Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja nou ja, vooral het slijm wat ik ophoeste, hoe het m'n conditie verslechterde en ik rook mezelf als ik ergens was waar niet gerookt werdquote:
Neequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar maar maar... jij gaf toch niks uit aan babyspullen? Toch?
Goede redenen inddquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou ja, vooral het slijm wat ik ophoeste, hoe het m'n conditie verslechterde en ik rook mezelf als ik ergens was waar niet gerookt werdTel daar 2 sterfgevalletjes kanker bij op en je hebt de combinatie te pakken om te stoppen
![]()
donequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
GF, wil je de meet weer in de OP zetten?
ja, daar snuffel ik graag aanquote:
Dankjequote:
Dat klinkt heel fout!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daar snuffel ik graag aan
Werkse!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo hier nog ff posten en dan werkenDag knuffeltjes
Puick plan. Ik had net voor het eerst ooit sushi opquote:
Werkzequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Werkze, snuitjequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik hou van jou!quote:
smakelijkquote:
werk ze kapiteinquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
en waar hebben wij het overquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:42 schreef Giertje het volgende:
ik ben nu maar gaan lezen om niet aan roken te denken ><
PM gewoon Marijkezwolle, dan komt het vast goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
in de OP wordt niet helemaal duidelijk WELK huis in zwolle er ter beschikking gesteld wordtOf wie je moet PMen, dus
Staat dat in de TT? Nee. Dus, ja, wel pijpenquote:
quote:
quote:
Nee, ho effe...quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jullie sabbelen wel graag aan een pijp?
pcies !!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ho effe...
Wij ontvangen het genoegen graag...
Sigaren meuren ook, tenzij je ze zelf rookt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:12 schreef suikertaartje het volgende:
Dat ruikt tenminste nog lekker..maar sigaren
Dat zeg ik dus. Sigarenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:16 schreef MPG het volgende:
Sigaren meuren ook, tenzij je ze zelf rookt.
Pijpen dan maarquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. SigarenPijpen
wist ik toch alquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. SigarenPijpen
Nee, dat doe ik echt NOOITquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik echt NOOIT
maar ik dacht dat jij niet van roken hield?quote:
Nou ja, heel soms dan. Met tea tree olie. Maar dat is anders.quote:
Ik houd niet van sigarettenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik dacht dat jij niet van roken hield?
quote:[..]
Nou ja, heel soms dan. Met tea tree olie. Maar dat is anders.
Suikertaartje is geen OUDE damequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je bent toch een oude lieve dame?
Ja met mij wel oké helaas wel druk @ work.
eensquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikertaartje is geen OUDE dame. Maar ze is wel lief
.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:26 schreef TJDoornbos het volgende:
je bent toch een oude lieve dame?
Ja met mij wel oké helaas wel druk @ work.
Succes.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
het giet hier pijpestelen en ik moet er zodalek doorheen op weg naar de fysio
nog steeds kim?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Jawel dat welquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes.
Maare... het is toch...fysio
?
ah ja, je hebt liever haar kletsnat natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel dat wel, maar ik ben alweer kletsnat eer dat ik daar ben en zo
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah ja, je hebt liever haar kletsnat natuurlijk
Da's goed voor jequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel hequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het gespreksonderwerp heeft een leuke wending genomen zie ik al wel
Precies, dat zou al helpenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah ja, je hebt liever haar kletsnat natuurlijk
Sorry TJ, weet niet hoe jong jij bent maar ST is echt niet oudquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de waarheid mag gezegd worden toch? hoe pijnlijk ook
Welke waarheid? Suikertaartje is NIET oud, maar wel LIEF.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
KG zijn invloed is groot blijkbaarquote:
quote:
alles boven de 25 vind ik oudquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry TJ, weet niet hoe jong jij bent maar ST is echt niet oudAl helemaal niet vergeleken met andere users hier
Dat is dan jouw tekortkoming broekie en staat geheel los van de realiteitquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
alles boven de 25 vind ik oudzie hier mijn leeftijd
@MPG dat laatste ontken ik niet.
Amenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dan jouw tekortkoming en staat geheel los van de realiteit![]()
Nou, dan ga ik maar weer weg met mijn rollator.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
alles boven de 25 vind ik oudzie hier mijn leeftijd
@MPG dat laatste ontken ik niet.
laat me raden je bent zelf 26quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dan jouw tekortkoming broekie en staat geheel los van de realiteit![]()
Phenoquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar weer weg met mijn rollator.
I know, maar ik dacht het voor deze ene keer eens schappelijk te houdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
guilty.
A dirty mind is a joy forever.
Wat is er mis met seks?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I know, maar ik dacht het voor deze ene keer eens schappelijk te houdenis het weer niet goed
Hey hallo meneer de Limbo je bent zelf een broekie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno.
Laat je niet wegjagen door dat wereldvreemde broekie dat niet tegen mensen met ervaring kan.
oja?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja, dat besefte ik net nadat ik het invoerdequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hey hallo meneer de Limbo je bent zelf een broekie.
Helemaal niksquote:
Hooguit dat er altijd te weinig van isquote:
Dan moet je daar wat aan doenquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hooguit dat er altijd te weinig van is
quote:
Pinguin!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
problem to be solved soonquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd.quote:
sigareten heb ik ook nooit gerooktquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:39 schreef tim-elzinga het volgende:
sigareten roken is slecht voor je
daar moet je nooit aan beginnen
Sigaar etenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sigareten heb ik ook nooit gerookt
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laat me raden je bent zelf 26
oke ook niet aan beginnenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sigareten heb ik ook nooit gerookt
Geef 'm maar meteen theequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pinguin!![]()
Kopje koffie/thee?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:41 schreef MPG het volgende:
Sigaar eten.. Dat lijkt me echt fucking ranzig
...
Joah, bij Pheno op bezoekquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef 'm maar meteen thee.
Dan gaan wij een keer sushi eten en nespresso drinken bij hem.
in koffie zit kafeiene dat is wel goed voor jequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even een kop koffie roken en een sigaret drinken
Als je nu aanbelt zal er niet open gedaan worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, bij Pheno op bezoek![]()
Pheno, wanneer heb je eens een gaatje in die drukke agenda van je?
Eensch !quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
guilty.
A dirty mind is a joy forever.
strak plan !quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even een kop koffie roken en een sigaret drinken
Zal ik maar 'n stukkie met je mee rollen dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
we zijn het een keer eensquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uiteraard gewoon stoer doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef tim-elzinga het volgende:
vinden jullie roken lekker of doen jullie gewoon lekker stoer
oh jammer!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oja?
nou. NOU. DAN VIND IK JOU STOM!
ik schattig? dan ken je me nog niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent echt schattig, koetsjiekoetsjie
Hoe staat het met je lego verzameling?
Nee, dat is nuttige infoquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je nu aanbelt zal er niet open gedaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Assebliefquote:![]()
Ik rook dus al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef tim-elzinga het volgende:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
i knowquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je nu aanbelt zal er niet open gedaan worden.
Ik ook. Geen idee wanneer ik tijd heb, ik zit overvol, de week erop is er weer een beursquote:
Kiek moar effe danquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Geen idee wanneer ik tijd heb, ik zit overvol, de week erop is er weer een beurs
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat is nuttige info
goedzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Asseblief![]()
![]()
[..]
Ik rook dus al heel lang niet meer
hey ik ben tim
noem me dan ook niet oud, manquote:
ik doe stoer, jwtz.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef tim-elzinga het volgende:
maar jij hapt zo leuk (en de rest ook)quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
noem me dan ook niet oud, man
als mijn ziel vertrappen je dat waard is, veel plezier.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:58 schreef TJDoornbos het volgende:
maar jij hapt zo leuk (en de rest ook)
koffie?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als mijn ziel vertrappen je dat waard is, veel plezier.
Ik had gewoon hongerquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maar jij hapt zo leuk (en de rest ook)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had gewoon hongerbeetje naar jonge jongetjes happen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
He pssttt, wij zijn tof johquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
noem me dan ook niet oud, man
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had gewoon hongerweet ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom je het halen of moet ik naar zwollywood komen?quote:![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beetje naar jonge jongetjes happen he
quote:
en ik ben niet eens de jongste hierquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat ik daarmee wil doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en ik ben niet eens de jongste hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
weet ik toch
[..]
kom je het halen of moet ik naar zwollywood komen?
quote:
* wel.o.k is net op tijd terug om te troostenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als mijn ziel vertrappen je dat waard is, veel plezier.
Uiteraard, want toyboysquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En heel erg waar, natuurlijk
Wat wie waar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
Tevens: lurkers met oneerbare voorstellen![]()
wel eerst even tanden poetsen hequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k is net op tijd terug om te troosten
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat ik daarmee wil doendat wil ik niet weten schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat ons meegenietenquote:![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel eerst even tanden poetsen he
Nee, dat is strafbaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat wil ik niet weten schat.
[..]
laat ons meegenieten
Oeh, die wil vast weten waar je woont en wat je aan hebtquote:
Dat snap ik lieverd, dat is ook geheimquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat wil ik niet weten schat.
[..]
laat ons meegenieten
dat is toch net een beetje andersquote:
Nee, wilde ze dat bij jou wel weten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, die wil vast weten waar je woont en wat je aan hebt
[..]
Dat snap ik lieverd, dat is ook geheim
alleen mijn pcquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel waar ik woon niet wat ik aan had (thank godquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wilde ze dat bij jou wel weten?
Heeft jouw pc vragen aan aan aan MIJ?quote:
niemand ziet wat je me mailt op geheimemailvansuiker@toek.bizquote:
ik heb toch ook geen geheimen voor julliequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik lieverd, dat is ook geheim
Neeeneeequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:11 schreef TJDoornbos het volgende:
niemand ziet wat je me mailt op geheimemailvansuiker@toek.biz
ik heb toch ook geen geheimen voor jullie
Waarom geloof ik dat niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
niemand ziet wat je me mailt op geheimemailvansuiker@toek.biz
[..]
ik heb toch ook geen geheimen voor jullie
ach zolang ze niet bijtquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trouwens..ze wilde weten waar je woont?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel waar ik woon niet wat ik aan had (thank god)
quote:
Ja!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trouwens..ze wilde weten waar je woont?![]()
quote:
Helder licht zeg. Zeg, Marijkezwolle, waar woon jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja!Dat was PM 2, want ik dacht misschien is ze gewoon aardig ofzo.. Maar toen zag ik d'r topics en na de vraag waar ik woonde ben ik maar afgehaakt
![]()
AUW !quote:
AUW!quote:
AUW! hully zijn nie lief ... bijt toch ook niet in jullie ....quote:
Nee, het was wat specifieker, waar ik in Zwolle woondequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Helder licht zeg. Zeg, Marijkezwolle, waar woon jij eigenlijk?
Waarom doe je dat nou Marijkequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Dat was PM 2, want ik dacht misschien is ze gewoon aardig ofzo.. Maar toen zag ik d'r topics en na de vraag waar ik woonde ben ik maar afgehaakt
![]()
Niet? Jammerquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
AUW !
[..]
AUW!
[..]
AUW! hully zijn nie lief ... bijt toch ook niet in jullie ....
Ik bijt alleen toyboys en ongehuwde mannen, jij komt er goed vanaf dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
AUW !
[..]
AUW!
[..]
Alleen als het pijn doet bij het poepen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kiek moar effe danGeef maar een gil als je een keer een gaatje hebt
Lolquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou Marijke![]()
Ik wil echt weten waar je woont, anders kan ik niet naar die meet komen
[..]
Niet? Jammer
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bijt alleen toyboys en ongehuwde mannen, jij komt er goed vanaf dus
Mietje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
AUW !
[..]
AUW!
[..]
De rest lik je?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd naar die topicsquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
Maar jij wilt niet meer dan dat, toch?En gezien haar topics werd ik d'r bang van
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
Maar jij wilt niet meer dan dat, toch?En gezien haar topics werd ik d'r bang van
Nee, ook dat is enkel voorbehouden aan ongehuwde mannen en toyboysquote:
Moet je d'r effe googelen en dan bij d'r user profiel kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd naar die topics
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dat niet?
waarom geloven jullie me niet? Vertel wat jullie van me willen weten en ik antwoordquote:
Komt vanavond welquote:
Meer dan je adres? Jawelquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
quote:
Ik las bijttypenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer eens een stukje bijtypen in mijn topic. Tot laters
Okquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes en tot later!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer eens een stukje bijtypen in mijn topic. Tot laters
heb ik idd weer mzzlquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met verzachtende likjes tussendoorquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met verzachtende likjes tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dat hangt er ook maar vanaf hoe je er tegen aan kijktquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je ook vrouwenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met verzachtende likjes tussendoor
ik ga zo ook maar es richting werkquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kopje koffie enzo
Oh ik moet gaan.. door de regendoei lieverdjes tot snel
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
Ik heb ineens een liedje in mijn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door suikertaartje op 14-09-2010 14:54:33 ]ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ineens een liedje in mijn hoofd
ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt denk ik door het shirt dat ik draag![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ineens een liedje in mijn hoofd
zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb opeens zin in één van mijn sigaretten waar jij zo graag aan snuffelt
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
zomaar ineens?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
zoik heb opeens zin in één van mijn sigaretten waar jij zo graag aan snuffelt
door jou, lief lekker suikertaartje met je verzachtende likjesquote:
* suikertaartje gaat even ongegeneerd zitten blozenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
door jou, lief lekker suikertaartje met je verzachtende likjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ben ik er even stil vanquote:
Dit klinkt ranziger dan het is, hoop ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij heeft haar daar een oneerbaar voorstel gedaanquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt ranziger dan het is, hoop ik.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt ranziger dan het is, hoop ik.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
hij heeft haar daar een oneerbaar voorstel gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ach, wie niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
hij heeft haar daar een oneerbaar voorstel gedaan
Steekt wijsvinger op!quote:
quote:
Zo ben ik niet. Ik ben niet zoals al die andere koffieslurpers hier. Ik drink dan ook thee.quote:
Ha! eens moet de eerste keer zijnquote:
Joh?!quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Zeg regel eens een kamer of zoquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
door jou, lief lekker suikertaartje met je verzachtende likjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mij ?quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Ik ben niet zoals al die andere koffieslurpers hier. Ik drink dan ook thee.
Neem me dan ook eens niet zo serieus johquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik niet
ik was heul nie in de buurt
eehh....quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Neem me dan ook eens niet zo serieus joh
wie zegt dat ik dat wel doequote:Op dinsdag 14 september 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat ging niet helemaal goed met onderstrepen he?quote:
elloquote:
ik miste er 1.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat ging niet helemaal goed met onderstrepen he?
Ik neem alleen mijn vrouw serieus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Heel goed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem alleen mijn vrouw serieus.
Dat moet je mijn vrouw vragen, ik geef haar eigenlijk nooit een evalutieformulier.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je mijn vrouw vragen, ik geef haar eigenlijk nooit een evalutieformulier.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?
Ik hou toch echt wel functioneringsgesprekken met mister lovely
We slapen meestal al.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?
Ik hou toch echt wel functioneringsgesprekken met mister lovely
Tuurlijk, geen van beiden rookt, dus geen sigaret achterafquote:
quote:
Af en toe nog een arm afgekneld hebben en dat pas in de ochtend merkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ining in elkaar verstrengelt nagenietend in slaap vallen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
tijd voor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Is het dan al bijna 31 december?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet zometeen proberen twee enveloppen door de brievenbus te proppen.
Ik weet nu al dat het een flinke uitdaging wordt![]()
(zelfs door dat ding bij het postkantoor...)
Het is al 23:00 gek!quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Af en toe nog een arm afgekneld hebben en dat pas in de ochtend merken
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:16:00
![]()
tijd voor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muckquote:
De enige reden dat ik kan verzinnen dat enveloppen lastig gaanquote:
Oh jaquote:
EsTeeeequote:
Ferbquote:
Hai wokkiequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Muck![]()
![]()
* nog even informeren hoe het muck is voor ik vertrek.
Hoe is het met de longen muck
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Hai wokkie
Mwaaaaaaa, met mijn longen gaat het wel okee, maar er is meer aan de hand. Ik moet binnenkort naar de cardioloog
ze is lekker rustig op het momentquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal
En hoi Muck!
Wat lees ik nu, cardioloog?![]()
Is alles wel okee daar?
ff op gaan zittenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet zometeen proberen twee enveloppen door de brievenbus te proppen.
Ik weet nu al dat het een flinke uitdaging wordt![]()
(zelfs door dat ding bij het postkantoor...)
Mogguh Muckquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
EsTeeee![]()
[..]
Ferb
[..]
Hai wokkie
Mwaaaaaaa, met mijn longen gaat het wel okee, maar er is meer aan de hand. Ik moet binnenkort naar de cardioloog
Je stofwolk is al opgeklaard?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, das minder. tenzij ze een verhelpbare oorzaak vinden natuurlijk
daar worden boeken niet platter vanquote:
Gewoon bladzijden uitscheuren en allemaal apart versturenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar worden boeken niet platter van
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar worden boeken niet platter van
WPz.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon bladzijden uitscheuren en allemaal apart versturen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:14 schreef Pheno het volgende:
Gewoon bladzijden uitscheuren en allemaal apart versturen
EmPeeGeeërquote:
Ik hoop het zoquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, das minder. tenzij ze een verhelpbare oorzaak vinden natuurlijk
haiquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff op gaan zitten![]()
[..]
Mogguh Muck
Oeh Cardioloog, hopelijk niks ernstigs
Mijn hartslag springt zo af en toe van normaal naar 113 in rustquote:
Mja, kweenie dusquote:
Meh, niet echtquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal
En hoi Muck!
Wat lees ik nu, cardioloog?![]()
Is alles wel okee daar?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze is lekker rustig op het moment
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een rotweer trouwens
Door de wind lagen er echter wel een heleboel hazelnoten op de grondHeb een halve kilo kunnen rapen
Oh, tofquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een rotweer trouwens
Door de wind lagen er echter wel een heleboel hazelnoten op de grondHeb een halve kilo kunnen rapen
Zou t hyperventilatie kunnen zijn? Of hebben ze geen mogelijke oorzaken genoemd?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn hartslag springt zo af en toe van normaal naar 113 in rust
zomaar, vanuit het niets.
Dan zit ik lekker TV te kijken en krijg ik het benauwd en blijkt mijn hart tekeer te gaan als een gek![]()
[..]
Mja, kweenie dus
[..]
Ja, weet alleen nog niet wat ik ermee ga doen, wil misschien muffins maken met hazelnoot en banaanquote:
Muckiequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
EmPeeGeeër
[..]
Dan zit ik lekker TV te kijken en krijg ik het benauwd en blijkt mijn hart tekeer te gaan als een gek![]()
Klinkt niet goed Muck... Beterschap!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
EmPeeGeeër
[..]
Ik hoop het zo
[..]
hai
Mja, ik hoop het ook....
[..]
[..]
Mja, kweenie dus
[..]
Meh, niet echt
[..]
Dat klinkt dan wel weer goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een rotweer trouwens
Getverdekke.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef Muck het volgende:
Houden zo, met die kinderen, des te meer voor julliequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, weet alleen nog niet wat ik ermee ga doen, wil misschien muffins maken met hazelnoot en banaan
(Er groeien hier heel veel noten en vruchten btw. Heb ook al frambozen en bramen kunnen plukken, er schijnen ook ergens in de buurt kersen te groeien en tamme kastanjes natuurlijkZo leuk! En lekker (En dan te bedenken dat veel van de kinderen hier niet eens weten dat t eetbaar is
)
je woond in nederlandquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een godvervloekt graf hoerenweerWaar hebben we dit aan verdiend?
Aan de meteorologische herfst, gok ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is bewolkt, maar droog. En het waait. Valt allemaal reuze mee hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij jou ja, hier is het de hele dag al knuddequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is bewolkt, maar droog. En het waait. Valt allemaal reuze mee hoor.
Wel thuisquote:
quote:
Hoijequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga naar huis
Muck
andere dames een kleine
hier plenst het ....quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is bewolkt, maar droog. En het waait. Valt allemaal reuze mee hoor.
Dat zou ik toch nooit doen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
" Mijn hartslag springt zo af en toe van normaal naar 113 in rust
Dan zit ik lekker TV te kijken en krijg ik het benauwd en blijkt mijn hart tekeer te gaan als een gek "
en je kijkt dan geen stoute filmpjes
nee @ serieus minder hoop dat het niets ernstigs is!
Neh, ik ben trompetist en heb juist een hele goede ademhaling, dat is het dus zeker niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou t hyperventilatie kunnen zijn? Of hebben ze geen mogelijke oorzaken genoemd?
[..]
Ja, weet alleen nog niet wat ik ermee ga doen, wil misschien muffins maken met hazelnoot en banaan
(Er groeien hier heel veel noten en vruchten btw. Heb ook al frambozen en bramen kunnen plukken, er chijnen ook ergens in de buurt kersen te groeien en tamme kastanjes natuurlijkZo leuk! En lekker (En dan te bedenken dat veel van de kinderen hier niet eens weten dat t eetbaar is
)
Nee, heb je me nou stuk terug gebracht?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie. Wat doe je
?
Sniegoed he? Wanneer moet je naar de doktor?
Ik ben er zelf ook niet echt blij meequote:
Thanksquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt niet goed Muck... Beterschap!En ik hoop dat het niets ernstigs is...
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga naar huis
Muck
andere dames een kleine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |