Ja, de verkeerdequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
Tot nu toe zou ik wel zo weten welke ik zou kiezen per categorie
Daar kunnen wij niks aan doen, alles is even anoniemquote:
Jep. Worden 5 leuke lange pollsquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:21 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe dus we krijgen dalijk een lijst van 100 + tekeningen waar je voor elke categorie de leukste uit moet zoeken? Dat is best een hele klus.
Jij hebt dezelfde als Benny?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar kunnen wij niks aan doen, alles is even anoniem
Sommigen hebben een tablet gebruikt (kun je veel preciezer mee werken).quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga me hier ook maar es aan wagen denk ik. Staan wel een hoop pro-paints tussen de inzendingen trouwens, hoe doen jullie dat tekenen zo precies?
Checkquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sommigen hebben een tablet gebruikt (kun je veel preciezer mee werken).
Sommigen hebben een vaste hand en uren de tijd.
Sommigen gebruiken Windows 7 paint.
En sommigen spelen vals
Met de exif data.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Check
Edit: hoe kun je trouwens zien dat een tekening met photoshop of zo is gemaakt?
Zoals nr 102, die is echt veels te uitgebreid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:28 schreef Moira. het volgende:
Sommigen hebben een vaste hand en uren de tijd.
Maar dat kun je vervalsen he.quote:
Ik heb dat echt niet meegekregen hoor....quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:27 schreef Moira. het volgende:
Las ik niet trouwens ergens in het vorige topic dat mensen met windows 7 niet de opacityfunctie op paint mochten gebruiken, omdat de oude dat niet hebben? Zie ik namelijk wel hier en daar
Oke. Ik heb geen idee waar ik op moet lettenquote:
Tofquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
Er zijn weer een paar inzendingen geplaatst
Jammer, vond die ander beterquote:En de inzender van paint 39 wilde zijn/haar inzending wijzigen, dus die is veranderd.
Die ziet er zowieso al photoshop uit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
102
93 met dat konijn...die is dus met photoshop?
Zo bijzonder is die tekening ook weer niet, dat kan je ook in pain zo maken hoor...
Gewoon W7 Paint!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:49 schreef GameGirl20 het volgende:
is 47 ook niet in photoshop gemaakt?
Oh.. ja die ken ik niet heb nog steeds XP lolquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie hier niet echt een dier in. En hoe zit het verder met tekeningen in Photoshop gemaakt, wordt dat goedgekeurd of niet?
We hadden in het vorige topic al gezegd dat er voordat er gestemd gaat worden nog even kritisch naar alle inzendingen gekeken gaat worden (Senesta en ik zijn geen detectives, maar weten wel wat mensen die de Paints van de non-Paints kunnen onderscheiden).quote:
Wanneer gestuurd?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:40 schreef GameGirl20 het volgende:
*vraagt zich af of de hare wel is aangekomen*
Ja, het maakt mij geen zak uit, maar als er dadelijk 'paints' winnen wat eigenlijk geen paints dan is de kans er dat er gezeik gaat komen, daarom vraag ik alleen om daarin wat duidelijker te zijn zodat het vóór het stemmen al duidelijk is.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden in het vorige topic al gezegd dat er voordat er gestemd gaat worden nog even kritisch naar alle inzendingen gekeken gaat worden (Senesta en ik zijn geen detectives, maar weten wel wat mensen die de Paints van de non-Paints kunnen onderscheiden).
En stel dat er toch een non-Paint doorheen glipt bij het stemmen, dan stem je toch gewoon op inzendingen waarvan je zeker bent dat het wél Paints zijn?
We hadden het al in het topic gemeld, dus we dachten dat het duidelijk wasquote:Op donderdag 23 september 2010 17:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, het maakt mij geen zak uit, maar als er dadelijk 'paints' winnen wat eigenlijk geen paints dan is de kans er dat er gezeik gaat komen, daarom vraag ik alleen om daarin wat duidelijker te zijn zodat het vóór het stemmen al duidelijk is.
Duidelijk, thanksquote:Op donderdag 23 september 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden het al in het topic gemeld, dus we dachten dat het duidelijk was
En gezeik is er altijd, we kunnen alleen proberen er alles aan te doen om het zoveel mogelijk te voorkomen. Daar doen we dan ook ons best voor door er straks voor het stemmen nog even kritisch langs te lopen. For now laten we alles nog staan, straks wellicht niet meer.
In de OP staat dat het een echte Paint moet zijn, in het topic is gezegd dat er voor het stemmen nog gekeken gaat worden of sommige inzendingen er uit gehaald worden. Meer kunnen wij er niet aan doen.
Met photoshop kan je nou eenmaal meer, dat is zo. Maar windows 7 paint heeft ook extra brushes en mensen zullen dan gaan denken dat het photoshop is en daarom niet op die paints stemmen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef -Datdus- het volgende:
Alsof je ineens beter kan teken/schilderen als je een duurder programma gebruikt. Wat een onzin weer.
Je hebt toch nog tijd?quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Oh neeeeeeeeeeeee! Ik ben deze helemaal vergeten!Ik moet hem nog afmaken, maar ik ben ziek vandaag.
Zou jij nog even je PM willen beantwoorden?quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Zo, ik heb ook mijn inzending verstuurd. Ben erg benieuwd, er zitten wel een aantal goede tussen zeg!!
De mijne is wel een beetje rommelig, maar ik gebruik eigenlijk altijd Photoshop om in te tekenen en nooit Paint, vandaarrr... *excuses, excuses*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:59 schreef rickyszz het volgende:
En stemmen!
Inzenden kan tot en mét Dierendag (vandaag dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Uit de OP:quote:- Inzenden kan dus t/m 4 oktober 2010IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:46 schreef rickyszz het volgende:
Nou, tjonge gisterochtend 5 nieuwe jonkie/konijnen erbij!![]()
Aaaááhhh... Wat kjoet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:09 schreef rickyszz het volgende:
De 5 jonkies en de moeder!
[ afbeelding ]
En nog een éénling die nu 6 weken is![]()
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aaaááhhh... Wat kjoet.
En die van zes weken lijkt al zo groot in vergelijking met die kleine zwart-roze hummeltjes!
Dat zijn er dus straks nog eens vijf.
Ok... ik moet zeggen 'It did actually happen!', bedankt voor het delen.
quote:
Inderdaad jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:40 schreef ry4life het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het zal vast moeilijk worden om te kiezen zoveel leuke/mooie/grappige inzendingen
Ah..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef MarMar het volgende:
Komt wel goed met dierendag hier
Ons nieuwe katje uit het asiel en de grotte Poes die er al was gingen vandaag al heel lief vlakbij elkaar slapen.
Het nieuwe katje is er nu bijna een week.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met de schattige konijntjes en fijne dierendag nog even
Duidelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
Inzenden
... kan nog een half uurtje
Stemmen
In de loop van morgen (zal ergens morgenmiddag worden) zal er een stemtopic geopend gaan worden waar jullie alle info over het stemmen in zullen vinden.
Wel of geen paints?
Over een aantal inzendingen zijn wat twijfels geuit of het wel of niet met Paint gemaakt is. Enkele van deze mensen hebben we een PM gestuurd en daarop is door de meesten gereageerd.
Aangezien we geen harde bewijzen kunnen krijgen, zullen we verder uit moeten gaan van goed vertrouwen.
En...
Jullie inzendingen hebben echt alle verwachtingen overtroffen!
Tot zover in elk geval al heel erg bedankt voor jullie deelname en enthousiasme!
Nee, dit was het!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Komen er nog veel nieuwe tekeningen bij?
Ik heb mijn (voorlopige) keuzes al gemaakt
Misschien ook leuk als de winnaars dan ook nog een tekening insturen die ze gemaakt hebben met het tablet. Lijkt mij nog moeilijker dan met muis maarja met de muis kan ik ook al geen reetquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoop iig dat er mensen winnen die de tablet ook echt gaan gebruiken.
En zou ook leuk zijn als ik wonmaar die kans is nu heel klein.
Per categorie wordt er apart gekeken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:55 schreef D. het volgende:
Tellen jullie ook punten per paint, of alleen per categorie?
Als iemand dus paint nummer XX de mooiste vindt, en iemand anders paint XX de meest originele, heb je daar als maker nog iets aan?
Dat dacht ik wel alquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Per categorie wordt er apart gekeken.
Pas als er in één categorie bv. een gelijke stand is tussen twee paints, dan kijken we welke van die paints misschien ook in de andere categorieën ook nog (het vaakst) genoemd is.
Heb haar gePMd en het was idd een foutje, ze gaat het aanpassenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:57 schreef Miendientje het volgende:
Mag je 2 keer op 1 paint stemmen, dus in verschillende categorieën? Ik zag dat Kally dat net deed, misschien per ongeluk?
JJdJ1984 heeft dat ook gedaan trouwens.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:57 schreef Miendientje het volgende:
Mag je 2 keer op 1 paint stemmen, dus in verschillende categorieën? Ik zag dat Kally dat net deed, misschien per ongeluk?
Die heeft ook al een PM gehad, dus die gaat dat vast ook even aanpassen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef Orangeee het volgende:
[..]
JJdJ1984 heeft dat ook gedaan trouwens.
1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al ongeveer 0 stemmen.
En jullie?
Gewoon op die ene joh, je weet toch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef rickyszz het volgende:
Hmm, ik ben al keihard aan het nadenken op wie ik ga stemmen.![]()
Maar het zijn er zoveel ik niet kiezen
Al 1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al ongeveer 0 stemmen.
En jullie?
Ik inmiddels ook 1. Op de paint die ik zelf eigenlijk maar stom vond. (Heb 2 ingestuurd)quote:
hier hetzelfdequote:Op zondag 10 oktober 2010 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook 1. Op de paint die ik zelf eigenlijk maar stom vond. (Heb 2 ingestuurd)
De paint waar uren tijd inzit wordt gewoon niet gewaardeerd.
Ik vond het zó moeilijk, stiekem zou ik gewoon de 5 mooiste willen laten winnen (ipv hilarisch en 'idee was leuk')quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook 1. Op de paint die ik zelf eigenlijk maar stom vond. (Heb 2 ingestuurd)
De paint waar uren tijd inzit wordt gewoon niet gewaardeerd.
Ik heb een vermoeden welke van jou isquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:41 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij wordt tot nu toe uren zwoegen met de muis in de oude Paint best beloonddus ik ben blij en gevleid
PM gestuurd, dank je!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:05 schreef D. het volgende:
crv en panfluit hebben dubbele nummers.
Mogelijk zijn er nog meer mensen die dat hebben, maar deze vielen mij op
nu je het zegt iddquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij zit de maker van paint nr 102 nog even flink stemmen te ronselen.
Triestquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ach, je moet wat hè, als je wanhopig bent en niet op je eigen kunst kan vertrouwen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ja het is alleen jammer voor de echte kunstenaars die wel eerlijk mee gedaan hebben zonder stemmen te ronselen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, je moet wat hè, als je wanhopig bent en niet op je eigen kunst kan vertrouwen.
Nergens in de wereld zijn stem competities 100% eerlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:35 schreef RPG het volgende:
[..]
Ja het is alleen jammer voor de echte kunstenaars die wel eerlijk mee gedaan hebben zonder stemmen te ronselen.
Dan was het op zich handiger geweest als je mij of Senesta even had gePMd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef Maisnon het volgende:
Als er iets niet eerlijk is gelopen en het is verder van belang dan gaan ze er vast wel achteraan als het nodig is
Van die persoon hier nou zwart zitten maken schieten we ook niet veel op
Oh sorry!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was het op zich handiger geweest als je mij of Senesta even had gePMd.
Maar goed, het is nu klaar. We hebben het er niet meer over. Geen heksenjacht graag
waarom zouden dan de hele lijstjes niet meer tellen? Alleen in die categorie telt de stem dan toch niet mee?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Inzending 102 trekt zich terug na overleg.
Nu snel die stemmers gaan PMen of die hun stem willen aanpassen alsnog vanavond.
Jammer dat er op deze manier zoveel lijstjes niet meer mee gaan tellen.
Laten we dat idd maar doen ja. Heb net even overlegd, dat is het beste. Anders zijn het teveel lijstjes die niet meer meetellen. Sommige van die stemmers redden het toch al niet meer hun lijstje aan te passen in die paar uur die er nog over zijn. Doen we het zo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef Orangeee het volgende:
[..]
waarom zouden dan de hele lijstjes niet meer tellen? Alleen in die categorie telt de stem dan toch niet mee?
Mwah, als stemmingen beinvloed worden omdat de eigenaar/eigenaresse bij vriendjes/vriendinnetjes om stemmen verzoekt, kun je het niet meer eerlijk noemen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Mja, 102 was wel gewoon een mooie paint. Dus de stemmen waren wel terecht.
Diegene gaf zelf toe bekend te hebben gemaakt welke paint van hem/haar was en stemmen te hebben geronseld. En dat was niet de afspraak, dan hadden we de namen van de makers er net zo goed bij kunnen zetten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Mja, 102 was wel gewoon een mooie paint. Dus de stemmen waren wel terecht.
Sowieso mag er tot vanavond middernacht gestemd worden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Faithfulness het volgende:
Maar goed! Moge de beste winnen! Wanneer komt de uitslag?
Spannendquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso mag er tot vanavond middernacht gestemd worden.
Dan moet er nog heel goed geteld gaan worden (en er moet door sommige tellers gewerkt worden morgen) dus dat zal morgenavond of woensdag wordenWant het moet ook nog even gecheckt en gedubbelcheckt worden
Nou ben ik wel benieuwd welke paint dat was. Kan iemand hem omschrijven?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Nu snel die stemmers gaan PMen of die hun stem willen aanpassen alsnog vanavond.
We hebben besloten om de stemperiode met drie dagen te verlengen om stemmers de kans te geven om hun stem op inzending 102 te wijzigen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Zit ik hier peentjes te zweten voor niks nog.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:17 schreef senesta het volgende:
[..]
We hebben besloten om de stemperiode met drie dagen te verlengen om stemmers de kans te geven om hun stem op inzending 102 te wijzigen.
Ook anderen users hebben drie dagen extra de mogelijkheid om hun stem uit te brengen.
Stemmen kan nu dus nog tot donderdag 23.59 uur!
Sorryquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:20 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Zit ik hier peentjes te zweten voor niks nog.
Waaromquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:17 schreef senesta het volgende:
[..]
We hebben besloten om de stemperiode met drie dagen te verlengen om stemmers de kans te geven om hun stem op inzending 102 te wijzigen.
Ook anderen users hebben nu dus drie dagen extra de mogelijkheid om hun stem uit te brengen.
Stemmen kan nu dus nog tot donderdag 23.59 uur!
Nee sorry, dit is nu achter de schermen besloten en zo houden we het.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:39 schreef Orangeee het volgende:
[..]
WaaromIk zat hier helemaal in spanning. Kun je niet alleen de mensen die het aan moeten passen tot donderdag laten veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
Dit weekendquote:
Je mag nu wel gewoon roepen welke inzending van jou was, als je dat leuk vindtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:48 schreef Franneh het volgende:
Helaas niets gewonnen, maar gefeliciteerd winnaars
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:54 schreef 9611Niels het volgende:
Klootzakken, jullie weten niet hoeveel tijd ik in mijn hont heb gestoken!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:45 schreef senesta het volgende:En de winnaars zijn......
![]()
Categorie 1. De mooiste paint
Winnaar inzending 87 --> Maisnon!
ohja nummero 11quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag nu wel gewoon roepen welke inzending van jou was, als je dat leuk vindt
Oh ja, gefeliciteerd allemaal!quote:
Inzending 126: Gvdw78quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:14 schreef Maisnon het volgende:
Jeeej
dankjewel iedereen voor de stemmen! Nu kan ik eindelijk weer fatsoenlijk creatief aan de slag!
En ik ben blij dat BlackBerryLove en Orangeeee ook hebben gewonnen want die hadden mijn stem
Niels ik vond je Hont ook geweldig
Wie was nummer 126 eigenlijkwant dat was ook eentje die het goed deed in de eerste categorie
Help me even... nummer?quote:
Ik zal je even PMenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Inzending 126: Gvdw78
Die was idd 2e
En gefeliciteerd! Stuur me even je naam en adres!
Inzending 50 SamEnMoosquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zal je even PMen
De luiaard is nummer 50
`quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:23 schreef ry4life het volgende:
Neee! Ik heb gewonnen![]()
![]()
![]()
Bedankt voor alle stemmen en gefeliciteerd andere winnaars!
En mijn complimenten voor de organisatie![]()
Oh en inzending 5 was ook van mij
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
`
Ook alleen maar omdat je gewonnen hebt.![]()
Bedankt mensen die op mij hebben gestemd!
Ik denk 126 2e en 52 3e in de eerste categoriequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:58 schreef Orangeee het volgende:
Misschien leuk om ook te vertellen wie 2de en 3de waren per categorie.
Kloptquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk 126 2e en 52 3e in de eerste categorie
Had tussendoor wel een paar keer gekeken stiekem
Hij was tof.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
Iedereen gefeliciteerd.![]()
En de 5 users die op 101 gestemd hebben: tnx for your vote.
Niet op gestemd, waren zoveel mooie, maar wel over getwijfeld, je wasbeer is prachtigquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:04 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd!
Helaas zelf niks gewonnen, maar het was leuk om mee te doen!![]()
(Inzending 52 - wasbeer - was van mij)
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:35 schreef ry4life het volgende:
Ik vond het zo raar dat de pen niet reageerde, maar met nog een folie om de batterij gaat het niet werken
quote:WheheheOp donderdag 28 oktober 2010 20:35 schreef ry4life het volgende:
Ik vond het zo raar dat de pen niet reageerde, maar met nog een folie om de batterij gaat het niet werken
Via de ouders nu in eh... (waar woon je ook alweer?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:02 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Zo, het tablet is inmiddels bij mij aangekomen! Ben nu bezig met installeren etcetera.. Whooo!!
In Dublin, Ierland.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Via de ouders nu in eh... (waar woon je ook alweer?) aangekomen dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |