quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laat me raden je bent zelf 26
oke ook niet aan beginnenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sigareten heb ik ook nooit gerookt
Geef 'm maar meteen theequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pinguin!![]()
Kopje koffie/thee?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:41 schreef MPG het volgende:
Sigaar eten.. Dat lijkt me echt fucking ranzig
...
Joah, bij Pheno op bezoekquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef 'm maar meteen thee.
Dan gaan wij een keer sushi eten en nespresso drinken bij hem.
in koffie zit kafeiene dat is wel goed voor jequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even een kop koffie roken en een sigaret drinken
Als je nu aanbelt zal er niet open gedaan worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, bij Pheno op bezoek![]()
Pheno, wanneer heb je eens een gaatje in die drukke agenda van je?
Eensch !quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
guilty.
A dirty mind is a joy forever.
strak plan !quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even een kop koffie roken en een sigaret drinken
Zal ik maar 'n stukkie met je mee rollen dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar weer weg met mijn rollator.
we zijn het een keer eensquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hooguit dat er altijd te weinig van is
uiteraard gewoon stoer doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef tim-elzinga het volgende:
vinden jullie roken lekker of doen jullie gewoon lekker stoer
oh jammer!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oja?
nou. NOU. DAN VIND IK JOU STOM!
ik schattig? dan ken je me nog niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent echt schattig, koetsjiekoetsjie
Hoe staat het met je lego verzameling?
Nee, dat is nuttige infoquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je nu aanbelt zal er niet open gedaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Assebliefquote:![]()
Ik rook dus al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef tim-elzinga het volgende:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
i knowquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je nu aanbelt zal er niet open gedaan worden.
Ik ook. Geen idee wanneer ik tijd heb, ik zit overvol, de week erop is er weer een beursquote:
Kiek moar effe danquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Geen idee wanneer ik tijd heb, ik zit overvol, de week erop is er weer een beurs
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat is nuttige info
goedzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Asseblief![]()
![]()
[..]
Ik rook dus al heel lang niet meer
hey ik ben tim
noem me dan ook niet oud, manquote:
ik doe stoer, jwtz.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef tim-elzinga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |