wie zegt dat ik dat wel doequote:Op dinsdag 14 september 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Neem me dan ook eens niet zo serieus joh
Ja, dat ging niet helemaal goed met onderstrepen he?quote:
elloquote:
ik miste er 1.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat ging niet helemaal goed met onderstrepen he?
Ik neem alleen mijn vrouw serieus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Neem me dan ook eens niet zo serieus joh
Heel goed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem alleen mijn vrouw serieus.
Dat moet je mijn vrouw vragen, ik geef haar eigenlijk nooit een evalutieformulier.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je mijn vrouw vragen, ik geef haar eigenlijk nooit een evalutieformulier.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?
Ik hou toch echt wel functioneringsgesprekken met mister lovely
We slapen meestal al.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?
Ik hou toch echt wel functioneringsgesprekken met mister lovely
Tuurlijk, geen van beiden rookt, dus geen sigaret achterafquote:
quote:
Af en toe nog een arm afgekneld hebben en dat pas in de ochtend merkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ining in elkaar verstrengelt nagenietend in slaap vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
tijd voor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |