Ik vond het geweldige TV!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:52 schreef ReV66 het volgende:
Gisteren in Wereld Draait Door: Jort Kelder in heftige discussie met Pieter Storms
Jort Kelder die vastklampt aan papiertje![]()
Pieter Storms die Jort niet laat uitpraten![]()
Matthijs van Nieuwkerk die niet ingrijpt
Zij reedquote:Op woensdag 15 september 2010 09:55 schreef Genius-F het volgende:
Een mislukte journalist die al met pensioen hoort te zijn tegen een arrogante kwal. Waarom ging mevrouw Storms er überhaupt zitten als ze niks wilt zeggen.
Om zijn man tegen te houden als hij Jort ineens bevliegt met een breekijzer.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:55 schreef Genius-F het volgende:
Een mislukte journalist die al met pensioen hoort te zijn tegen een arrogante kwal. Waarom ging mevrouw Storms er überhaupt zitten als ze niks wilt zeggen.
Twee enorme ego's aan een tafel; recept voor een ramp inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:55 schreef Genius-F het volgende:
welke is welke?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:55 schreef Genius-F het volgende:
Een mislukte journalist die al met pensioen hoort te zijn tegen een arrogante kwal.
'Manwijf' = Nina Stormsquote:Op woensdag 15 september 2010 10:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
welke is welke?
heb vannacht de herhaling opgenomen, zometeen eens rustig bekijken.
Hoofdredactie trekt een fles champagne vandaag open wegens deze publiciteitquote:Op woensdag 15 september 2010 10:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jort Kelder geslagen door Pieter Storms
AMSTERDAM - Jort Kelder is gisteravond na de uitzending van DWDD geslagen door Pieter Storms. De twee hadden tijdens de uitzending flinke woorden met elkaar gehad.
Dat meldt Kelder op de website '925'. Storms zou 'drie ferme klapjes' op de wang van Kelder gegeven hebben. Ook zou de echtgenote van Storms, Nina Brink, hem "vuile rat" genoemd hebben.
Kelder schrijft er het volgende over: "Ik liep direct na de slottune naar achteren op de vloer, om bij te praten met de hoofdredactrice van DWDD. Al snel stiefelde Nina voorbij, en begon met een rood hoofd mij aan te spreken. 'Jij bent een rat! Jij bent rat! Jij bent een rat!', siste ze woest. Na de gezellige 'nazit' met Nina kwam Pieter erbij. Hij keek woest en probeerde mij met dat enorme fysiek te intimideren. Daarna gaf-ie mij drie ferme tikken op de wang. Mensen om mij heen schrokken en wilden ingrijpen, maar het deed geen pijn en ik was nauwelijks onder de indruk."
Later zouden Nina en Pieter Storms nog ruzie hebben gemaakt met Matthijs van Nieuwkerk en de hoofdredacteur van DWDD om het feit dat Van Nieuwkerk niet ingreep. Ze eisten bovendien het ontslag van 'tafelheer' Kelder.
Het was de bedoeling van de mannen om in de uitzending van De Wereld Draait Door te discussiëren over normen en waarden in de journalistiek. Maar het zit Pieter Storms nog steeds erg dwars dat Quote zijn geliefde Nina Storms als sm-meesteres heeft neergezet. Vanaf de start van het gesprek werd het dan ook meteen een heen-en-weer verwijt waar Matthijs van Nieuwkerk niet eens probeerde tussen te komen.
Te sarren? Die kans kreeg hij nauwelijks omdat Storm wist dat hij geen kans maakte en er daarom telkens door Jort heenpraatte zodat hij niet te verstaan was. En Matthijs die stond er bij en keek er naar.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoofdredactie trekt een fles champagne vandaag open wegens deze publiciteit![]()
Jort zat wel te sarren natuurlijk
Inderdaad, Kelder heeft de boel goed lopen uitdagen en dan doen de Storms de rest.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:20 schreef Jac0bus het volgende:
Pieter Storms en Nina Brink hebben zich weer heerlijk voor lul gezet
Niks. Maar de zelfkastijding zal ze wel lekker vinden. Wat een schaamteloos stel is het toch ook.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef Klaudias het volgende:
wat is er eigenlijk zo erg om neergezet te worden als sm-meesteres?
Natuurlijk deed die niets. Die had allang in de gaten dat dit tv zou worden waar vandaag over geluld wordt.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Nogmaals; het enige slechts was het feit dat van Nieuwkerk niets deedEcht een slechte zet.
Matthijs mag lang haar hebben, maar ik geloof niet dat dat een 'zij' isquote:Op woensdag 15 september 2010 10:30 schreef Stokstaart het volgende:
...en een mediageile hoer die haar plaats niet kent .
Ik had het dan ook over Jort Kelderquote:Op woensdag 15 september 2010 10:32 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Matthijs mag lang haar hebben, maar ik geloof niet dat dat een 'zij' is
Jort Kelderquote:Op woensdag 15 september 2010 10:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over Jort Kelder
Matthijs van Nieuwkerk vangt geloof ik 400.000 per jaarquote:Op woensdag 15 september 2010 10:08 schreef Stokstaart het volgende:
Storms : Een journalist wordt niet rijk , een journalist kan geen Maserati kopen en in dure maatpakken lopen .
Kelder : Er zitten er voorlopig 2 aan tafel
lijkt mij wel tof als je een zakenvrouw bent, dat er een soort mysterieuze, erotische zweem om je heen hangtquote:Op woensdag 15 september 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks. Maar de zelfkastijding zal ze wel lekker vinden. Wat een schaamteloos stel is het toch ook.
Welk programma heb jij zitten kijken?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef Klaudias het volgende:
lijkt mij wel tof als je een zakenvrouw bent, dat er een soort mysterieuze, erotische zweem om je heen hangt
Ik las -uiteraard- zweep.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef Klaudias het volgende:
[..]
lijkt mij wel tof als je een zakenvrouw bent, dat er een soort mysterieuze, erotische zweem om je heen hangt
Storms heeft veel meer, zoals in de uitzending gemeld heeft Nina Brinks ca. ¤500.000.000,- (ik schrijf het uit want meer indruk; vijfhonderdmiljoen keiharde euries) heeft verdient met de beursgang van World Online. Dit geld heeft zij natuurlijk goed belegd dus die is in elk geval binnen.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:34 schreef Rookert het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk vangt geloof ik 400.000 per jaar![]()
Jort zal wel tussen de één á twee ton zitten.![]()
Storms heeft meer dan tweehonderd miljoen
Omdat hij dacht Kelder wel even publiekelijk te kunnen vernederen. Beetje faal actie dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:38 schreef Freak188 het volgende:
Waarom gaat die Storms daar uberhaupt zitten? Meestal zitten in DWDD alleen maar mensen die CD's of boeken willen verkopen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef KingOfMars het volgende:
Jort is cool want D66 terwijl je VVD verwacht. En hij heeft aan de jopen van Georgina gezeten.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef KingOfMars het volgende:
Jort is cool want D66 terwijl je VVD verwacht. En hij heeft aan de jopen harries van Georgina gezeten.
het tekent gewoon hoe Kelder het gesprek in ging; vol gas met gestrekt been.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vond die ene opmerking van Jort wel belachelijk: 'Jouw echtgenote, en waarschijnlijk toekomst exvrouw, heeft...'
Was wel grappig, maar een beetje ongepast in die discussie.
Eerder de helft (249 miljoen)quote:Op woensdag 15 september 2010 10:38 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Storms heeft veel meer, zoals in de uitzending gemeld heeft Nina Brinks ca. ¤500.000.000,- (ik schrijf het uit want meer indruk; vijfhonderdmiljoen keiharde euries) heeft verdient met de beursgang van World Online. Dit geld heeft zij natuurlijk goed belegd dus die is in elk geval binnen.
Matthijs van nieuwkerk vind ik persoonlijk de meest overschatte tv'persoonlijkheid' maarja; meningen verschillen.
Eigenlijk had Storms hem daarop moeten pakken, in plaats van op dat geld. Dan hadden we een SM vs. seks met mentaal beperkten discussie kunnen kijkenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef KingOfMars het volgende:
Jort is cool want D66 terwijl je VVD verwacht. En hij heeft aan de jopen van Georgina gezeten.
Ik zou dan FOK! kopenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerder de helft (249 miljoen)
Maar nog steeds genoeg om goed van te eten
En dat voor slechts een paar ton per jaarquote:Op woensdag 15 september 2010 10:40 schreef lezzer het volgende:
Godallejezus zeg, ik zit nu 3 minuten te kijken naar dat filmpje, maar waar is Mathijs zeg...
Wat een faalgespreksleider.
dat is een feit dat we met zijn alleen idd concluderen, matthijs faalt ontzettend als discussieleider.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:40 schreef lezzer het volgende:
Godallejezus zeg, ik zit nu 3 minuten te kijken naar dat filmpje, maar waar is Mathijs zeg...
Wat een faalgespreksleider.
Briljant dus!quote:Op woensdag 15 september 2010 10:41 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
het tekent gewoon hoe Kelder het gesprek in ging; vol gas met gestrekt been.
Even off topic: zo grappig dat er allemaal van die zure linkse mensen op de lijst staan (type radar, kassa etc.) Links lullen rechts vullen geldt dus zeker in omroeplandquote:Op woensdag 15 september 2010 10:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
En dat voor slechts een paar ton per jaar
Inderdaad, heel offtopic...quote:Op woensdag 15 september 2010 10:44 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Even off topic: zo grappig dat er allemaal van die zure linkse mensen op de lijst staan (type radar, kassa etc.) Links lullen rechts vullen geldt dus zeker in omroepland
DIt is zo NIET-relevantquote:Op woensdag 15 september 2010 10:44 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Even off topic: zo grappig dat er allemaal van die zure linkse mensen op de lijst staan (type radar, kassa etc.) Links lullen rechts vullen geldt dus zeker in omroepland
Spitsnieuwsquote:Op woensdag 15 september 2010 10:47 schreef Rookert het volgende:
DIt is zo NIET-relevant![]()
Ga terug naar Spitsnieuws
Dat dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
The pot calling the kettle black. Als iemand slechte sensatiejournalistiek bedreef, was het de heer Storms wel.
Gelukkig.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:49 schreef Arcee het volgende:
Matthijs was idd erg afwezig tijdens het gesprek.
Sorry maar het leken wel 2 kleuters die tegen elkaar tekeer gingen . Lieten elkaar niet uitspreken ook .quote:Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig.
Twee volwassen kerels met voldoende televisie ervaring zaten er aan tafel. Die kunnen het samen wel oplossen. Storms kiest er toch voor om door te zeiken over zijn vrouw.
Nee hoor, valt reuze mee.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jort is een misselijk mannetje.Vieze kwal.
geniaal aangezien storms zelf begon over slechte journalistiek dat jort de grondlegger was.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:51 schreef Karina het volgende:
Dit is precies de reden waarom ik niet naar DWDD kijk, Matthijs van Nieuwkerk zit er als een sulletje bij en het enige dat hij roept is "de laatste 2 minuten zijn ingegaan"Verder erg slap van Jort dat hij op de proppen komt met een rechtszaak van 20 jaar geleden.
En verder gaat het eigenlijk helemaal nergens over.
Zag je de euro tekens niet in zijn ogen? Ik snap wel dat hij het 'daarop kan'.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:54 schreef notagain het volgende:
wat een gruwelijk lelijk wijf is die brinks toch, ik snap niet dat iemand het daarop kan. zelfs storms moet toch wat beters kunnen krijgen
Leg eens uit als je wil? Als de andere gast uitgenodigd is omdat hij een boek heeft geschreven waarin hij stelt hoe slecht het tegenwoordig wel niet is gesteld met de journalistiek en dat in jouw tijd alles beterquote:Op woensdag 15 september 2010 10:51 schreef Karina het volgende:
Verder erg slap van Jort dat hij op de proppen komt met een rechtszaak van 20 jaar geleden.
Zie je niks van met zo'n leren hood over je gezichtquote:Op woensdag 15 september 2010 10:54 schreef notagain het volgende:
wat een gruwelijk lelijk wijf is die brinks toch, ik snap niet dat iemand het daarop kan. zelfs storms moet toch wat beters kunnen krijgen
Dat was geen argument. Je weet toch wel wat een argument is?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry maar het leken wel 2 kleuters die tegen elkaar tekeer gingen . Lieten elkaar niet uitspreken ook .
En dan Jort meteen met zn opmerking over toekomstige exlekker volwassen argument man
Volgens mij had ie dus een boek te verkopen, over de aftakeling van de journalistiek. Of was het een tv-programmaquote:Op woensdag 15 september 2010 10:38 schreef Freak188 het volgende:
Waarom gaat die Storms daar uberhaupt zitten? Meestal zitten in DWDD alleen maar mensen die CD's of boeken willen verkopen.
Het hele gebrek aan argumenten was idd schrijnend . Ook was niet duidelijk wat het moest voorstellen in de format van DWDD . Een soort mini-debat ? Of moesten we er gewoon over praten de volgende dag. Nou dat is dan mooi geluktquote:Op woensdag 15 september 2010 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was geen argument. Je weet toch wel wat een argument is?![]()
Dit was gewoon een losse niet grappige opmerking. Waarom je dat er bij moet halen uit dat hele gesprek dan heb je volgens mij ook niet zo goed opgelet.
Het is een entertainment programma en dit was entertainment.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:41 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
het tekent gewoon hoe Kelder het gesprek in ging; vol gas met gestrekt been.
Ik denk dat er net buiten de camera wel een paar mannen in de startblokken stonden om er tussen te springen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:40 schreef Soundwave300 het volgende:
Als Pieter Storms tijdens de uitzending Jort Kelder bij de keel greep en hem ging slaan, wat zou Matthijs doen en wat gebeurt er met de uitzending?
Kelder ook.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:27 schreef Scorpie het volgende:
Storms en Brink zijn echt mongolen eerste klas.
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:02 schreef msnk het volgende:
Die tweets van de Duckies, geweldig
http://twitter.com/Duckstadkrant/status/24557876950
http://twitter.com/BolderbastNL/status/24559789166
http://twitter.com/DonaldDuckNL/status/24559966651
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:29 schreef La_Vita het volgende:
Waarom kopen die twee niet gewoon een eiland ergens waar het altijd warm is. Villa erop, zwembad erbij. Met 200+ miljoen, ga dan in hemelsnaam iets doen waar je gelukkig van wordt, ipv jezelf steeds belachelijker te maken
Brieven zijn weer helemaal hip!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef Arcee het volgende:
Brief Storms aan Mathijs van Nieuwkerk
Wat een slecht geschreven brief, hij heeft duidelijk iets te driftig op zijn toetsenbord zitten rammen.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef Arcee het volgende:
Ditquote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Sosha het volgende:
Wat ziet Nina er slecht en plastisch bewerkt uit
Naïef staat er in zijn brief. Pieter Storms weet al jaren perfect hoe het werkt op televisie en in dit soort programma's. Hij gaat het nu op DWDD schuiven omdat hij het verbaal niet aan kon, zelf een soort monoloog zat op te voeren om de ander maar niet aan het woord te laten en achteraf nog klappen uit te delen.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef Arcee het volgende:
Nina Storms-Vleeschdrager. De naam die ze gebruikt (van ex-echtgenoot) is net zo nep als zijzelf.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:35 schreef IceCreamm het volgende:
Bah, vervelende sm hoer en die baardaap. Wat een afschuwelijk klotekoppel is dat zeg, ik schijt op Nina Brink-Botox.
het is een hemdquote:Op woensdag 15 september 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
Waarom heeft die Pieter zijn blouse zo ver open.
Is er trouwens een moment geweest dat hij niet praatte?
Want?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:21 schreef Chai het volgende:
Over Nina kun je veel zeggen, maar het is in ieder geval zeker dat ze zich niet omhoog geneukt heeft.
quote:Nina Brinks ex-echtgenoot startte een bedrijf in distributie van elektronische onderdelen en componenten, genaamd MCA Tronix, omdat de naam al in gebruik was bij een platenmaatschappij (MCA Records) werd de naam al snel gewijzigd in AKAM International, dat later Akam International Holding zou gaan heten. Bij AKAM International werkte Nina Brink als Marketing Director om vervolgens voor zich zelf te beginnen. In 1987 richtte ze met haar tweede echtgenoot Ab Brink A-Line Technologies, een distributeur van computeronderdelen, op. Op haar 30e jaar had Nina Brink al een vermogen van tientallen miljoenen guldens
Check dat hoofd, daar helpt zelfs een zak niet tegen.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Check dat hoofd, daar helpt zelfs een zak niet tegen.
Jaquote:Op woensdag 15 september 2010 17:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij is Erik Smit, die man van dat boek over Nina Brink, een oud-journalist van Quote, kan dat?
Thanx Godtje.quote:
Misschien was ze wel een mooie vent toen ze nog niet was omgebouwd?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:21 schreef Chai het volgende:
Over Nina kun je veel zeggen, maar het is in ieder geval zeker dat ze zich niet omhoog geneukt heeft.
dat ookquote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Sosha het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:21 schreef Chai het volgende:
jortt komt tenminste met feiten, kan je van die storms niet zeggen, jort laat hem nog praten kan je van storms niet zeggen. en jort valt hem niet aan kan je van storms niet zeggenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:45 schreef Tamashii het volgende:
Wat is die Jort Kelder een vreselijk arrogant en achterbaks mannetje, als hij de aandacht niet krijgt gaan beledigen en met papieren gooien. Storms heeft gewoon gelijk, hoe vervelend dat ook is. Bovendien is Mathijs hier echt betreurenswaardig.
Jort kon niet anders, het enige feit wat hij had is die rechtzaak. Kom op zeg, meer dan 'ik heb nog nooit een rechtzaak verloren' kon hij niet zeggen.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jortt komt tenminste met feiten, kan je van die storms niet zeggen, jort laat hem nog praten kan je van storms niet zeggen. en jort valt hem niet aan kan je van storms niet zeggen
ik ben voor jort in deze
Ja het was nogal moeilijk om tussen die monoloog te komen.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jort kon niet anders, het enige feit wat hij had is die rechtzaak. Kom op zeg, meer dan 'ik heb nog nooit een rechtzaak verloren' kon hij niet zeggen.
Heb jij het fragment uberhaubt gezien?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:53 schreef Tamashii het volgende:
Jort kon niet anders, het enige feit wat hij had is die rechtzaak. Kom op zeg, meer dan 'ik heb nog nooit een rechtzaak verloren' kon hij niet zeggen.
Uhuh, iets van 20 jaar geleden aanhalen (dus.. Mag Storms nooit meer iets over journalistiek zeggen?) , een paar kutopmerkingen tussendoor maken om Storms uit te dagen om vervolgens met een cynische glimlach over iets anders te beginnen als Storms hem met die kutopmerkingen confronteert..quote:Op woensdag 15 september 2010 19:53 schreef GewoneMan het volgende:
jortt komt tenminste met feiten, kan je van die storms niet zeggen, jort laat hem nog praten kan je van storms niet zeggen. en jort valt hem niet aan kan je van storms niet zeggen
ik ben voor jort in deze
quote:REACTIE DWDD
GESPREK: PIETER STORMS EN JORT KELDER
Het gesprek in DWDD zou gaan over de, volgens Pieter Storms, belabberde stand van de journalistiek. Hij vindt Jort Kelder exemplarisch voor deze verloedering. Beide heren waren bereid de degens te kruisen. Al snel werd duidelijk dat zij ervoor kozen dit debat vooral zeer persoonlijk te voeren. Hard tegen hard, waarbij in razende vaart oude, explosieve dossiers werden geopend. Zo was het een dynamiek die niet te keren was.
Wij vonden overigens niet dat wij één van de twee sterke, door de wol geverfde persoonlijkheden in bescherming moesten nemen, maar hoopten natuurlijk wel dat ook de minder goed ingevoerde kijker alle verwensingen en verwijzingen kon duiden en begrijpen. Wij zouden ons kunnen voorstellen dat dit niet in alle gevallen is gelukt. Maar dat is zowel de charme als het ongemak van live tv: het loopt altijd anders dan je van tevoren denkt. Perfect is het zelden.
Sterker: Matthijs vindt na iedere uitzending dat het beter had gekund.
Wel hechten wij er nog aan om na een dag vol publiciteit te benadrukken dat wij geen enkele toezegging hebben gedaan dat Nina Storms niet in beeld zou worden gebracht of een vraag zou worden gesteld. Het was overigens Pieter Storms zelf die Nina Storms in de discussie introduceerde. Niet Jort Kelder en ook zeker niet Matthijs.
Dieuwke Wynia, eindredacteur DWDD
Dus dit hierboven.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:49 schreef Italo het volgende:
[..]
Uhuh, iets van 20 jaar geleden aanhalen (dus.. Mag Storms nooit meer iets over journalistiek zeggen?) , een paar kutopmerkingen tussendoor maken om Storms uit te dagen om vervolgens met een cynische glimlach over iets anders te beginnen als Storms hem met die kutopmerkingen confronteert..
Maxim Verhagen puberaal geklier
Joepie, een welles-nietesquote:
dat plus dat hij als held van het opkomen voor de slachtoffers niet ineens met mevrouw Brink kan gaan uit moreel oogpunt.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
The pot calling the kettle black. Als iemand slechte sensatiejournalistiek bedreef, was het de heer Storms wel.
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:49 schreef Ebbao het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-storms-vingers.html
Auquote:"Maar hou ons toch maar buiten je aanklacht. Want je feiten kloppen niet en je kan niet met iedereen ruzie maken."
hebben ze Youp van het Hek voor zoiets gelijk in zijn show in ik meen eind 96 er ooit over aangepakt?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:49 schreef Ebbao het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-storms-vingers.html
Ging dat ook over journalistiek? Over had Youp het over amusement?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hebben ze Youp van het Hek voor zoiets gelijk in zijn show in ik meen eind 96 er ooit over aangepakt?
Youp noemde Endemol als oorzaak dat het voetbal verneukt werd e.d. dat het geen spelletje bleef maar een melkkoe werd en introduceerde het werkwoord endemollen volgens mij.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ging dat ook over journalistiek? Over had Youp het over amusement?
Wat een baas. Die man is met geen ijzer te breken.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:28 schreef stijn_ het volgende:
Achja, Stormpie zit alweer lekker in het zonnetje te bakken bij hun (lees: Nina's) huis in Monaco. Dat dan weer wel.
Pieter Storms een baasquote:Op donderdag 16 september 2010 15:32 schreef Relko het volgende:
[..]
Wat een baas. Die man is met geen ijzer te breken.
Nou, kennelijk wel, anders ga je niet lopen zanikken bij DWDDquote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
Goede publiciteit voor beiden, het zal hun wat boeien
Zolang zij met hun gezicht op tv komen vinden ze het wel best.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Nou, kennelijk wel, anders ga je niet lopen zanikken bij DWDD
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:08 schreef THeeF het volgende:
Hahha
Dat hoofd van Nina..
Dat is toch godverdomme een vent
Bah
Nee, ze blokkeert je bankrekeningen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:53 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..], let op je woorden. Voor je het weet krijg je een dagvaarding van hem...uh... haar.
Het meest leuke aan de relatie is dat Pieter Storms op zoek was naar lange vrouwen.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Sosha het volgende:
Storms zelf vind ik ook geen bjoetie hoor!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het meest leuke aan de relatie is dat Pieter Storms op zoek was naar lange vrouwen.
Waarom hij nu met die kleine trol voost mag een deskundige weten...
Maakt of is, that's the questionquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:42 schreef Garisson72 het volgende:
Jézus wat maakt die Storm nu een sneue clown van zichzelf..
Dat fossiel uit de SBS-nineties?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:56 schreef Relko het volgende:
Storm is gewoon een frisse wind in media land.
wat een sneu eend is die Pieter ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:22 schreef Ebbao het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)dient-klacht-in.html
Lekker gek, lekker dol; dat is Storms.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat fossiel uit de SBS-nineties?
Dit gaat wel heel ver.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:58 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)dient-klacht-in.html
wat een sneu eend is die Pieter ook.
Misschien is dat nog wel het fraaiste, dat zo'n has-been na 15 jaar nog eens denkt van "ik zal eens gaan verkondigen wat IK er nou van vind, want daar zit iedereen vast wel om te springen."quote:
Echt he. Onsterfelijk belachelijk. En onze beste Yvonne is nog fan van hem ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
De Raad van Journalistiek heeft 0,0 macht. Ze kunnen uitspraken doen maar je hoeft je daar totaal niet aan te houdenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:03 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Dit gaat wel heel ver.
Het meest frappante aan dit hele verhaal vind ik dat hij nou net de persoon was die journalistiek naar een nieuw dieptepunt heeft gebracht (In de tijd dat hij nog wel een baan had).
Het leuke is verder dat je nu al weet dat Jort in het gelijk gesteld gaat worden, of in het ergste geval een kleine berisping krijgt (in de zin van; foei, niet meer doen). Komt er nog meer aandacht naar de zaak en zal Peter zichzelf alleen nog maar meer voor schut zetten.
Ik heb er nu al zin in!
Niet helemaal, hun uitspraak opzich is niets waard. Het punt is alleen dat als zij oordelen dat Jort te ver is gegaan een 'gewone rechter' dit vaak toch overneemt in een eventuele latere civiele procedure van Storms versus Kelder.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De Raad van Journalistiek heeft 0,0 macht. Ze kunnen uitspraken doen maar je hoeft je daar totaal niet aan te houden
wie nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef marcodej het volgende:
En het sneue is dat ik hem in zijn Breekijzer-tijd wel een held vond.
Wat een klapjosti is dat ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt he. Onsterfelijk belachelijk. En onze beste Yvonne is nog fan van hem ook
Ik denk eerder dat de Raad van Journalistiek Pieter Storms vierkant uitlacht...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De Raad van Journalistiek heeft 0,0 macht. Ze kunnen uitspraken doen maar je hoeft je daar totaal niet aan te houden
Wat gaat Pieter doen als hij al zijn rechtszaken verliest?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja een rechter neemt doorgaans zomaar wat overquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:31 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Niet helemaal, hun uitspraak opzich is niets waard. Het punt is alleen dat als zij oordelen dat Jort te ver is gegaan een 'gewone rechter' dit vaak toch overneemt in een eventuele latere civiele procedure van Storms versus Kelder.
200.000 gulden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Jort kelder vond ik wel flauw, met zijn grap over 'straks je ex'. En dat met die 20.000 gulden aan schadevegoedings rechtszaakje, nou, 1 case gevonden zeg, wow....
Tip: lees de reactie voor je antwoord; soms werkt hetquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef La_Vita het volgende:
Ja een rechter neemt doorgaans zomaar wat over
Eigenlijk nog best een goede samenvatting van het gesprekquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef Arcee het volgende:
Vooral het "Hup, Hup, Hup, Daaag" is goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef Arcee het volgende:
Haar hoofd lijkt net op een verotte aardbei met schimmel en druipend pus.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:08 schreef THeeF het volgende:
Hahha
Dat hoofd van Nina..
Dat is toch godverdomme een vent
Bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |