Is zelfs nu nog op de KMS zo, kameraad van mij heeft erop gezeten en hij was leuk na een uur of 7/8 vrij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:28 schreef Bouke-p het volgende:
Je zit dus wel verplicht intern de eerste paar weken, dat betekend dat je van maandag tm vrijdag van 0600 tot pakweg 2300 bezig bent. Al weet ik dat er genoeg lichtingen zijn die laffe dagen maakten en vanaf 2000 vrij in beweging waren.
Op de voorlichting hadden ze het over 8 uur, maar kon ook 11 uur savonds zijn..quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is zelfs nu nog op de KMS zo, kameraad van mij heeft erop gezeten en hij was leuk na een uur of 7/8 vrij.
Daarom, niets is zekerquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Deathwings het volgende:
Op de KMS ligt alles gigantisch aan je kader, mijn peloton maakte in het begin dagen tot tussen 2200 en 0200. tegenwoordig gaan we meestal niet later dan 2000 door, als we al avondbelasting hebben. Bivakken zijn natuurlijk een heel ander verhaal
Damn, wat een laffe bende is het tegenwoordig... Slechte zaak.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:28 schreef Bouke-p het volgende:
Je zit doordeweeks op de kazerne, en gaat in het weekend gewoon naar huis. Bij de KL(amo/kms) zul je altijd naar huis gaan, behalve het 1e of 2e weekend. Maar dat word ruim van te voren gemeld, ze houden je niet meer zomaar binnen. In de AMOL kan dit nog wel gebeuren, maar ook niet elk weekend.
Je zit dus wel verplicht intern de eerste paar weken, dat betekend dat je van maandag tm vrijdag van 0600 tot pakweg 2300 bezig bent. Al weet ik dat er genoeg lichtingen zijn die laffe dagen maakten en vanaf 2000 vrij in beweging waren.
.... zegt de luchtmachter?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:54 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Damn, wat een laffe bende is het tegenwoordig... Slechte zaak.
Dat maakt niks uit. Op de KMA doet KL, KMar en KLu gewoon allemaal dezelfde ALO hoor. En ja, tegenwoordig wordt het alleen maar laffer volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:54 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Dit stroomt aardig door zeg![]()
Maar ik had eigelijk nog een vraag![]()
" Bijna 470 aspirant-militairen hebben van Defensie een bericht ontvangen dat hun opkomst voorlopig wordt uitgesteld. De defensiebegroting zou niet toereikend genoeg zijn om het salaris van deze aspiranten te kunnen betalen."
En ik moet op 1 November voorkomen, heb verder geen brieven of niks gehad.
Dus ik ga er vanuit dat ik gewoon wel moet opkomen?
Mischien weet iemand hoe het allemaal precies zit?![]()
Alvast bedankt!
Het lijkt me fucking strong dat de medewerker p&o die hier over gaat toevallig meeleest in dit topic.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:54 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Dit stroomt aardig door zeg![]()
Maar ik had eigelijk nog een vraag![]()
" Bijna 470 aspirant-militairen hebben van Defensie een bericht ontvangen dat hun opkomst voorlopig wordt uitgesteld. De defensiebegroting zou niet toereikend genoeg zijn om het salaris van deze aspiranten te kunnen betalen."
En ik moet op 1 November voorkomen, heb verder geen brieven of niks gehad.
Dus ik ga er vanuit dat ik gewoon wel moet opkomen?
Mischien weet iemand hoe het allemaal precies zit?![]()
Alvast bedankt!
Dit dus, en heeft mij een half jaar vertraging opgeleverd. Maandag gelijk bellen dus!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:17 schreef demspec het volgende:
[..]
Het lijkt me fucking strong dat de medewerker p&o die hier over gaat toevallig meeleest in dit topic.
Beter bel je maandag dus even naar die lui.
edit: Het is overigens niet ongebruikelijk dat je je meldingsinstructies te laat of zelfs helemaal niet ontvangt.
quote:
Iemand die ditquote:Op zondag 19 september 2010 12:35 schreef DennissG het volgende:
[..]
Beter gewoon effe goed het stukje van paintmaster lezen, hij zegt dat hij de eerste 7 weken helemaal niet thuis is gekomen, en dat vrouwen ook een operationeel kapsel kregen aangemeten. Nou, dat is echt geen 70 jaar geleden maar is nog steeds zo
![]()
De Peelquote:Op woensdag 15 september 2010 21:55 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Een tijdje terug liep er er op de Peel een rond van het type marinier 1 of kpl, weet het niet helemaal zeker meer met een of ander vaag kapselbovenop gemilimeterd en dan een of andere enorme pluk haar met veel te veel gel plat op z'n voorhoofd
Niets mis met een mohawk.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:06 schreef FlameScorpion het volgende:
[..]
De PeelIn Noorwegen zag ik een Natres-pipo met mohawk + glimmende zonnebril..... Sjenkie
Bedoelde het ook niet echt serieus.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:07 schreef Sloggi het volgende:
Je ziet er dan uit als een kamper, ik zou je linea recta doorsturen naar de kapper.
Waarom niet helemaal kaal? Is dat kouder?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:24 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Bedoelde het ook niet echt serieus.
2mm over het hele hoofd, dat is het enige goede kapsel.
Ik zie er niet uit met een volledig kale kop, dus liever nog een klein beetje haar erop.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:36 schreef Iska het volgende:
[..]
Waarom niet helemaal kaal? Is dat kouder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |