Ik heb het idee dat de voorste bak wel schade aan de kant van de geleding heeft: deuren scheef en ramen er uit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Bitlord het volgende:
Flinke trambotsing in Utrecht
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/255251
Kunnen jullie op jullie grotere schermen zien of de bak van de tram is verdraaid?
Aha. Dus dat was er aan de hand. Gezelligquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:18 schreef Fixers het volgende:
Gaat weer lekker. Kapotte stoptrein bij Bilthoven. Zit er met de IC net achter. We moeten nu eerst een stukkie achteruit, tot voor een wissel. Dan opnieuw kopmaken en via een ander spoor langs Bilthoven en dat kapotte ding naar utrecht. En er staan natuurlijk ook al treinen achtere ons te wachten.
Klinkt als een spelletje trafficjam voor ziggy en de zijnen. Volgens mij wel hetgene waar je trdl voor wordt, dit soort uitdagingen. Als alles als maar gaat zoals het moet is er ook geen lol meer aan.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:17 schreef greavy het volgende:
Wegens een defecte 1700 loc op de Watergraafsmeer zal de Lourdestrein gereden worden door de 1252. Dus weer een 1200 onder NS-attest !
(Lourdestrein rijdt onder het attest van NS)
Heeft me wel een +60 opgeleverd. Dat stukkie terug, was tot aan Den Dolder. Daarna bij utrecht nog eens een kwartier ofzo gewacht op een vrij spoor. Komen we helemaal aan op 4B. Ik moet natuurlijk naar 19B, volgens mij de langste overstap die je kan maken in Utrecht? Enfin, nog geen twee minuten dat ik uitgestapt ben komt het defecte stel vanuit Bilthoven aanrollen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:00 schreef Crientj het volgende:
[..]
Aha. Dus dat was er aan de hand. Gezellig
Voor de noordoosttreinen heb je daar toch een prachtige fly-over voor de richting woerden, waar de treinen naar noord-oost dan weer onderdoor rijden om vervolgens pas na Overvecht rechts te rijden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk. Zo nu en dan worden treinen uit de noord-oost ook op spoor 4 behandeld en vertrekken dan richting Gouda, maar dat zijn uiteraard wel uitzonderingen. Of de ICE moet gespoorwijzigd zijn geweest naar spoor 8 ofzo. Dan is het een stuk makkelijker.
er was ook al een SLT op Amsterdam sloterdijk gestrand... van de stoptrein uitgeest-lijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:41 schreef greavy het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Overheen gelezen
Trein 4065(Sprinter Alkmaar/Uitgeest-Rotterdam) zal dan defect geraakt zijn, die ergens met vervangend materieel is ingezet..
Oh, dat was die trein die stond te wachten. Ik vond het al raar dat de SLT waar ik in zat enkele meters voor het perron moest wachten. Maar ik had de SLT richting Baarn, dus dan klopt er alsnog niets van waarom ie moest wachten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:40 schreef Fixers het volgende:
[..]
Heeft me wel een +60 opgeleverd. Dat stukkie terug, was tot aan Den Dolder. Daarna bij utrecht nog eens een kwartier ofzo gewacht op een vrij spoor. Komen we helemaal aan op 4B. Ik moet natuurlijk naar 19B, volgens mij de langste overstap die je kan maken in Utrecht? Enfin, nog geen twee minuten dat ik uitgestapt ben komt het defecte stel vanuit Bilthoven aanrollen.
No way, ik neem hem al jaren als ik naar Den Haag of A'dam ga....quote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Dordrecht zou ´ie inderdaad ook voorbij moeten!
Hij mag van mij weg als de IC ieder half uur naar Roosendaal doorrijdt. Wat een belachelijke rukverbinding is datquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
No way, ik neem hem al jaren als ik naar Den Haag of A'dam ga....
Voor overstappers misschien niet zo'n goede aansluiting, maar voor reizigers tussen Dordt en de stations waar hij wel stopt ideaal. Zo houden dus. Een agglomeratie van 200.000 inwoners verdient dat !
Je hebt al 2x per uur een normale Intercity die kant op.. De Beneluxtrein zit al vol genoeg zonder dat er in Dordrecht ook profiteurs instappenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
No way, ik neem hem al jaren als ik naar Den Haag of A'dam ga....
Voor overstappers misschien niet zo'n goede aansluiting, maar voor reizigers tussen Dordt en de stations waar hij wel stopt ideaal. Zo houden dus. Een agglomeratie van 200.000 inwoners verdient dat !
Nee, dat heb je nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je hebt al 2x per uur een normale Intercity die kant op.. De Beneluxtrein zit al vol genoeg zonder dat er in Dordrecht ook profiteurs instappen.
Het gaat erom dat je richting Rotterdam een prima verbinding hebt vanuit Dordrecht met 4 ic's, 2 sneltreinen en 4 stoptreinen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet![]()
Één keer per uur rijdt de IC Amsterdam - Dordrecht - Roosendaal.
Het andere uur rijdt de IC Amsterdam - Dordrecht.
Ter aanvulling rijdt er dus wél een IC Amsterdam - Dordrecht - Roosendaal - België
Je hebt VIRM nodig tussen Breda en Rotterdam. Daar buiten volstaat ICRm prima volgens mij. En ICRm is nog eens toffer ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je richting Rotterdam een prima verbinding hebt vanuit Dordrecht met 4 ic's, 2 sneltreinen en 4 stoptreinen.
Echter in de ochtendspits is die 5e IC hard nodig. Je wilt niet weten hoe druk de 1900 dan bijvoorbeeld is![]()
Daar past echt niets meer bij. Zeker niet als dat ICR daar rijdt. Belachelijk dat dat op 1 van de drukste lijnen wordt ingezet, VIRM heb je nodig.
"Die kant op" als in "naar Den Haag / Amsterdam". Dan heb je toch 2 ICs per uur naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet![]()
Één keer per uur rijdt de IC Amsterdam - Dordrecht - Roosendaal.
Het andere halfuur rijdt de IC Amsterdam - Dordrecht.
Ter aanvulling rijdt er dus wél een IC Amsterdam - Dordrecht - Roosendaal - België
Oprotten met VIRMquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Daar past echt niets meer bij. Zeker niet als dat ICR daar rijdt. Belachelijk dat dat op 1 van de drukste lijnen wordt ingezet, VIRM heb je nodig.
Breda-Eindhoven is net zo goed druk, is mijn ervaring. En in Rotterdam loopt de trein inderdaad leeg, om vervolgens weer aangevuld te worden. Het gebeurt zovaak dat je op station HS al moet staan in de IC naar Venlo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt VIRM nodig tussen Breda en Rotterdam. Daar buiten volstaat ICRm prima volgens mij. En ICRm is nog eens toffer ook.
Wat duidelijk allemaal die afkortingenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef greavy het volgende:
Ter gelegenheid van het 10 jarig jubileum van Huider Modeltreinen, Modelsport en Modelbouw zal de SSN 7 pendeltreinen rijden tussen Alkmaar en Heerhugowaard.
Behalve op deze pendelritten, kunt u ook meerijden op de rit van/naar Rotterdam. Kaartverkoop via de organisatie. Behalve in Alkmaar, kunt u ook opstappen in Heerhugowaard Meer informatie op www.huider.nl
DATUM : ZATERDAG 18 SEPTEMBER 2010
---------------------------------
INGELEGDE TREINEN
---------------------------------
(Rtng V 07:20 - Rtd A 07:30)
Rtng V 07:20
Rtngw D 07:22
Hlba D 07:25
Wspl D 07:27
Rtd A 07:30
--------------------------------<
(Rtd V 07:48 - Amr A 09:28)
Rtd V 07:48
Dhsa D 07:50
Sdm D 07:52
Dt D 08:00
Dta D 08:02
Gv A 08:07
V 08:08
Gvm D 08:13
Ledn A 08:23
V 08:24
Lis D 08:35
Hil D 08:38
Had D 08:43
Zspl D 08:47
Nspl D 08:50
Sptn D 08:58
Bv D 09:05
Hk D 09:08
Utg D 09:13
Cas D 09:17
Amr A 09:28
--------------------------------<
(Amr V 10:53 - Hwd A 11:03)
Amr V 10:53
Amrn D 10:56
Hwd A 11:03
--------------------------------<
(Hwd V 11:17 - Amr A 11:25)
Hwd V 11:17
Amrn D 11:23
Amr A 11:25
--------------------------------<
(Amr V 11:53 - Hwd A 12:03)
Amr V 11:53
Amrn D 11:56
Hwd A 12:03
--------------------------------<
(Hwd V 12:17 - Amr A 12:25)
Hwd V 12:17
Amrn D 12:23
Amr A 12:25
--------------------------------<
(Amr V 12:53 - Hwd A 13:03)
Amr V 12:53
Amrn D 12:56
Hwd A 13:03
--------------------------------<
(Hwd V 13:17 - Amr A 13:25)
Hwd V 13:17
Amrn D 13:23
Amr A 13:25
--------------------------------<
(Amr V 13:53 - Hwd A 14:03)
Amr V 13:53
Amrn D 13:56
Hwd A 14:03
--------------------------------<
(Hwd V 14:17 - Amr A 14:25)
Hwd V 14:17
Amrn D 14:23
Amr A 14:25
--------------------------------<
(Amr V 14:53 - Hwd A 15:03)
Amr V 14:53
Amrn D 14:56
Hwd A 15:03
--------------------------------<
(Hwd V 15:17 - Amr A 15:25)
Hwd V 15:17
Amrn D 15:23
Amr A 15:25
--------------------------------<
(Amr V 15:53 - Hwd A 16:03)
Amr V 15:53
Amrn D 15:56
Hwd A 16:03
--------------------------------<
(Hwd V 16:17 - Amr A 16:25)
Hwd V 16:17
Amrn D 16:23
Amr A 16:25
--------------------------------<
(Amr V 16:53 - Hwd A 17:03)
Amr V 16:53
Amrn D 16:56
Hwd A 17:03
--------------------------------<
(Hwd V 17:17 - Amr A 17:25)
Hwd V 17:17
Amrn D 17:23
Amr A 17:25
--------------------------------<
(Amr V 19:00 - Rtd A 20:37)
Amr V 19:00
Hlo D 19:05
Cas D 19:11
Utg D 19:15
Bv D 19:21
Sptn D 19:26
Nspl D 19:31
Zspl D 19:33
Lis D 19:44
Ledn A 19:55
V 19:56
Gvm D 20:06
Gv A 20:11
Gv V 20:12
Dta D 20:22
Dta D 20:22
Dt D 20:24
Sdm D 20:31
Dhsa D 20:33
Rtd A 20:37
--------------------------------<
(Rtd V 21:12 - Rtng A 21:21)
Rtd V 21:12
Wspl D 21:15
Hlba D 21:17
Rtngw D 21:19
Rtng A 21:21
--------------------------------<
Afkortingen kunt u vinden op Somda
DEUVM!
De afkortingen kan je bij die link vinden. Ik ga niet alles aanpassen. Het wordt hier zo aangeleverd namelijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat duidelijk allemaal die afkortingen![]()
Ik scroll altijd over die posts van jou heen, omdat ik behalve een paar grote stations geen afkortingen weet. Denk dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 15 september 2010 08:38 schreef greavy het volgende:
[..]
De afkortingen kan je bij die link vinden. Ik ga niet alles aanpassen. Het wordt hier zo aangeleverd namelijk.
Ik ken ze wel. Kwestie van wennen...quote:Op woensdag 15 september 2010 08:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik scroll altijd over die posts van jou heen, omdat ik behalve een paar grote stations geen afkortingen weet. Denk dat ik niet de enige ben
Gisteren was dinsdag, toen moest ik snel naar huis. Maar vanavond ga ik proberen op tijd te komen voor een chocokookiequote:
Zaten daar geen pedalen of zo?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik vind het ook een wat vreemd verhaal, daar in de Achterhoek. Assentellers stoor je niet zomaar door aan overwegbomen te gaan hangen ofzo.
Kan, maar het is wel zo dat ze uiteraard lang niet alle storingen op hun geweten hebben.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:33 schreef James1988 het volgende:
Wat ik me nu afvraag is wat die minderjarigen nou precies hebben gedaan... zijn zij nou echt verantwoordelijk voor meer dan een jaar aan storingen?
Geen idee. Een springer gekopt?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:04 schreef Nightshadow het volgende:
Weet iemand toevallig wat er gebeurd is met Syntus Lint 41?
Hij staat al enkele dagen in Zutphen met een zeil voor één van de cabines...
djw! Ben bezig met een afkortingen-scriptjequote:
Als je het nu leesbaar wilt houden voor de iets minder enthousiaste treinliefhebbers: Je post dat hele lange lijst/plan/rooster op een passend forum; bijvoorbeeld Somda of OHIH. Doet hier in het topic een korte rit omschrijving met belangrijkste steden en tijden. En doet de link naare je somda post erbij. De echte spotters weten het dan wel te vinden.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:38 schreef greavy het volgende:
[..]
De afkortingen kan je bij die link vinden. Ik ga niet alles aanpassen. Het wordt hier zo aangeleverd namelijk.
quote:DATUM : ZATERDAG 18 SEPTEMBER 2010
---------------------------------
INGELEGDE TREINEN
---------------------------------
(Rtng V 07:20 - Rtd A 07:30)
Rtng V 07:20
Rtngw D 07:22
Hlba D 07:25
Wspl D 07:27
Rtd A 07:30
--------------------------------<
(Rtd V 07:48 - Amr A 09:28)
Rtd V 07:48
Dhsa D 07:50
Sdm D 07:52
Dt D 08:00
Dta D 08:02
Gv A 08:07
V 08:08
Gvm D 08:13
Ledn A 08:23
V 08:24
Lis D 08:35
Hil D 08:38
Had D 08:43
Zspl D 08:47
Nspl D 08:50
Sptn D 08:58
Bv D 09:05
Hk D 09:08
Utg D 09:13
Cas D 09:17
Amr A 09:28
--------------------------------<
(Amr V 10:53 - Hwd A 11:03)
Amr V 10:53
Amrn D 10:56
Hwd A 11:03
--------------------------------<
(Hwd V 11:17 - Amr A 11:25)
Hwd V 11:17
Amrn D 11:23
Amr A 11:25
--------------------------------<
(Amr V 11:53 - Hwd A 12:03)
Amr V 11:53
Amrn D 11:56
Hwd A 12:03
--------------------------------<
(Hwd V 12:17 - Amr A 12:25)
Hwd V 12:17
Amrn D 12:23
Amr A 12:25
--------------------------------<
(Amr V 12:53 - Hwd A 13:03)
Amr V 12:53
Amrn D 12:56
Hwd A 13:03
--------------------------------<
(Hwd V 13:17 - Amr A 13:25)
Hwd V 13:17
Amrn D 13:23
Amr A 13:25
--------------------------------<
(Amr V 13:53 - Hwd A 14:03)
Amr V 13:53
Amrn D 13:56
Hwd A 14:03
--------------------------------<
(Hwd V 14:17 - Amr A 14:25)
Hwd V 14:17
Amrn D 14:23
Amr A 14:25
--------------------------------<
(Amr V 14:53 - Hwd A 15:03)
Amr V 14:53
Amrn D 14:56
Hwd A 15:03
--------------------------------<
(Hwd V 15:17 - Amr A 15:25)
Hwd V 15:17
Amrn D 15:23
Amr A 15:25
--------------------------------<
(Amr V 15:53 - Hwd A 16:03)
Amr V 15:53
Amrn D 15:56
Hwd A 16:03
--------------------------------<
(Hwd V 16:17 - Amr A 16:25)
Hwd V 16:17
Amrn D 16:23
Amr A 16:25
--------------------------------<
(Amr V 16:53 - Hwd A 17:03)
Amr V 16:53
Amrn D 16:56
Hwd A 17:03
--------------------------------<
(Hwd V 17:17 - Amr A 17:25)
Hwd V 17:17
Amrn D 17:23
Amr A 17:25
--------------------------------<
(Amr V 19:00 - Rtd A 20:37)
Amr V 19:00
Hlo D 19:05
Cas D 19:11
Utg D 19:15
Bv D 19:21
Sptn D 19:26
Nspl D 19:31
Zspl D 19:33
Lis D 19:44
Ledn A 19:55
V 19:56
Gvm D 20:06
Gv A 20:11
Gv V 20:12
Dta D 20:22
Dta D 20:22
Dt D 20:24
Sdm D 20:31
Dhsa D 20:33
Rtd A 20:37
--------------------------------<
(Rtd V 21:12 - Rtng A 21:21)
Rtd V 21:12
Wspl D 21:15
Hlba D 21:17
Rtngw D 21:19
Rtng A 21:21
--------------------------------<
Ja, kan ook. Ik voeg anders wel een tweede knop toe ofzo, dan kan je beide doen.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef De_Hertog het volgende:
Als je toch zo'n script maakt, is het dan niet veel handiger gewoon de afkortingen te vervangen voor de volledige tekst, in plaats van zo'n mouseover? Scheelt voor het scriptje niet veel, lijkt me, en het is een stuk makkelijker..
Een heel verschil! Not.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:42 schreef V2 het volgende:
Hier een scriptje om Somda-afkortingen om te zetten in afk-tags. Uitgevoerd op Greavy z'n post krijg je dit:
[..]
Wat een kutsmoes. We zijn hier op Fok. Waar het voor iedereen gezellig is. En niet alleen voor sociaal gehandicapte puistennerds met een linnen tas en een bloknootje.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:38 schreef greavy het volgende:
Het wordt hier zo aangeleverd namelijk.
Nou durft Socios hier helemaal niet meer terug te komen.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes. We zijn hier op Fok. Waar het voor iedereen gezellig is. En niet alleen voor sociaal gehandicapte puistennerds met een linnen tas en een bloknootje.
Niet mijn schuldquote:Op woensdag 15 september 2010 15:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nou durft Socios hier helemaal niet meer terug te komen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:27 schreef Spiketrain het volgende:
Ik verzoek tevens tot de Moderators om dit topic overzichtelijk te houden.
Ik reageer thuis nog even inhoudelijk, ik ben het met de strekking van je betoog eens. Alleen het stuk dat hier boven staat snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:27 schreef Spiketrain het volgende:
<knip>
Graag zouden ik reacties zien die iets toevoegen. Onnuttige reacties mogen gelijk verwijderd worden.
Ik verzoek tevens tot de Moderators om dit topic overzichtelijk te houden.
Degelijk commentaar wat offtopic is kan per e-mail naar mij.
Heb dit stuk ook een op ander forum geplaats, vandaarquote:Op woensdag 15 september 2010 16:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik reageer thuis nog even inhoudelijk, ik ben het met de strekking van je betoog eens. Alleen het stuk dat hier boven staat snap ik niet helemaal.
Mijn tekst jatten van Somda e.d.quote:
Wou net zeggen, 'k denk niet dat je hier je doelgroep bereikt.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef Duvel het volgende:
Verder: als hier iemand toegeeft capriolen uit te halen zoals in jouw post, wordt ie gelyncht.
Ha, TheKnitter!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef greavy het volgende:
[..]
Mijn tekst jatten van Somda e.d.(Ben op Somda etc TheKnitter
)
Ook welkom Frank
Inderdaad. Lastgevingen bestaan trouwens niet meer, het zijn tegenwoordig aanwijzingen.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wou net zeggen, 'k denk niet dat je hier je doelgroep bereikt.
Precies en diegene moet niet alleen zijn camera's en plaatjes kwijt zijn maar ook een flinke boete betalen. Ze verpesten het voor de spotters die wel goed opgesteld staan.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef Duvel het volgende:
Verder: als hier iemand toegeeft capriolen uit te halen zoals in jouw post, wordt ie gelyncht.
Mwah... Ook de laatste keer dat ik zo een ´bijzondere rit´ opzocht waren het de mensen die met de rit zelf meegingen die ´het actiefst´ waren.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:27 schreef Spiketrain het volgende:
De echte liefhebbers zijn degenen die met deze ritten meegaan, of de stichting(en) steunen.
Iedereen mag in dit topic komen, ja. Maar ook alle treingerelateerde berichten mogen worden gepost. Als men iets niet interessant vindt (bijvoorbeeld een post met een batterij aan afkortingen) leest men maar verder bij de volgende post.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kutsmoes. We zijn hier op Fok. Waar het voor iedereen gezellig is. En niet alleen voor sociaal gehandicapte puistennerds met een linnen tas en een bloknootje.
Hm ja, dat gevoel kwam bij mij ook al op.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt ook een beetje raar over als je je hier alleen maar komt registreren om anderen de les te lezen,
Ik voldoe niet aan het genoemde profiel.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:28 schreef Duvel het volgende:
Nou durft Socios hier helemaal niet meer terug te komen.
Mik 't anders ff in een spoiler-tag, scheelt scrollen.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen mag in dit topic komen, ja. Maar ook alle treingerelateerde berichten mogen worden gepost. Als men iets niet interessant vindt (bijvoorbeeld een post met een batterij aan afkortingen) leest men maar verder bij de volgende post.
No shit.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan het genoemde profiel.
Dat is misschien wel de allerbeste genoemde oplossing omtrent dit ´probleem´.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:23 schreef Duvel het volgende:
Mik 't anders ff in een spoiler-tag, scheelt scrollen.
Welles. Bloknoten-jokkebrokquote:Op woensdag 15 september 2010 17:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan het genoemde profiel.
Ik vrees dat de betreffende oproep hier gewoon niet zo veel zin heeft. Hier komen over het algemeen mensen met gezond verstand EN interesse in treinen. Mensen die zelf wel kunnen bedenken dat je al die genoemde dingen gewoon niet moet doen. Maar inderdaad, als je meegaat op zo'n rit en je kijkt eens in het rond... Je mag het niet zeggen, maar het is ondertussen wel zo dat er met de meeste mensen wel een steekje los zit. Juist dat zijn de mensen die geen benul hebben van de gevolgen van hun handelen, juist dat zijn de mensen die aangesproken moeten worden, en juist dat zijn de mensen die hier niet komen.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:19 schreef Socios het volgende:
Gewoon niet op ´verboden´ plekken komen, dat geldt voor iedereen.
Treinmeisjes.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Groetjes van Crientjna onze trainladies-minimeet
Dat mag je hopen ja...quote:Op woensdag 15 september 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vrees dat de betreffende oproep hier gewoon niet zo veel zin heeft. Hier komen over het algemeen mensen met gezond verstand EN interesse in treinen. Mensen die zelf wel kunnen bedenken dat je al die genoemde dingen gewoon niet moet doen.
Ik ben al een hele tijd niet meer meegeweest met zoiets, maar is het niet altijd zo geweest dat treinenliefhebbers, op zijn zachtst gezegd, een beetje vreemd waren?quote:Maar inderdaad, als je meegaat op zo'n rit en je kijkt eens in het rond... Je mag het niet zeggen, maar het is ondertussen wel zo dat er met de meeste mensen wel een steekje los zit. Juist dat zijn de mensen die geen benul hebben van de gevolgen van hun handelen, juist dat zijn de mensen die aangesproken moeten worden, en juist dat zijn de mensen die hier niet komen.
Wat is "spoorbevoegdheid"? Die kutcursus op internet gedaan hebben en een geel vast aan? Mensen die zoiets flikken, hebben geen "spoorbevoegdheid", want wie dat wel heeft, doet zoiets niet.quote:In dat licht bekeken is het alleen maar erger als je zoiets doet met een hesje en/of spoorbevoegdheid. Dan word je namelijk geacht WEL op de hoogte te zijn van de consequenties.
Zeker weer een boot tegenaangevaren... Ja, ik ken mensen die er inderdaad een keer voor gezorgd hebben dat de brug daar even stuk wasquote:Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
In de categorie Niet voor het eerst en niet voor het laatst: De spoorbrug bij Akkrum is defect
Ik snap niet dat ze het nu nog altijd niet onder controle hebben
Dat is dat wat je voorwendt door in zoeen hesje te gaan lopen. Ik heb het niet, ik kan er dus verder ook niks over zeggen of je daar 8 jaar voor moet studeren of dat je het gratis krijgt bij een bloknootje en een linnen tas. Sorryquote:Op woensdag 15 september 2010 17:45 schreef Duvel het volgende:
Wat is "spoorbevoegdheid"? Die kutcursus op internet gedaan hebben en een geel vast aan? Mensen die zoiets flikken, hebben geen "spoorbevoegdheid", want wie dat wel heeft, doet zoiets niet.
Op je BVT staat toch iets van "niet voor wegverkorting"? Dus dat doe je goed.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een geldig Bewijs van Toegang voor alle spoorterreinen in regio Noord-Oost en een geel hesje, maar als ik met de kinderwagen op spoor 6 in Groningen terechtkom, til ik die gewoon die kuttrap over in plaats van het dienstpad te nemen. Een pasje en een hesje alleen is namelijk niet genoeg om buiten publieke gedeeltes te komen.
Zal ook wel een reden hebben. Niet iedere spoorwegmedewerker hoeft een Einstein te zijn.quote:En ja, die toets is verdomd makkelijk, dus iedere debiel kan die maken.
Sowieso, how about de inzittende van die kinderwagen?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op je BVT staat toch iets van "niet voor wegverkorting"? Dus dat doe je goed.
Gewoon ook een geel hesje aantrekken en gaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, how about de inzittende van die kinderwagen?
www.hln.bequote:In Aarlen zijn omstreeks 17:30 uur twee treinen met elkaar in botsing gekomen. Het ongeval gebeurde in het station van Aarlen. Over slachtoffers is nog niet veel bekend, maar de eerste berichten spreken van verscheidene lichtgewonden.
Ja, alsof ik kan wachten! Ik moet natuurlijk meteen happenquote:
Ze hadden toch muizen bij de AHtG op Ut?quote:
Geen idee, dat zoekt de Belgische Spoorwegongevallenraad maar uit.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
www.hln.be
ff in de gaten houden. Zou gaan om een STS-passage
Muizen die vriendjes zijn met guppies jaquote:Op woensdag 15 september 2010 19:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze hadden toch muizen bij de AHtG op Ut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |