quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel eerst even tanden poetsen he
Nee, dat is strafbaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat wil ik niet weten schat.
[..]
laat ons meegenieten
Oeh, die wil vast weten waar je woont en wat je aan hebtquote:
Dat snap ik lieverd, dat is ook geheimquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat wil ik niet weten schat.
[..]
laat ons meegenieten
dat is toch net een beetje andersquote:
Nee, wilde ze dat bij jou wel weten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, die wil vast weten waar je woont en wat je aan hebt
[..]
Dat snap ik lieverd, dat is ook geheim
alleen mijn pcquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel waar ik woon niet wat ik aan had (thank godquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wilde ze dat bij jou wel weten?
Heeft jouw pc vragen aan aan aan MIJ?quote:
niemand ziet wat je me mailt op geheimemailvansuiker@toek.bizquote:
ik heb toch ook geen geheimen voor julliequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik lieverd, dat is ook geheim
Neeeneeequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:11 schreef TJDoornbos het volgende:
niemand ziet wat je me mailt op geheimemailvansuiker@toek.biz
ik heb toch ook geen geheimen voor jullie
Waarom geloof ik dat niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
niemand ziet wat je me mailt op geheimemailvansuiker@toek.biz
[..]
ik heb toch ook geen geheimen voor jullie
ach zolang ze niet bijtquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beetje naar jonge jongetjes happen he
trouwens..ze wilde weten waar je woont?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel waar ik woon niet wat ik aan had (thank god)
quote:
Ja!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trouwens..ze wilde weten waar je woont?![]()
quote:
Helder licht zeg. Zeg, Marijkezwolle, waar woon jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja!Dat was PM 2, want ik dacht misschien is ze gewoon aardig ofzo.. Maar toen zag ik d'r topics en na de vraag waar ik woonde ben ik maar afgehaakt
![]()
AUW !quote:
AUW!quote:
AUW! hully zijn nie lief ... bijt toch ook niet in jullie ....quote:
Nee, het was wat specifieker, waar ik in Zwolle woondequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Helder licht zeg. Zeg, Marijkezwolle, waar woon jij eigenlijk?
Waarom doe je dat nou Marijkequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Dat was PM 2, want ik dacht misschien is ze gewoon aardig ofzo.. Maar toen zag ik d'r topics en na de vraag waar ik woonde ben ik maar afgehaakt
![]()
Niet? Jammerquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
AUW !
[..]
AUW!
[..]
AUW! hully zijn nie lief ... bijt toch ook niet in jullie ....
Ik bijt alleen toyboys en ongehuwde mannen, jij komt er goed vanaf dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
AUW !
[..]
AUW!
[..]
Alleen als het pijn doet bij het poepen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kiek moar effe danGeef maar een gil als je een keer een gaatje hebt
Lolquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou Marijke![]()
Ik wil echt weten waar je woont, anders kan ik niet naar die meet komen
[..]
Niet? Jammer
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bijt alleen toyboys en ongehuwde mannen, jij komt er goed vanaf dus
Mietje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
AUW !
[..]
AUW!
[..]
De rest lik je?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd naar die topicsquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
Maar jij wilt niet meer dan dat, toch?En gezien haar topics werd ik d'r bang van
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
Maar jij wilt niet meer dan dat, toch?En gezien haar topics werd ik d'r bang van
Nee, ook dat is enkel voorbehouden aan ongehuwde mannen en toyboysquote:
Moet je d'r effe googelen en dan bij d'r user profiel kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd naar die topics
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dat niet?
waarom geloven jullie me niet? Vertel wat jullie van me willen weten en ik antwoordquote:
Komt vanavond welquote:
Meer dan je adres? Jawelquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
quote:
Ik las bijttypenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer eens een stukje bijtypen in mijn topic. Tot laters
Okquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes en tot later!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer eens een stukje bijtypen in mijn topic. Tot laters
heb ik idd weer mzzlquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met verzachtende likjes tussendoorquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met verzachtende likjes tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dat hangt er ook maar vanaf hoe je er tegen aan kijktquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je ook vrouwenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met verzachtende likjes tussendoor
ik ga zo ook maar es richting werkquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kopje koffie enzo
Oh ik moet gaan.. door de regendoei lieverdjes tot snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |