor aanraking. Alleen voor licht en beweging
bemoei je er niet mee..anti-stedeling.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook normaal antwoord geven..
Jamaarbierentietenquote:
He Bosjequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer, met eindelijk internet thuis
Je bedoelt je moeder met haar vriend zeker ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon tot mijn ouders terug zijn.
Puh, slechte foto.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #71
Gezien van wie die is, zie ik meer dan genoegquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gezien van wie die is, zie ik meer dan genoeg
Hoe heet dat paard ook weer uit de jaren 30 ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bosje!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer, met eindelijk internet thuis
mogen we op je kinderfeestje komenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:50 schreef Graseter het volgende:
Ok ik ben vrijdag jarig en ik heb een lijstje voor jullie gemaakt:
http://www.feedback.nl/el(...)n/les-paul-studio-eb
http://www.feedback.nl/el(...)s-paul-59-reissue-it
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/ltd/ec-1000-vbk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |