abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 september 2010 @ 14:32:30 #76
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_86460913
Bij ons bekend als "baret natweer"
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_86460992
Jullie hebben toch zo'n luik dat dicht kan?
  woensdag 15 september 2010 @ 15:39:54 #78
102442 demspec
Tequilla suicide
pi_86463255
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:27 schreef Esses het volgende:

[..]

Ze kunnen je niets verplichten. Als je het absoluut niet wilt, dan hoef je nog steeds niet te stoppen je krijgt het alleen een verdomt eind zwaarder. Er is geen grondslag waarop ze het je op wat voor wijze kunnen verplichten dan wel kunnen dwingen te stoppen omdat je mooie krulletjes hebt.
Niet alleen jezelf krijgt het zwaar. De kans is groot dat jouw buddy's met je in de voorligsteun liggen. Lekker blijven volhouden dus, dan maak je zeker vrienden.
  woensdag 15 september 2010 @ 15:47:29 #79
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_86463539
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:39 schreef demspec het volgende:

[..]

Niet alleen jezelf krijgt het zwaar. De kans is groot dat jouw buddy's met je in de voorligsteun liggen. Lekker blijven volhouden dus, dan maak je zeker vrienden.
De kans is groter dat je snachts per ongeluk tegen een tondeuse aanleunt.. :s)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_86464797
:o
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
  woensdag 15 september 2010 @ 17:46:11 #81
211797 Esses
Splendide mendax
pi_86467905
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:52 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Waarom begin je nu weer over een administratieve functie? We hebben het over een opleiding tot Marinier Algemeen, waar je kop gemillimeterd wordt en waar durende de gehele opleiding 2 mm de regel en de norm is.

Ja, dan kun je bezwaar tekenen, maar dat haalt niets uit. Want dit is geen landmacht, dit is het Korps. Jij past je aan omdat jij er bij wilt komen.

Na het succesvol afronden van de opleiding vervalt de norm en kun je je haar weer laten groeien, mits niet over de oren en niet in de nek.
En als je daarna bij de mooiere clubjes komt is ook die regel niet meer heilig.
Ook een opleiding marn algemeen kan je doen met een bos haar ;) En ja het is misschien de norm.

Bezwaar aantekenen? Gewoon niet uitvoeren, immers is het een bevel in strijd met de grondwet. Maarja, ik ga der verder niet meer op in, heeft geen nut ;) Mensen zien het verschil niet tussen de dingen die mensen graag van je willen, en dingen die daadwerkelijk verplicht zijn.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_86469589
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef Esses het volgende:

[..]

Ook een opleiding marn algemeen kan je doen met een bos haar ;) En ja het is misschien de norm.

Bezwaar aantekenen? Gewoon niet uitvoeren, immers is het een bevel in strijd met de grondwet. Maarja, ik ga der verder niet meer op in, heeft geen nut ;) Mensen zien het verschil niet tussen de dingen die mensen graag van je willen, en dingen die daadwerkelijk verplicht zijn.
Nja.. ik zou eerder verwachten dat je het zo zuur word gemaakt dat je het eigenlijk al kan vergeten.
Betwijfel ook of je wel een leuke functie krijgt na je evo als het kader je een knuppel vind na dag 1 omdat je zo nodig je haartjes niet kwijt wilde en "individueel" moet zijn.

En ik zou eerder zeggen: Als iedereen er hetzelfde uitziet qua haar, iedereen maakt hetzelfde gezeik mee: Ga je veel meer en sneller samenwerken.
(Vanuit mijn perspectief tenminste, de praktische delen van een kort kapsel daar is nogal vanzelfsprekend.)
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_86475599
* Maitje ziet zich al gemilimeterd worden :')

Maarum, hoe doen vrouwen het dan met hun haar op oefening? Neem aan dat dat ook nat wordt enzo.. Ken iemand mij dat vertellen?
Er was eens....
  woensdag 15 september 2010 @ 21:13:01 #84
211797 Esses
Splendide mendax
pi_86475664
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef Maitje het volgende:

Maarum, hoe doen vrouwen het dan met hun haar op oefening? Neem aan dat dat ook nat wordt enzo.. Ken iemand mij dat vertellen?
Veel vrouwen vlechten het in vlechtjes strak over het hoofd naar achteren toe. Het is ook een goed gebruik bij diverse onderdelen het collectief te beperkten tot op de schouder.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_86475677
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:13 schreef Esses het volgende:

[..]

Veel vrouwen vlechten het in vlechtjes strak over het hoofd naar achteren toe. Het is ook een goed gebruik bij diverse onderdelen het collectief te beperkten tot op de schouder.
ok
Er was eens....
  woensdag 15 september 2010 @ 21:21:39 #86
168777 Rave_NL
pi_86476193
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef Esses het volgende:

[..]

En jij ziet het verschil niet tussen de letterlijke wet en de geldende mores. Als jij al vanaf het allereerste moment laat merken dat je schijt hebt aan de traditie, de mores en de opleiding, dan wil je er gewoon niet bij horen. En tot nu toe ken ik geen enkel geval van iemand die met lange haren de opleiding doorliep.
Niet omdat dat niet kon, maar omdat ze dat niet moeten willen. Punt.
En grondwet, tsja, als je al een uitzonderingspositie hebt op artikel 1 van de grondwet zal het allemaal wel meevallen...
pi_86476536
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef Maitje het volgende:

Jullie hebben er inderdaad jullie trucjes voor om te zorgen dat het snel droogt. Daarnaast is het geen goed gebruik dat het boven de schouders hangt, maar gewoon verplicht. hrm elastiekjes die niet geel, felrood of felblauw zijn! Tip: Je krijgt een stuk elastiek om je broek omhoog mee te houden, maar dat is toch te lang, knoop daar een haarelastiekje van, of koop gewoon een donkergroene/zwarte
  woensdag 15 september 2010 @ 21:29:10 #88
168777 Rave_NL
pi_86476634
Je krijgt defensie-haardrogers die je bij verschillende bomen op de oefenterreinen kunt inpluggen. :Y
pi_86476665
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:29 schreef Rave_NL het volgende:
Je krijgt defensie-haardrogers die je bij verschillende bomen op de oefenterreinen kunt inpluggen. :Y
Groene stroom zeker ;)
pi_86476948
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef Remco026 het volgende:

[..]

Jullie hebben er inderdaad jullie trucjes voor om te zorgen dat het snel droogt. Daarnaast is het geen goed gebruik dat het boven de schouders hangt, maar gewoon verplicht. hrm elastiekjes die niet geel, felrood of felblauw zijn! Tip: Je krijgt een stuk elastiek om je broek omhoog mee te houden, maar dat is toch te lang, knoop daar een haarelastiekje van, of koop gewoon een donkergroene/zwarte
Boven de schouders is toevallig niet verplicht, heb genoeg meiden gezien die het over de schouders hebben hangen, daarbij is het ook makkelijker om het in een knot of staart/vlecht te draaien. (Ik heb het dan niet tot ver onder de schouders ofzo maar je snapt vast wat ik bedoel).
Daarbij kosten zwarte elastiekjes geen drol en heb er dan ook genoeg liggen ;) .

quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:29 schreef Rave_NL het volgende:
Hahahahahaha.... Nerd :{w
Er was eens....
pi_86477045
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Maitje het volgende:

[..]

Boven de schouders is toevallig niet verplicht, heb genoeg meiden gezien die het over de schouders hebben hangen, daarbij is het ook makkelijker om het in een knot of staart/vlecht te draaien. (Ik heb het dan niet tot ver onder de schouders ofzo maar je snapt vast wat ik bedoel).
Daarbij kosten zwarte elastiekjes geen drol en heb er dan ook genoeg liggen ;) .
Paraat veranderd dat inderdaad, ik heb het dan ook over de opleiding ;) Die vrouwen bij mij in het peloton stonden elke dag weer moeilijk te doen. Er zat er een tussen met haar tot halverwege dr rug. Die was iedere ochtend weer tering lang bezig om het allemaal vast te knopen en weet ik veel wat :P
  woensdag 15 september 2010 @ 21:38:33 #92
168777 Rave_NL
pi_86477148
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Maitje het volgende:
Hahahahahaha.... Nerd :{w
_O-
pi_86477261
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef Remco026 het volgende:

[..]

Paraat veranderd dat inderdaad, ik heb het dan ook over de opleiding ;) Die vrouwen bij mij in het peloton stonden elke dag weer moeilijk te doen. Er zat er een tussen met haar tot halverwege dr rug. Die was iedere ochtend weer tering lang bezig om het allemaal vast te knopen en weet ik veel wat :P
Maakt niet uit, ik ken ze dan wel dan niet in opleiding. Maar goed, als je verstandig nadenkt snap je idd dat als je halverwege de rug haar hebt zitten, dat niet echt handig is...

quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:38 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

_O-
:* O+
Er was eens....
pi_86477420
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:13 schreef Esses het volgende:

[..]

Dat lijkt me pas echt goor.. Dan krijg je na een paar dagen in het bos een soort dreadlock effect, met beestjes en al. Jak!
pi_86477489
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:44 schreef Sunglasses het volgende:

[..]

Dat lijkt me pas echt goor.. Dan krijg je na een paar dagen in het bos een soort dreadlock effect, met beestjes en al. Jak!
:? :')
Waar wil je dochen dan? En denk je dat dat niet gebeurt met een gewone paardenstaart?
Mis kun je het daar er wel uithalen, maar je kunt het ook weer opnieuw invlechten.

Kom op, je bent vrouw, wees creatief!
Er was eens....
pi_86477534
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

En jij ziet het verschil niet tussen de letterlijke wet en de geldende mores. Als jij al vanaf het allereerste moment laat merken dat je schijt hebt aan de traditie, de mores en de opleiding, dan wil je er gewoon niet bij horen. En tot nu toe ken ik geen enkel geval van iemand die met lange haren de opleiding doorliep.
Niet omdat dat niet kon, maar omdat ze dat niet moeten willen. Punt.
En grondwet, tsja, als je al een uitzonderingspositie hebt op artikel 1 van de grondwet zal het allemaal wel meevallen...
Alhoewel het er tegenwoordig op begint te lijken dat hoe hoger je op de SF ladder staat je er meer en meer als zandzak bij loopt.
  woensdag 15 september 2010 @ 21:50:13 #97
168777 Rave_NL
pi_86477684
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Alhoewel het er tegenwoordig op begint te lijken dat hoe hoger je op de SF ladder staat je er meer en meer als zandzak bij loopt.
Klopt, het lijkt er tegenwoordig op dat je als SF een mooiboykapsel moet hebben wil je nog serieus genomen worden... :P
pi_86477710
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef Maitje het volgende:

[..]

:? :')
Waar wil je dochen dan? En denk je dat dat niet gebeurt met een gewone paardenstaart?
Mis kun je het daar er wel uithalen, maar je kunt het ook weer opnieuw invlechten.

Kom op, je bent vrouw, wees creatief!
Precies het feit dat je dan dus niet kunt douchen. En ja, een paardenstaart is er zo uit, even losschudden en weer een stiekje erin, maar die vlechtjes.. Ik stel me dan van die vlechtjes voor zoals je dat in kunt laten vlechten bij de surinaamse kapper etc. Lijkt me niet echt geschikt om dat midden in het bos opnieuw in te gaan staan vlechten of naja.. wel leuk, kun je kapsallonnetje spelen met de pelotonsgenootjes :')
pi_86477787
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:50 schreef Sunglasses het volgende:

[..]

Precies het feit dat je dan dus niet kunt douchen. En ja, een paardenstaart is er zo uit, even losschudden en weer een stiekje erin, maar die vlechtjes.. Ik stel me dan van die vlechtjes voor zoals je dat in kunt laten vlechten bij de surinaamse kapper etc. Lijkt me niet echt geschikt om dat midden in het bos opnieuw in te gaan staan vlechten of naja.. wel leuk, kun je kapsallonnetje spelen met de pelotonsgenootjes :')
Ow, jij bedoelt een stuk of 5 ingevlochten vlechten naar achteren, dat is idd een heel werkje en dat kan ik ook niet zelf. Ik dacht meer aan 1 invlecht.
Er was eens....
pi_86477967
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:50 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Klopt, het lijkt er tegenwoordig op dat je als SF een mooiboykapsel moet hebben wil je nog serieus genomen worden... :P
Een tijdje terug liep er er op de Peel een rond van het type marinier 1 of kpl, weet het niet helemaal zeker meer met een of ander vaag kapsel :P bovenop gemilimeterd en dan een of andere enorme pluk haar met veel te veel gel plat op z'n voorhoofd :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')