Zou jij nog even je PM willen beantwoorden?quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Zo, ik heb ook mijn inzending verstuurd. Ben erg benieuwd, er zitten wel een aantal goede tussen zeg!!
De mijne is wel een beetje rommelig, maar ik gebruik eigenlijk altijd Photoshop om in te tekenen en nooit Paint, vandaarrr... *excuses, excuses*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:59 schreef rickyszz het volgende:
En stemmen!
Inzenden kan tot en mét Dierendag (vandaag dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Uit de OP:quote:- Inzenden kan dus t/m 4 oktober 2010IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:46 schreef rickyszz het volgende:
Nou, tjonge gisterochtend 5 nieuwe jonkie/konijnen erbij!![]()
Aaaááhhh... Wat kjoet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:09 schreef rickyszz het volgende:
De 5 jonkies en de moeder!
[ afbeelding ]
En nog een éénling die nu 6 weken is![]()
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aaaááhhh... Wat kjoet.
En die van zes weken lijkt al zo groot in vergelijking met die kleine zwart-roze hummeltjes!
Dat zijn er dus straks nog eens vijf.
Ok... ik moet zeggen 'It did actually happen!', bedankt voor het delen.
quote:
Inderdaad jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:40 schreef ry4life het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het zal vast moeilijk worden om te kiezen zoveel leuke/mooie/grappige inzendingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |