maar jij hapt zo leuk (en de rest ook)quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
noem me dan ook niet oud, man
als mijn ziel vertrappen je dat waard is, veel plezier.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:58 schreef TJDoornbos het volgende:
maar jij hapt zo leuk (en de rest ook)
koffie?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als mijn ziel vertrappen je dat waard is, veel plezier.
Ik had gewoon hongerquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maar jij hapt zo leuk (en de rest ook)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had gewoon hongerbeetje naar jonge jongetjes happen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
He pssttt, wij zijn tof johquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
noem me dan ook niet oud, man
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had gewoon hongerweet ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom je het halen of moet ik naar zwollywood komen?quote:![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beetje naar jonge jongetjes happen he
quote:
en ik ben niet eens de jongste hierquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beetje naar jonge jongetjes happen he
Moet je nagaan wat ik daarmee wil doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en ik ben niet eens de jongste hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
weet ik toch
[..]
kom je het halen of moet ik naar zwollywood komen?
quote:
* wel.o.k is net op tijd terug om te troostenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als mijn ziel vertrappen je dat waard is, veel plezier.
Uiteraard, want toyboysquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En heel erg waar, natuurlijk
Wat wie waar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
Tevens: lurkers met oneerbare voorstellen![]()
wel eerst even tanden poetsen hequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k is net op tijd terug om te troosten
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat ik daarmee wil doendat wil ik niet weten schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat ons meegenietenquote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |