Laat ik het zo stellen:quote:
Een heerlijk schouwspel van piranhas, haaien, walvissen, vliegende vissen, clownvissen en een paar sterren die wel vastgeroest lijken zo stil zitten ze, in een modderige poel die steeds meer op begint te drogen..quote:Op donderdag 16 september 2010 19:53 schreef Iska het volgende:
En dat staat je dus allemaal te w8en bij je AMO
Ik had het zelf niet bete kunnen verwoordenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een heerlijk schouwspel van piranhas, haaien, walvissen, vliegende vissen, clownvissen en een paar sterren die wel vastgeroest lijken zo stil zitten ze, in een modderige poel die steeds meer op begint te drogen..
Die regels bestaan dus niet. Je haar millimeteren is een gebruik, geen norm.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen:
Nergens staat het in het wetboek dat je haar gemillimeterd moet zijn, wel worden de regels zo gehanteerd, en niemand kraait er na zolang niemand protesteerd.
Daar zijn dus wel regels voor: dat mag niet. In theorie en in de praktijk niet.quote:En ja, je kunt er tegenin gaan, en je zult je gelijk krijgen en een week later zul je weer buiten staan. Want ik kan ook een auto met mn voeten besturen, maar dat maakt het nog geen goed idee..![]()
Bluf!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En ja, je kunt er tegenin gaan, en je zult je gelijk krijgen en een week later zul je weer buiten staan. Want ik kan ook een auto met mn voeten besturen, maar dat maakt het nog geen goed idee..![]()
Dit zijn ongeschreven regels, de mores. En daar wordt meer waarde aan gehecht dan geschreven regels.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die regels bestaan dus niet. Je haar millimeteren is een gebruik, geen norm.
Dat beweert niemand, lees dit topic (nog) maar eens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het feit dat ze niet zwart op wit staan wil niet betekenen dat ze niet bestaan, en al helemaal niet dat ze niet nageleefd worden...
Bij ons werden de vrouwen kort geknipt. Haar tot boven de oren. De mannen werden gemillimeterd. Je ging de eerste 7 weken toch niet naar huisquote:Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef Maitje het volgende:
* Maitje ziet zich al gemilimeterd worden![]()
Maarum, hoe doen vrouwen het dan met hun haar op oefening? Neem aan dat dat ook nat wordt enzo.. Ken iemand mij dat vertellen?
<==quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb hier nou een hoop onzin voorbij zien komen en ga dr maar gewoon niet op in. Ik heb nou hier(en andere topics) regelmatig afghanistan voorbij zien komen en met welke oude zooi er daar gewerkt word, hoe slecht het er wel niet is enz enz.
Wie is er daadwerkelijk ingezet? Anders kan ik ook nog wel een paar mooie verhalen die ik viaviavia gehoord heb posten...
Over welk jaar spreken we dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:26 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Bij ons werden de vrouwen kort geknipt. Haar tot boven de oren. De mannen werden gemillimeterd. Je ging de eerste 7 weken toch niet naar huis
Toch typisch dat er niemand opin gaat. Of hebben we allemaal van de broer van een kennis en daar weer een collega van gehoord hoe alles in het uitzendgebied er aan toegaat?quote:
Mijn oude eenheid zit er nu, een groot gedeelte van mijn huidige eenheid is er geweest, daarnaast goed bevriend met een painf en een lmb'er die er zijn geweest, en bij mij in het dorp ga ik regelmatig een biertje drinken met lui van de luchtmacht en landmacht. En dan hebben we nog de ongezouten lessons learned.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb hier nou een hoop onzin voorbij zien komen en ga dr maar gewoon niet op in. Ik heb nou hier(en andere topics) regelmatig afghanistan voorbij zien komen en met welke oude zooi er daar gewerkt word, hoe slecht het er wel niet is enz enz.
Wie is er daadwerkelijk ingezet? Anders kan ik ook nog wel een paar mooie verhalen die ik viaviavia gehoord heb posten...
Wat voor duivelse deal hebben ze met je gemaakt dat je die site niet meer mag noemen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:07 schreef leovanw het volgende:
Meerdere malen geweest in de afgelopen 9 jaar. Zowel in Kabul, Kandahar als uruzgan. Maar je weet waar je die verhalen kunt lezen, toch
In het weekend wel...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:26 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Bij ons werden de vrouwen kort geknipt. Haar tot boven de oren. De mannen werden gemillimeterd. Je ging de eerste 7 weken toch niet naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat voor duivelse deal hebben ze met je gemaakt dat je die site niet meer mag noemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no 'I' in TEAM and life is way to short for only dreaming... So live it to the MAX! FOR THOSE WHO UNDERSTAND WHAT YOU DO, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO DON’T, NONE IS POSSIBLE.
http://www.dutchdefencepress.com
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
In het weekend wel...
Bij de KMS is het overigens 4 weken intern, daarna zoek je het maar uit. En van mijn haren blijven ze af.ook het weekend zat je binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Zeker 1940 - 45...quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
ook het weekend zat je binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Maitje op 17-09-2010 15:01:54 ]Er was eens....
Je moet 4 weken verplicht door de weeks intern, daarna moet je maar uitzoeken wat je wilt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:55 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoef je maar 4 weken intern op de KMS??? Ik moest op de KMA in ieder geval de eerste 4 maanden intern, en de rest van het jaar eigenlijk ook, maar mocht je af en toe wel 's avonds naar huis, wat vrijwel niemand regelmatig deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |