Niks. Maar de zelfkastijding zal ze wel lekker vinden. Wat een schaamteloos stel is het toch ook.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef Klaudias het volgende:
wat is er eigenlijk zo erg om neergezet te worden als sm-meesteres?
Natuurlijk deed die niets. Die had allang in de gaten dat dit tv zou worden waar vandaag over geluld wordt.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Nogmaals; het enige slechts was het feit dat van Nieuwkerk niets deedEcht een slechte zet.
Matthijs mag lang haar hebben, maar ik geloof niet dat dat een 'zij' isquote:Op woensdag 15 september 2010 10:30 schreef Stokstaart het volgende:
...en een mediageile hoer die haar plaats niet kent .
Ik had het dan ook over Jort Kelderquote:Op woensdag 15 september 2010 10:32 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Matthijs mag lang haar hebben, maar ik geloof niet dat dat een 'zij' is
Jort Kelderquote:Op woensdag 15 september 2010 10:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over Jort Kelder
Matthijs van Nieuwkerk vangt geloof ik 400.000 per jaarquote:Op woensdag 15 september 2010 10:08 schreef Stokstaart het volgende:
Storms : Een journalist wordt niet rijk , een journalist kan geen Maserati kopen en in dure maatpakken lopen .
Kelder : Er zitten er voorlopig 2 aan tafel
lijkt mij wel tof als je een zakenvrouw bent, dat er een soort mysterieuze, erotische zweem om je heen hangtquote:Op woensdag 15 september 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks. Maar de zelfkastijding zal ze wel lekker vinden. Wat een schaamteloos stel is het toch ook.
Welk programma heb jij zitten kijken?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef Klaudias het volgende:
lijkt mij wel tof als je een zakenvrouw bent, dat er een soort mysterieuze, erotische zweem om je heen hangt
Ik las -uiteraard- zweep.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef Klaudias het volgende:
[..]
lijkt mij wel tof als je een zakenvrouw bent, dat er een soort mysterieuze, erotische zweem om je heen hangt
Storms heeft veel meer, zoals in de uitzending gemeld heeft Nina Brinks ca. ¤500.000.000,- (ik schrijf het uit want meer indruk; vijfhonderdmiljoen keiharde euries) heeft verdient met de beursgang van World Online. Dit geld heeft zij natuurlijk goed belegd dus die is in elk geval binnen.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:34 schreef Rookert het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk vangt geloof ik 400.000 per jaar![]()
Jort zal wel tussen de één á twee ton zitten.![]()
Storms heeft meer dan tweehonderd miljoen
Omdat hij dacht Kelder wel even publiekelijk te kunnen vernederen. Beetje faal actie dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:38 schreef Freak188 het volgende:
Waarom gaat die Storms daar uberhaupt zitten? Meestal zitten in DWDD alleen maar mensen die CD's of boeken willen verkopen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef KingOfMars het volgende:
Jort is cool want D66 terwijl je VVD verwacht. En hij heeft aan de jopen van Georgina gezeten.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef KingOfMars het volgende:
Jort is cool want D66 terwijl je VVD verwacht. En hij heeft aan de jopen harries van Georgina gezeten.
het tekent gewoon hoe Kelder het gesprek in ging; vol gas met gestrekt been.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vond die ene opmerking van Jort wel belachelijk: 'Jouw echtgenote, en waarschijnlijk toekomst exvrouw, heeft...'
Was wel grappig, maar een beetje ongepast in die discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |