quote:
alles boven de 25 vind ik oudquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry TJ, weet niet hoe jong jij bent maar ST is echt niet oudAl helemaal niet vergeleken met andere users hier
Dat is dan jouw tekortkoming broekie en staat geheel los van de realiteitquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
alles boven de 25 vind ik oudzie hier mijn leeftijd
@MPG dat laatste ontken ik niet.
Amenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dan jouw tekortkoming en staat geheel los van de realiteit![]()
Nou, dan ga ik maar weer weg met mijn rollator.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
alles boven de 25 vind ik oudzie hier mijn leeftijd
@MPG dat laatste ontken ik niet.
laat me raden je bent zelf 26quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dan jouw tekortkoming broekie en staat geheel los van de realiteit![]()
Phenoquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar weer weg met mijn rollator.
I know, maar ik dacht het voor deze ene keer eens schappelijk te houdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
guilty.
A dirty mind is a joy forever.
Wat is er mis met seks?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I know, maar ik dacht het voor deze ene keer eens schappelijk te houdenis het weer niet goed
Hey hallo meneer de Limbo je bent zelf een broekie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno.
Laat je niet wegjagen door dat wereldvreemde broekie dat niet tegen mensen met ervaring kan.
oja?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:33 schreef TJDoornbos het volgende:
de waarheid mag gezegd worden toch? hoe pijnlijk ook
Ja, dat besefte ik net nadat ik het invoerdequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hey hallo meneer de Limbo je bent zelf een broekie.
Helemaal niksquote:
Hooguit dat er altijd te weinig van isquote:
Dan moet je daar wat aan doenquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hooguit dat er altijd te weinig van is
quote:
Pinguin!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar weer weg met mijn rollator.
quote:
problem to be solved soonquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hooguit dat er altijd te weinig van is
Dan doe je iets verkeerd.quote:
sigareten heb ik ook nooit gerooktquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:39 schreef tim-elzinga het volgende:
sigareten roken is slecht voor je
daar moet je nooit aan beginnen
Sigaar etenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sigareten heb ik ook nooit gerookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |