En het liefst een baard van minimaal 25 cm! Want anders word je niet serieus genomen door de Taliban.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt er tegenwoordig op dat je als SF een mooiboykapsel moet hebben wil je nog serieus genomen worden...
Tsja, dat kan.. meer kan ik er niet over zeggen..quote:Op woensdag 15 september 2010 21:55 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Een tijdje terug liep er er op de Peel een rond van het type marinier 1 of kpl, weet het niet helemaal zeker meer met een of ander vaag kapselbovenop gemilimeterd en dan een of andere enorme pluk haar met veel te veel gel plat op z'n voorhoofd
Daar zijn ze volgens mij alweer een beetje van afgestapt...Maar het had wel wat toen de taliban onderling ruzie maakten via de walkietalkies omdat niemand zin had om het tegen "de mannen met de baarden" op te nemen..quote:Op woensdag 15 september 2010 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het liefst een baard van minimaal 25 cm! Want anders word je niet serieus genomen door de Taliban.
Ik heb het idd over invlechten, alleen dan allemaal kleintjes, ook makkelijk voor verwijderen van teken.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow, jij bedoelt een stuk of 5 ingevlochten vlechten naar achteren, dat is idd een heel werkje en dat kan ik ook niet zelf. Ik dacht meer aan 1 invlecht.
Nee is idd niet verplicht, want dat had ik al aangegeven, ze kunnen je geen haarlengte verplichten. Wel is het officieel verplicht om je haar op een bepaalde manier te dragen. Dat kan je makkelijk uitvinden. Maar dat ga je nog wel ondervinden denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Boven de schouders is toevallig niet verplicht, heb genoeg meiden gezien die het over de schouders hebben hangen, daarbij is het ook makkelijker om het in een knot of staart/vlecht te draaien. (Ik heb het dan niet tot ver onder de schouders ofzo maar je snapt vast wat ik bedoel).
Daarbij kosten zwarte elastiekjes geen drol en heb er dan ook genoeg liggen.
Ik zie het verschil daadwerkelijk wel. Jullie doen het alleen lijken alsof de mores de wet zijn. Ja, je laat merken dat je schijt hebt aan de traditie, de mores en de opleiding. Nee dat geeft niet per definitie aan of je er bij wilt horen of niet. Dat er niemand is die met lang haar de opleiding door kwam wil niet zeggen dat er geen precedent gemaakt kan worden. En een uitzonderingspositie op art 1 GW is een praktisch oogpunt welke niet alleen voor de KM weggelegd is. Misschien wel binnen defensie, maar buiten defensie bij nog heel wat bedrijfstakken in dezelfde wet. Dat mag je van mij gaan nazoeken. En nee, ook daar is het niet zo dat de rest van de artikelen uit de grondwet spontaan niet meer van toepassing zijn. Je hebt een iets te hoge verwachting van je korps. Maar dat geeft niet, ook jullie staan niet boven de grondwet, er is immers nog geen wet die anders bepaald.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En jij ziet het verschil niet tussen de letterlijke wet en de geldende mores. Als jij al vanaf het allereerste moment laat merken dat je schijt hebt aan de traditie, de mores en de opleiding, dan wil je er gewoon niet bij horen. En tot nu toe ken ik geen enkel geval van iemand die met lange haren de opleiding doorliep.
Niet omdat dat niet kon, maar omdat ze dat niet moeten willen. Punt.
En grondwet, tsja, als je al een uitzonderingspositie hebt op artikel 1 van de grondwet zal het allemaal wel meevallen...
Is het geen onderdeel van je 'persoonlijke verzorging' of hoe je het ook wil noemen om je elke dag te scheren, mits de omstandigheden het toelaten?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar zijn ze volgens mij alweer een beetje van afgestapt...Maar het had wel wat toen de taliban onderling ruzie maakten via de walkietalkies omdat niemand zin had om het tegen "de mannen met de baarden" op te nemen..
Eensch met Dhr. Ravequote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef Rave_NL het volgende:
Gast, hou eens op met juridisch gelul over precedenten.. Als alles letterlijk volgens de regels zou gebeuren dan hield je geen gevechtseenheden meer over..
Dit is het gegeven, daar mee zul je het moeten doen en als je dat niet bevalt dan donder je maar op. Het haar gaat eraf, en 90% van de lui zijn bij de opkomst al gemillimeterd zodat het niet eens meer hoeft..
Volgens jouw wetgeving mag je niet meer dan 23 kilo tillen bijvoorbeeld. Mooi, dan kan ik dus ook weigerenom een puist van rond de 35 kilo op m'n rug te hebben, met een wapen van 10,5 kilo, om van helm, chestrig en kogelwerend nog maar te zwijgen..
Of zal ik dat allemaal voor lief nemen omdat ik er voor getekend heb? Net als dat ik voor lief neem dat ik zes maanden als een schedel door het zijterrein aan het speren ben..
Ga jij lekker de snelheidregeltjes naleven door in de bosjes van de kazerne te flitsen, of het parkeerreglement stipt naleven door burgerblikjes te bekeuren die op een uitgestorven kazerne als in marnewaard in een vak voor militaire voertuigen geparkeerd staan.. Held..
Ja, mits de situatie dat toelaat..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is het geen onderdeel van je 'persoonlijke verzorging' of hoe je het ook wil noemen om je elke dag te scheren, mits de omstandigheden het toelaten?
Ik word er schijtziek van dat Defensie tegenwoordig één groot politiek correct theater van de lach geworden is zonder enige vorm van visie of realiteitszin.. Het lijkt tegenwoordig wel of alles om het individu draait, en als de individu het niet wilt of niet kan, dan moet het wel aan het systeem liggen..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:39 schreef Sloggi het volgende:
Stel je niet zo aan, hij maakt een duidelijk onderscheid tussen de regels en de praktijk. Dat jij niet met dat onderscheid kunt leven: jouw probleem.
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik word er schijtziek van dat Defensie tegenwoordig één groot politiek correct theater van de lach geworden is zonder enige vorm van visie of realiteitszin.. Het lijkt tegenwoordig wel of alles om het individu draait, en als de individu het niet wilt of niet kan, dan moet het wel aan het systeem liggen..
Arbo-officieren proberen zoveel mogelijk rapporten uit te poepen in de hoop dat er 1 of 2 goede tussen zitten zodat ze zo snel mogelijk weer weg gepromoveerd worden, maar ondertussen al het leuke en uitdagende van defensie verbieden. Opleidingseisen zijn een lachertje, kwaliteit is iets van het verleden, kwantiteit is het toverwoord waar het niet uitmaakt of iemand geschikt is of niet, als ze op papier maar aanwezig zijn. Totaal gebrek aan cohesie tussen de onderdelen, waar lui in Afghanistan met bijna versleten wapens en krakkemikkige radiocommunicatie werken terwijl de fokking luchtmachtbeveiliging spliksplinternieuwe C8jes achter slot en grendel heeft staan en state-of-the-art-satteliettelefoons gebruikt worden om een rondje om het hek te maken.. Misschien zie ik het verschil niet, nou fok het dan maar, als er dan toch nergens meer waarde aan gehecht wordt kan dat er ook nog wel bij..
Wat hebben bezuinigingen en vreemde keuzes van de hoge piefen te maken met het reële verschil tussen regels en de praktijk?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik word er schijtziek van dat Defensie tegenwoordig één groot politiek correct theater van de lach geworden is zonder enige vorm van visie of realiteitszin.. Het lijkt tegenwoordig wel of alles om het individu draait, en als de individu het niet wilt of niet kan, dan moet het wel aan het systeem liggen..
Arbo-officieren proberen zoveel mogelijk rapporten uit te poepen in de hoop dat er 1 of 2 goede tussen zitten zodat ze zo snel mogelijk weer weg gepromoveerd worden, maar ondertussen al het leuke en uitdagende van defensie verbieden. Opleidingseisen zijn een lachertje, kwaliteit is iets van het verleden, kwantiteit is het toverwoord waar het niet uitmaakt of iemand geschikt is of niet, als ze op papier maar aanwezig zijn. Totaal gebrek aan cohesie tussen de onderdelen, waar lui in Afghanistan met bijna versleten wapens en krakkemikkige radiocommunicatie werken terwijl de fokking luchtmachtbeveiliging spliksplinternieuwe C8jes achter slot en grendel heeft staan en state-of-the-art-satteliettelefoons gebruikt worden om een rondje om het hek te maken.. Misschien zie ik het verschil niet, nou fok het dan maar, als er dan toch nergens meer waarde aan gehecht wordt kan dat er ook nog wel bij..
Was ooit een documentaire op van de commando's in Uruzgan, al die lui hadden een enorme baard. Wat ik hoorde is dit omdat ze dat bij de lokale inwoners zien als een soort van mannelijkheid dat als je nog geen baard hebt je nog gewoon een jochie bent. Dus om niet onrespectvol om te gaan met de inwoners lieten ze hun baard staan, weet niet of dit waar is.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, mits de situatie dat toelaat..
In de jungle is scheren uit de boze vanwege infectiegevaar, in de artic heb ik me niet geschoren en dat werd gedoogd mits je op de kazerne weer model gewassen, geknipt en geschoren was, en het was mode om bij bepaalde eenheden in afghanistan om je baard te laten staan..
Wijsheid en mannelijkheid.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:18 schreef Sloggi het volgende:
Een baard is natuurlijk ook altijd een symbool van wijsheid geweest.
Voornamelijk die laatste is redelijk relevant wil je in Afghanistan opereren.quote:"There are two kinds of people in this world that go around beardless—boys and women—and I am neither one." -Greek saying
"A woman with a beard looks like a man. A man without a beard looks like a woman." - Afghan Saying
Was dat niet die afgrijselijke docu van vic franke?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Was ooit een documentaire op van de commando's in Uruzgan, al die lui hadden een enorme baard. Wat ik hoorde is dit omdat ze dat bij de lokale inwoners zien als een soort van mannelijkheid dat als je nog geen baard hebt je nog gewoon een jochie bent. Dus om niet onrespectvol om te gaan met de inwoners lieten ze hun baard staan, weet niet of dit waar is.
Allereerst is het een gewoon Nederlands woord, maar ik zal het even vertalen... "Het kan altijd een eerste keer gebeuren"quote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef Rave_NL het volgende:
Gast, hou eens op met juridisch gelul over precedenten..
\quote:Als alles letterlijk volgens de regels zou gebeuren dan hield je geen gevechtseenheden meer over..
Volgens mij word het tijd dat jij opdondert met je onzin. Je hebt toch al moeite met lezen dus misschien moet je er maar mee stoppen.quote:Dit is het gegeven, daar mee zul je het moeten doen en als je dat niet bevalt dan donder je maar op.
Als je eens leest wat ik typ, kom je erachter dat ik dat niet ontkent heb, nog dat ik het betwist. Ook ontken ik niet dat het goed of niet goed is. Ik zeg enkel dat ze je niet kunnen verplichten, maar het verstandiger is om het wel te doen. Als je dat nu nog niet snapt, dan is het echt tijd dat je nuchter word.quote:Het haar gaat eraf, en 90% van de lui zijn bij de opkomst al gemillimeterd zodat het niet eens meer hoeft..
Het stukje dat jij nu aanhaalt geeft gewoon al aan dat jij geen enkel benul hebt waar jij over spreekt, als je het arbobesluit bijvoorbeeld eens zou openslaan zou je lezen dat je op oefeningen, oorlogsomstandigheden en ga maar door complete vrijstelling hebt van alle arbo wetgeving. Dat lees jij niet, want dat snap jij niet. Is te moeilijk *ja als jij op de man gaat spelen, dan kan ik het ook*quote:Volgens jouw wetgeving mag je niet meer dan 23 kilo tillen bijvoorbeeld. Mooi, dan kan ik dus ook weigerenom een puist van rond de 35 kilo op m'n rug te hebben, met een wapen van 10,5 kilo, om van helm, chestrig en kogelwerend nog maar te zwijgen..
Het voor lief nemen omdat je er voor getekend hebt? Volgens mij neem je het voor lief omdat er geen wetgeving is die het verbied. Maar alsof jij dat nu dadelijk wel snapt. Enneh, dat laatste, ja dat kan je gerust voor lief nemen.quote:Of zal ik dat allemaal voor lief nemen omdat ik er voor getekend heb? Net als dat ik voor lief neem dat ik zes maanden als een schedel door het zijterrein aan het speren ben..
Ik heb nog nooit geflitst, nog een lasergun gehanteerd. Burgerblikjes bekeuren doe ik enkel als deze bij calamiteiten gevaar en/of hinder opleveren.quote:Ga jij lekker de snelheidregeltjes naleven door in de bosjes van de kazerne te flitsen, of het parkeerreglement stipt naleven door burgerblikjes te bekeuren die op een uitgestorven kazerne als in marnewaard in een vak voor militaire voertuigen geparkeerd staan.. Held..
Is dat niet juist een goed teken? Heeft het nut om een militair in vredestijd helemaal op te branden, zodat hij vervolgens niet inzetbaar is? Of er een schadevergoeding betaald zal moeten worden op 't moment dat hij arbeidsongeschikt raakt?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Arbo-officieren proberen zoveel mogelijk rapporten uit te poepen
Ga ik niet ontkennen.quote:in de hoop dat er 1 of 2 goede tussen zitten zodat ze zo snel mogelijk weer weg gepromoveerd worden, maar ondertussen al het leuke en uitdagende van defensie verbieden. Opleidingseisen zijn een lachertje, kwaliteit is iets van het verleden, kwantiteit is het toverwoord
Is ook belachelijk.quote:waar het niet uitmaakt of iemand geschikt is of niet, als ze op papier maar aanwezig zijn. Totaal gebrek aan cohesie tussen de onderdelen, waar lui in Afghanistan met bijna versleten wapens en krakkemikkige radiocommunicatie werken terwijl de fokking luchtmachtbeveiliging spliksplinternieuwe C8jes achter slot en grendel heeft staan en state-of-the-art-satteliettelefoons gebruikt worden om een rondje om het hek te maken.. Misschien zie ik het verschil niet, nou fok het dan maar, als er dan toch nergens meer waarde aan gehecht wordt kan dat er ook nog wel bij..
Laat ik het zo stellen:quote:
Een heerlijk schouwspel van piranhas, haaien, walvissen, vliegende vissen, clownvissen en een paar sterren die wel vastgeroest lijken zo stil zitten ze, in een modderige poel die steeds meer op begint te drogen..quote:Op donderdag 16 september 2010 19:53 schreef Iska het volgende:
En dat staat je dus allemaal te w8en bij je AMO
Ik had het zelf niet bete kunnen verwoordenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een heerlijk schouwspel van piranhas, haaien, walvissen, vliegende vissen, clownvissen en een paar sterren die wel vastgeroest lijken zo stil zitten ze, in een modderige poel die steeds meer op begint te drogen..
Die regels bestaan dus niet. Je haar millimeteren is een gebruik, geen norm.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen:
Nergens staat het in het wetboek dat je haar gemillimeterd moet zijn, wel worden de regels zo gehanteerd, en niemand kraait er na zolang niemand protesteerd.
Daar zijn dus wel regels voor: dat mag niet. In theorie en in de praktijk niet.quote:En ja, je kunt er tegenin gaan, en je zult je gelijk krijgen en een week later zul je weer buiten staan. Want ik kan ook een auto met mn voeten besturen, maar dat maakt het nog geen goed idee..![]()
Bluf!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En ja, je kunt er tegenin gaan, en je zult je gelijk krijgen en een week later zul je weer buiten staan. Want ik kan ook een auto met mn voeten besturen, maar dat maakt het nog geen goed idee..![]()
Dit zijn ongeschreven regels, de mores. En daar wordt meer waarde aan gehecht dan geschreven regels.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die regels bestaan dus niet. Je haar millimeteren is een gebruik, geen norm.
Dat beweert niemand, lees dit topic (nog) maar eens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het feit dat ze niet zwart op wit staan wil niet betekenen dat ze niet bestaan, en al helemaal niet dat ze niet nageleefd worden...
Bij ons werden de vrouwen kort geknipt. Haar tot boven de oren. De mannen werden gemillimeterd. Je ging de eerste 7 weken toch niet naar huisquote:Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef Maitje het volgende:
* Maitje ziet zich al gemilimeterd worden![]()
Maarum, hoe doen vrouwen het dan met hun haar op oefening? Neem aan dat dat ook nat wordt enzo.. Ken iemand mij dat vertellen?
<==quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb hier nou een hoop onzin voorbij zien komen en ga dr maar gewoon niet op in. Ik heb nou hier(en andere topics) regelmatig afghanistan voorbij zien komen en met welke oude zooi er daar gewerkt word, hoe slecht het er wel niet is enz enz.
Wie is er daadwerkelijk ingezet? Anders kan ik ook nog wel een paar mooie verhalen die ik viaviavia gehoord heb posten...
Over welk jaar spreken we dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:26 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Bij ons werden de vrouwen kort geknipt. Haar tot boven de oren. De mannen werden gemillimeterd. Je ging de eerste 7 weken toch niet naar huis
Toch typisch dat er niemand opin gaat. Of hebben we allemaal van de broer van een kennis en daar weer een collega van gehoord hoe alles in het uitzendgebied er aan toegaat?quote:
Mijn oude eenheid zit er nu, een groot gedeelte van mijn huidige eenheid is er geweest, daarnaast goed bevriend met een painf en een lmb'er die er zijn geweest, en bij mij in het dorp ga ik regelmatig een biertje drinken met lui van de luchtmacht en landmacht. En dan hebben we nog de ongezouten lessons learned.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb hier nou een hoop onzin voorbij zien komen en ga dr maar gewoon niet op in. Ik heb nou hier(en andere topics) regelmatig afghanistan voorbij zien komen en met welke oude zooi er daar gewerkt word, hoe slecht het er wel niet is enz enz.
Wie is er daadwerkelijk ingezet? Anders kan ik ook nog wel een paar mooie verhalen die ik viaviavia gehoord heb posten...
Wat voor duivelse deal hebben ze met je gemaakt dat je die site niet meer mag noemen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:07 schreef leovanw het volgende:
Meerdere malen geweest in de afgelopen 9 jaar. Zowel in Kabul, Kandahar als uruzgan. Maar je weet waar je die verhalen kunt lezen, toch
In het weekend wel...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:26 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Bij ons werden de vrouwen kort geknipt. Haar tot boven de oren. De mannen werden gemillimeterd. Je ging de eerste 7 weken toch niet naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat voor duivelse deal hebben ze met je gemaakt dat je die site niet meer mag noemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no 'I' in TEAM and life is way to short for only dreaming... So live it to the MAX! FOR THOSE WHO UNDERSTAND WHAT YOU DO, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO DON’T, NONE IS POSSIBLE.
http://www.dutchdefencepress.com
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
In het weekend wel...
Bij de KMS is het overigens 4 weken intern, daarna zoek je het maar uit. En van mijn haren blijven ze af.ook het weekend zat je binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Zeker 1940 - 45...quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
ook het weekend zat je binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Maitje op 17-09-2010 15:01:54 ]Er was eens....
Je moet 4 weken verplicht door de weeks intern, daarna moet je maar uitzoeken wat je wilt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:55 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoef je maar 4 weken intern op de KMS??? Ik moest op de KMA in ieder geval de eerste 4 maanden intern, en de rest van het jaar eigenlijk ook, maar mocht je af en toe wel 's avonds naar huis, wat vrijwel niemand regelmatig deed.
Is zelfs nu nog op de KMS zo, kameraad van mij heeft erop gezeten en hij was leuk na een uur of 7/8 vrij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:28 schreef Bouke-p het volgende:
Je zit dus wel verplicht intern de eerste paar weken, dat betekend dat je van maandag tm vrijdag van 0600 tot pakweg 2300 bezig bent. Al weet ik dat er genoeg lichtingen zijn die laffe dagen maakten en vanaf 2000 vrij in beweging waren.
Op de voorlichting hadden ze het over 8 uur, maar kon ook 11 uur savonds zijn..quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is zelfs nu nog op de KMS zo, kameraad van mij heeft erop gezeten en hij was leuk na een uur of 7/8 vrij.
Daarom, niets is zekerquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Deathwings het volgende:
Op de KMS ligt alles gigantisch aan je kader, mijn peloton maakte in het begin dagen tot tussen 2200 en 0200. tegenwoordig gaan we meestal niet later dan 2000 door, als we al avondbelasting hebben. Bivakken zijn natuurlijk een heel ander verhaal
Damn, wat een laffe bende is het tegenwoordig... Slechte zaak.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:28 schreef Bouke-p het volgende:
Je zit doordeweeks op de kazerne, en gaat in het weekend gewoon naar huis. Bij de KL(amo/kms) zul je altijd naar huis gaan, behalve het 1e of 2e weekend. Maar dat word ruim van te voren gemeld, ze houden je niet meer zomaar binnen. In de AMOL kan dit nog wel gebeuren, maar ook niet elk weekend.
Je zit dus wel verplicht intern de eerste paar weken, dat betekend dat je van maandag tm vrijdag van 0600 tot pakweg 2300 bezig bent. Al weet ik dat er genoeg lichtingen zijn die laffe dagen maakten en vanaf 2000 vrij in beweging waren.
.... zegt de luchtmachter?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:54 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Damn, wat een laffe bende is het tegenwoordig... Slechte zaak.
Dat maakt niks uit. Op de KMA doet KL, KMar en KLu gewoon allemaal dezelfde ALO hoor. En ja, tegenwoordig wordt het alleen maar laffer volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:54 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Dit stroomt aardig door zeg![]()
Maar ik had eigelijk nog een vraag![]()
" Bijna 470 aspirant-militairen hebben van Defensie een bericht ontvangen dat hun opkomst voorlopig wordt uitgesteld. De defensiebegroting zou niet toereikend genoeg zijn om het salaris van deze aspiranten te kunnen betalen."
En ik moet op 1 November voorkomen, heb verder geen brieven of niks gehad.
Dus ik ga er vanuit dat ik gewoon wel moet opkomen?
Mischien weet iemand hoe het allemaal precies zit?![]()
Alvast bedankt!
Het lijkt me fucking strong dat de medewerker p&o die hier over gaat toevallig meeleest in dit topic.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:54 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Dit stroomt aardig door zeg![]()
Maar ik had eigelijk nog een vraag![]()
" Bijna 470 aspirant-militairen hebben van Defensie een bericht ontvangen dat hun opkomst voorlopig wordt uitgesteld. De defensiebegroting zou niet toereikend genoeg zijn om het salaris van deze aspiranten te kunnen betalen."
En ik moet op 1 November voorkomen, heb verder geen brieven of niks gehad.
Dus ik ga er vanuit dat ik gewoon wel moet opkomen?
Mischien weet iemand hoe het allemaal precies zit?![]()
Alvast bedankt!
Dit dus, en heeft mij een half jaar vertraging opgeleverd. Maandag gelijk bellen dus!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:17 schreef demspec het volgende:
[..]
Het lijkt me fucking strong dat de medewerker p&o die hier over gaat toevallig meeleest in dit topic.
Beter bel je maandag dus even naar die lui.
edit: Het is overigens niet ongebruikelijk dat je je meldingsinstructies te laat of zelfs helemaal niet ontvangt.
quote:
Iemand die ditquote:Op zondag 19 september 2010 12:35 schreef DennissG het volgende:
[..]
Beter gewoon effe goed het stukje van paintmaster lezen, hij zegt dat hij de eerste 7 weken helemaal niet thuis is gekomen, en dat vrouwen ook een operationeel kapsel kregen aangemeten. Nou, dat is echt geen 70 jaar geleden maar is nog steeds zo
![]()
De Peelquote:Op woensdag 15 september 2010 21:55 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Een tijdje terug liep er er op de Peel een rond van het type marinier 1 of kpl, weet het niet helemaal zeker meer met een of ander vaag kapselbovenop gemilimeterd en dan een of andere enorme pluk haar met veel te veel gel plat op z'n voorhoofd
Niets mis met een mohawk.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:06 schreef FlameScorpion het volgende:
[..]
De PeelIn Noorwegen zag ik een Natres-pipo met mohawk + glimmende zonnebril..... Sjenkie
Bedoelde het ook niet echt serieus.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:07 schreef Sloggi het volgende:
Je ziet er dan uit als een kamper, ik zou je linea recta doorsturen naar de kapper.
Waarom niet helemaal kaal? Is dat kouder?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:24 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Bedoelde het ook niet echt serieus.
2mm over het hele hoofd, dat is het enige goede kapsel.
Ik zie er niet uit met een volledig kale kop, dus liever nog een klein beetje haar erop.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:36 schreef Iska het volgende:
[..]
Waarom niet helemaal kaal? Is dat kouder?
Doe je het nu al kaal scherenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:44 schreef Iska het volgende:
Ben erg benieuwd hoe ik er uit zal zien zonder haartjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |