Ik heb het idee dat de voorste bak wel schade aan de kant van de geleding heeft: deuren scheef en ramen er uit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Bitlord het volgende:
Flinke trambotsing in Utrecht
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/255251
Kunnen jullie op jullie grotere schermen zien of de bak van de tram is verdraaid?
Aha. Dus dat was er aan de hand. Gezelligquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:18 schreef Fixers het volgende:
Gaat weer lekker. Kapotte stoptrein bij Bilthoven. Zit er met de IC net achter. We moeten nu eerst een stukkie achteruit, tot voor een wissel. Dan opnieuw kopmaken en via een ander spoor langs Bilthoven en dat kapotte ding naar utrecht. En er staan natuurlijk ook al treinen achtere ons te wachten.
Klinkt als een spelletje trafficjam voor ziggy en de zijnen. Volgens mij wel hetgene waar je trdl voor wordt, dit soort uitdagingen. Als alles als maar gaat zoals het moet is er ook geen lol meer aan.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:17 schreef greavy het volgende:
Wegens een defecte 1700 loc op de Watergraafsmeer zal de Lourdestrein gereden worden door de 1252. Dus weer een 1200 onder NS-attest !
(Lourdestrein rijdt onder het attest van NS)
Heeft me wel een +60 opgeleverd. Dat stukkie terug, was tot aan Den Dolder. Daarna bij utrecht nog eens een kwartier ofzo gewacht op een vrij spoor. Komen we helemaal aan op 4B. Ik moet natuurlijk naar 19B, volgens mij de langste overstap die je kan maken in Utrecht? Enfin, nog geen twee minuten dat ik uitgestapt ben komt het defecte stel vanuit Bilthoven aanrollen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:00 schreef Crientj het volgende:
[..]
Aha. Dus dat was er aan de hand. Gezellig
Voor de noordoosttreinen heb je daar toch een prachtige fly-over voor de richting woerden, waar de treinen naar noord-oost dan weer onderdoor rijden om vervolgens pas na Overvecht rechts te rijden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk. Zo nu en dan worden treinen uit de noord-oost ook op spoor 4 behandeld en vertrekken dan richting Gouda, maar dat zijn uiteraard wel uitzonderingen. Of de ICE moet gespoorwijzigd zijn geweest naar spoor 8 ofzo. Dan is het een stuk makkelijker.
er was ook al een SLT op Amsterdam sloterdijk gestrand... van de stoptrein uitgeest-lijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:41 schreef greavy het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Overheen gelezen
Trein 4065(Sprinter Alkmaar/Uitgeest-Rotterdam) zal dan defect geraakt zijn, die ergens met vervangend materieel is ingezet..
Oh, dat was die trein die stond te wachten. Ik vond het al raar dat de SLT waar ik in zat enkele meters voor het perron moest wachten. Maar ik had de SLT richting Baarn, dus dan klopt er alsnog niets van waarom ie moest wachten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:40 schreef Fixers het volgende:
[..]
Heeft me wel een +60 opgeleverd. Dat stukkie terug, was tot aan Den Dolder. Daarna bij utrecht nog eens een kwartier ofzo gewacht op een vrij spoor. Komen we helemaal aan op 4B. Ik moet natuurlijk naar 19B, volgens mij de langste overstap die je kan maken in Utrecht? Enfin, nog geen twee minuten dat ik uitgestapt ben komt het defecte stel vanuit Bilthoven aanrollen.
No way, ik neem hem al jaren als ik naar Den Haag of A'dam ga....quote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Dordrecht zou ´ie inderdaad ook voorbij moeten!
Hij mag van mij weg als de IC ieder half uur naar Roosendaal doorrijdt. Wat een belachelijke rukverbinding is datquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
No way, ik neem hem al jaren als ik naar Den Haag of A'dam ga....
Voor overstappers misschien niet zo'n goede aansluiting, maar voor reizigers tussen Dordt en de stations waar hij wel stopt ideaal. Zo houden dus. Een agglomeratie van 200.000 inwoners verdient dat !
Je hebt al 2x per uur een normale Intercity die kant op.. De Beneluxtrein zit al vol genoeg zonder dat er in Dordrecht ook profiteurs instappenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
No way, ik neem hem al jaren als ik naar Den Haag of A'dam ga....
Voor overstappers misschien niet zo'n goede aansluiting, maar voor reizigers tussen Dordt en de stations waar hij wel stopt ideaal. Zo houden dus. Een agglomeratie van 200.000 inwoners verdient dat !
Nee, dat heb je nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je hebt al 2x per uur een normale Intercity die kant op.. De Beneluxtrein zit al vol genoeg zonder dat er in Dordrecht ook profiteurs instappen.
Het gaat erom dat je richting Rotterdam een prima verbinding hebt vanuit Dordrecht met 4 ic's, 2 sneltreinen en 4 stoptreinen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet![]()
Één keer per uur rijdt de IC Amsterdam - Dordrecht - Roosendaal.
Het andere uur rijdt de IC Amsterdam - Dordrecht.
Ter aanvulling rijdt er dus wél een IC Amsterdam - Dordrecht - Roosendaal - België
Je hebt VIRM nodig tussen Breda en Rotterdam. Daar buiten volstaat ICRm prima volgens mij. En ICRm is nog eens toffer ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je richting Rotterdam een prima verbinding hebt vanuit Dordrecht met 4 ic's, 2 sneltreinen en 4 stoptreinen.
Echter in de ochtendspits is die 5e IC hard nodig. Je wilt niet weten hoe druk de 1900 dan bijvoorbeeld is![]()
Daar past echt niets meer bij. Zeker niet als dat ICR daar rijdt. Belachelijk dat dat op 1 van de drukste lijnen wordt ingezet, VIRM heb je nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |