Die heeft ook al een PM gehad, dus die gaat dat vast ook even aanpassen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef Orangeee het volgende:
[..]
JJdJ1984 heeft dat ook gedaan trouwens.
1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al ongeveer 0 stemmen.
En jullie?
Gewoon op die ene joh, je weet toch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef rickyszz het volgende:
Hmm, ik ben al keihard aan het nadenken op wie ik ga stemmen.![]()
Maar het zijn er zoveel ik niet kiezen
Al 1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al ongeveer 0 stemmen.
En jullie?
Ik inmiddels ook 1. Op de paint die ik zelf eigenlijk maar stom vond. (Heb 2 ingestuurd)quote:
hier hetzelfdequote:Op zondag 10 oktober 2010 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook 1. Op de paint die ik zelf eigenlijk maar stom vond. (Heb 2 ingestuurd)
De paint waar uren tijd inzit wordt gewoon niet gewaardeerd.
Ik vond het zó moeilijk, stiekem zou ik gewoon de 5 mooiste willen laten winnen (ipv hilarisch en 'idee was leuk')quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook 1. Op de paint die ik zelf eigenlijk maar stom vond. (Heb 2 ingestuurd)
De paint waar uren tijd inzit wordt gewoon niet gewaardeerd.
Ik heb een vermoeden welke van jou isquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:41 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij wordt tot nu toe uren zwoegen met de muis in de oude Paint best beloonddus ik ben blij en gevleid
PM gestuurd, dank je!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:05 schreef D. het volgende:
crv en panfluit hebben dubbele nummers.
Mogelijk zijn er nog meer mensen die dat hebben, maar deze vielen mij op
nu je het zegt iddquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij zit de maker van paint nr 102 nog even flink stemmen te ronselen.
Triestquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ach, je moet wat hè, als je wanhopig bent en niet op je eigen kunst kan vertrouwen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ja het is alleen jammer voor de echte kunstenaars die wel eerlijk mee gedaan hebben zonder stemmen te ronselen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, je moet wat hè, als je wanhopig bent en niet op je eigen kunst kan vertrouwen.
Nergens in de wereld zijn stem competities 100% eerlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:35 schreef RPG het volgende:
[..]
Ja het is alleen jammer voor de echte kunstenaars die wel eerlijk mee gedaan hebben zonder stemmen te ronselen.
Dan was het op zich handiger geweest als je mij of Senesta even had gePMd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef Maisnon het volgende:
Als er iets niet eerlijk is gelopen en het is verder van belang dan gaan ze er vast wel achteraan als het nodig is
Van die persoon hier nou zwart zitten maken schieten we ook niet veel op
Oh sorry!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was het op zich handiger geweest als je mij of Senesta even had gePMd.
Maar goed, het is nu klaar. We hebben het er niet meer over. Geen heksenjacht graag
waarom zouden dan de hele lijstjes niet meer tellen? Alleen in die categorie telt de stem dan toch niet mee?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Inzending 102 trekt zich terug na overleg.
Nu snel die stemmers gaan PMen of die hun stem willen aanpassen alsnog vanavond.
Jammer dat er op deze manier zoveel lijstjes niet meer mee gaan tellen.
Laten we dat idd maar doen ja. Heb net even overlegd, dat is het beste. Anders zijn het teveel lijstjes die niet meer meetellen. Sommige van die stemmers redden het toch al niet meer hun lijstje aan te passen in die paar uur die er nog over zijn. Doen we het zo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef Orangeee het volgende:
[..]
waarom zouden dan de hele lijstjes niet meer tellen? Alleen in die categorie telt de stem dan toch niet mee?
Mwah, als stemmingen beinvloed worden omdat de eigenaar/eigenaresse bij vriendjes/vriendinnetjes om stemmen verzoekt, kun je het niet meer eerlijk noemen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Mja, 102 was wel gewoon een mooie paint. Dus de stemmen waren wel terecht.
Diegene gaf zelf toe bekend te hebben gemaakt welke paint van hem/haar was en stemmen te hebben geronseld. En dat was niet de afspraak, dan hadden we de namen van de makers er net zo goed bij kunnen zetten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Mja, 102 was wel gewoon een mooie paint. Dus de stemmen waren wel terecht.
Sowieso mag er tot vanavond middernacht gestemd worden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Faithfulness het volgende:
Maar goed! Moge de beste winnen! Wanneer komt de uitslag?
Spannendquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso mag er tot vanavond middernacht gestemd worden.
Dan moet er nog heel goed geteld gaan worden (en er moet door sommige tellers gewerkt worden morgen) dus dat zal morgenavond of woensdag wordenWant het moet ook nog even gecheckt en gedubbelcheckt worden
Nou ben ik wel benieuwd welke paint dat was. Kan iemand hem omschrijven?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Nu snel die stemmers gaan PMen of die hun stem willen aanpassen alsnog vanavond.
We hebben besloten om de stemperiode met drie dagen te verlengen om stemmers de kans te geven om hun stem op inzending 102 te wijzigen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Zit ik hier peentjes te zweten voor niks nog.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:17 schreef senesta het volgende:
[..]
We hebben besloten om de stemperiode met drie dagen te verlengen om stemmers de kans te geven om hun stem op inzending 102 te wijzigen.
Ook anderen users hebben drie dagen extra de mogelijkheid om hun stem uit te brengen.
Stemmen kan nu dus nog tot donderdag 23.59 uur!
Sorryquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:20 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Zit ik hier peentjes te zweten voor niks nog.
Waaromquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:17 schreef senesta het volgende:
[..]
We hebben besloten om de stemperiode met drie dagen te verlengen om stemmers de kans te geven om hun stem op inzending 102 te wijzigen.
Ook anderen users hebben nu dus drie dagen extra de mogelijkheid om hun stem uit te brengen.
Stemmen kan nu dus nog tot donderdag 23.59 uur!
Nee sorry, dit is nu achter de schermen besloten en zo houden we het.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:39 schreef Orangeee het volgende:
[..]
WaaromIk zat hier helemaal in spanning. Kun je niet alleen de mensen die het aan moeten passen tot donderdag laten veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
Dit weekendquote:
Je mag nu wel gewoon roepen welke inzending van jou was, als je dat leuk vindtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:48 schreef Franneh het volgende:
Helaas niets gewonnen, maar gefeliciteerd winnaars
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:54 schreef 9611Niels het volgende:
Klootzakken, jullie weten niet hoeveel tijd ik in mijn hont heb gestoken!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:45 schreef senesta het volgende:En de winnaars zijn......
![]()
Categorie 1. De mooiste paint
Winnaar inzending 87 --> Maisnon!
ohja nummero 11quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag nu wel gewoon roepen welke inzending van jou was, als je dat leuk vindt
Oh ja, gefeliciteerd allemaal!quote:
Inzending 126: Gvdw78quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:14 schreef Maisnon het volgende:
Jeeej
dankjewel iedereen voor de stemmen! Nu kan ik eindelijk weer fatsoenlijk creatief aan de slag!
En ik ben blij dat BlackBerryLove en Orangeeee ook hebben gewonnen want die hadden mijn stem
Niels ik vond je Hont ook geweldig
Wie was nummer 126 eigenlijkwant dat was ook eentje die het goed deed in de eerste categorie
Help me even... nummer?quote:
Ik zal je even PMenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Inzending 126: Gvdw78
Die was idd 2e
En gefeliciteerd! Stuur me even je naam en adres!
Inzending 50 SamEnMoosquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zal je even PMen
De luiaard is nummer 50
`quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:23 schreef ry4life het volgende:
Neee! Ik heb gewonnen![]()
![]()
![]()
Bedankt voor alle stemmen en gefeliciteerd andere winnaars!
En mijn complimenten voor de organisatie![]()
Oh en inzending 5 was ook van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |