Ja, de verkeerdequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
Tot nu toe zou ik wel zo weten welke ik zou kiezen per categorie
Daar kunnen wij niks aan doen, alles is even anoniemquote:
Jep. Worden 5 leuke lange pollsquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:21 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe dus we krijgen dalijk een lijst van 100 + tekeningen waar je voor elke categorie de leukste uit moet zoeken? Dat is best een hele klus.
Jij hebt dezelfde als Benny?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar kunnen wij niks aan doen, alles is even anoniem
Sommigen hebben een tablet gebruikt (kun je veel preciezer mee werken).quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga me hier ook maar es aan wagen denk ik. Staan wel een hoop pro-paints tussen de inzendingen trouwens, hoe doen jullie dat tekenen zo precies?
Checkquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sommigen hebben een tablet gebruikt (kun je veel preciezer mee werken).
Sommigen hebben een vaste hand en uren de tijd.
Sommigen gebruiken Windows 7 paint.
En sommigen spelen vals
Met de exif data.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Check
Edit: hoe kun je trouwens zien dat een tekening met photoshop of zo is gemaakt?
Zoals nr 102, die is echt veels te uitgebreid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:28 schreef Moira. het volgende:
Sommigen hebben een vaste hand en uren de tijd.
Maar dat kun je vervalsen he.quote:
Ik heb dat echt niet meegekregen hoor....quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:27 schreef Moira. het volgende:
Las ik niet trouwens ergens in het vorige topic dat mensen met windows 7 niet de opacityfunctie op paint mochten gebruiken, omdat de oude dat niet hebben? Zie ik namelijk wel hier en daar
Oke. Ik heb geen idee waar ik op moet lettenquote:
Tofquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
Er zijn weer een paar inzendingen geplaatst
Jammer, vond die ander beterquote:En de inzender van paint 39 wilde zijn/haar inzending wijzigen, dus die is veranderd.
Die ziet er zowieso al photoshop uit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
102
93 met dat konijn...die is dus met photoshop?
Zo bijzonder is die tekening ook weer niet, dat kan je ook in pain zo maken hoor...
Gewoon W7 Paint!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:49 schreef GameGirl20 het volgende:
is 47 ook niet in photoshop gemaakt?
Oh.. ja die ken ik niet heb nog steeds XP lolquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie hier niet echt een dier in. En hoe zit het verder met tekeningen in Photoshop gemaakt, wordt dat goedgekeurd of niet?
We hadden in het vorige topic al gezegd dat er voordat er gestemd gaat worden nog even kritisch naar alle inzendingen gekeken gaat worden (Senesta en ik zijn geen detectives, maar weten wel wat mensen die de Paints van de non-Paints kunnen onderscheiden).quote:
Wanneer gestuurd?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:40 schreef GameGirl20 het volgende:
*vraagt zich af of de hare wel is aangekomen*
Ja, het maakt mij geen zak uit, maar als er dadelijk 'paints' winnen wat eigenlijk geen paints dan is de kans er dat er gezeik gaat komen, daarom vraag ik alleen om daarin wat duidelijker te zijn zodat het vóór het stemmen al duidelijk is.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden in het vorige topic al gezegd dat er voordat er gestemd gaat worden nog even kritisch naar alle inzendingen gekeken gaat worden (Senesta en ik zijn geen detectives, maar weten wel wat mensen die de Paints van de non-Paints kunnen onderscheiden).
En stel dat er toch een non-Paint doorheen glipt bij het stemmen, dan stem je toch gewoon op inzendingen waarvan je zeker bent dat het wél Paints zijn?
We hadden het al in het topic gemeld, dus we dachten dat het duidelijk wasquote:Op donderdag 23 september 2010 17:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, het maakt mij geen zak uit, maar als er dadelijk 'paints' winnen wat eigenlijk geen paints dan is de kans er dat er gezeik gaat komen, daarom vraag ik alleen om daarin wat duidelijker te zijn zodat het vóór het stemmen al duidelijk is.
Duidelijk, thanksquote:Op donderdag 23 september 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden het al in het topic gemeld, dus we dachten dat het duidelijk was
En gezeik is er altijd, we kunnen alleen proberen er alles aan te doen om het zoveel mogelijk te voorkomen. Daar doen we dan ook ons best voor door er straks voor het stemmen nog even kritisch langs te lopen. For now laten we alles nog staan, straks wellicht niet meer.
In de OP staat dat het een echte Paint moet zijn, in het topic is gezegd dat er voor het stemmen nog gekeken gaat worden of sommige inzendingen er uit gehaald worden. Meer kunnen wij er niet aan doen.
Met photoshop kan je nou eenmaal meer, dat is zo. Maar windows 7 paint heeft ook extra brushes en mensen zullen dan gaan denken dat het photoshop is en daarom niet op die paints stemmen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef -Datdus- het volgende:
Alsof je ineens beter kan teken/schilderen als je een duurder programma gebruikt. Wat een onzin weer.
Je hebt toch nog tijd?quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Oh neeeeeeeeeeeee! Ik ben deze helemaal vergeten!Ik moet hem nog afmaken, maar ik ben ziek vandaag.
Zou jij nog even je PM willen beantwoorden?quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Zo, ik heb ook mijn inzending verstuurd. Ben erg benieuwd, er zitten wel een aantal goede tussen zeg!!
De mijne is wel een beetje rommelig, maar ik gebruik eigenlijk altijd Photoshop om in te tekenen en nooit Paint, vandaarrr... *excuses, excuses*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:59 schreef rickyszz het volgende:
En stemmen!
Inzenden kan tot en mét Dierendag (vandaag dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Uit de OP:quote:- Inzenden kan dus t/m 4 oktober 2010IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:46 schreef rickyszz het volgende:
Nou, tjonge gisterochtend 5 nieuwe jonkie/konijnen erbij!![]()
Aaaááhhh... Wat kjoet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:09 schreef rickyszz het volgende:
De 5 jonkies en de moeder!
[ afbeelding ]
En nog een éénling die nu 6 weken is![]()
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aaaááhhh... Wat kjoet.
En die van zes weken lijkt al zo groot in vergelijking met die kleine zwart-roze hummeltjes!
Dat zijn er dus straks nog eens vijf.
Ok... ik moet zeggen 'It did actually happen!', bedankt voor het delen.
quote:
Inderdaad jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:40 schreef ry4life het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het zal vast moeilijk worden om te kiezen zoveel leuke/mooie/grappige inzendingen
Ah..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef MarMar het volgende:
Komt wel goed met dierendag hier
Ons nieuwe katje uit het asiel en de grotte Poes die er al was gingen vandaag al heel lief vlakbij elkaar slapen.
Het nieuwe katje is er nu bijna een week.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met de schattige konijntjes en fijne dierendag nog even
Duidelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
Inzenden
... kan nog een half uurtje
Stemmen
In de loop van morgen (zal ergens morgenmiddag worden) zal er een stemtopic geopend gaan worden waar jullie alle info over het stemmen in zullen vinden.
Wel of geen paints?
Over een aantal inzendingen zijn wat twijfels geuit of het wel of niet met Paint gemaakt is. Enkele van deze mensen hebben we een PM gestuurd en daarop is door de meesten gereageerd.
Aangezien we geen harde bewijzen kunnen krijgen, zullen we verder uit moeten gaan van goed vertrouwen.
En...
Jullie inzendingen hebben echt alle verwachtingen overtroffen!
Tot zover in elk geval al heel erg bedankt voor jullie deelname en enthousiasme!
Nee, dit was het!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Komen er nog veel nieuwe tekeningen bij?
Ik heb mijn (voorlopige) keuzes al gemaakt
Misschien ook leuk als de winnaars dan ook nog een tekening insturen die ze gemaakt hebben met het tablet. Lijkt mij nog moeilijker dan met muis maarja met de muis kan ik ook al geen reetquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoop iig dat er mensen winnen die de tablet ook echt gaan gebruiken.
En zou ook leuk zijn als ik wonmaar die kans is nu heel klein.
Per categorie wordt er apart gekeken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:55 schreef D. het volgende:
Tellen jullie ook punten per paint, of alleen per categorie?
Als iemand dus paint nummer XX de mooiste vindt, en iemand anders paint XX de meest originele, heb je daar als maker nog iets aan?
Dat dacht ik wel alquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Per categorie wordt er apart gekeken.
Pas als er in één categorie bv. een gelijke stand is tussen twee paints, dan kijken we welke van die paints misschien ook in de andere categorieën ook nog (het vaakst) genoemd is.
Heb haar gePMd en het was idd een foutje, ze gaat het aanpassenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:57 schreef Miendientje het volgende:
Mag je 2 keer op 1 paint stemmen, dus in verschillende categorieën? Ik zag dat Kally dat net deed, misschien per ongeluk?
JJdJ1984 heeft dat ook gedaan trouwens.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:57 schreef Miendientje het volgende:
Mag je 2 keer op 1 paint stemmen, dus in verschillende categorieën? Ik zag dat Kally dat net deed, misschien per ongeluk?
Die heeft ook al een PM gehad, dus die gaat dat vast ook even aanpassen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef Orangeee het volgende:
[..]
JJdJ1984 heeft dat ook gedaan trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |