Volgens mij klopt het bij heel veel mensen wel.quote:Op maandag 13 september 2010 10:45 schreef Patje1987 het volgende:
JJH lijkt in het echt heel erg op zijn South Park creatie
Ik heb die van mij wel een beetje geprobeerd na te maken, misschien kunnen andere dit bevestigenquote:Op maandag 13 september 2010 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het bij heel veel mensen wel.
Zachte haartjes.quote:Op maandag 13 september 2010 10:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij wel een beetje geprobeerd na te maken, misschien kunnen andere dit bevestigen
Iemand heeft ooit gezegd dat ik zachte haartjes heb, vervolgens zit iedereen telkens aan mijn haarquote:
Daar heb je nog gelijk in ook.quote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit steeds te kijken naar dat onderste rijtje, dat zo pips is
Iedereen wilde een plukje mee naar huis?quote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Iemand heeft ooit gezegd dat ik zachte haartjes heb, vervolgens zit iedereen telkens aan mijn haar
Zacht haar, en dan vooral lekker kortquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Iemand heeft ooit gezegd dat ik zachte haartjes heb, vervolgens zit iedereen telkens aan mijn haar
Ik heb ook kort haar, als het te lang wordt gaat het krullen en daar heb ik een hekel aan.quote:Op maandag 13 september 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zacht haar, en dan vooral lekker kort
hahaha ja, ik vind dat ik daar maar tussen moet staanquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit steeds te kijken naar dat onderste rijtje, dat zo pips is
KRULLETJESquote:Op maandag 13 september 2010 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Krullen zijn cool. Ik had ze best willen hebben.
Jij bent een cutie met je golfjes in je haar en je bloemiequote:Op maandag 13 september 2010 11:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha ja, ik vind dat ik daar maar tussen moet staan
Nu je het zegt jaquote:Op maandag 13 september 2010 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel de enige vrolijk kijkende op de laatste plank.
Nou in het echt ziet het er niet zo smooth uit, het is meer een vogelnest. Soms komen er dingen uit, je wil het niet wetenquote:Op maandag 13 september 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent een cutie met je golfjes in je haar en je bloemie
Jawel. Wat is het meest vreemde wat er ooit naar beneden kwam vallen dan?quote:Op maandag 13 september 2010 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou in het echt ziet het er niet zo smooth uit, het is meer een vogelnest. Soms komen er dingen uit, je wil het niet weten
Wat voor muziek staat erop, ik zie een "YEAH" uitdrukkingquote:Op maandag 13 september 2010 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook niet onbelangrijken mijn iPod
Nou, had ik al verteld over die vleermuisquote:Op maandag 13 september 2010 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel. Wat is het meest vreemde wat er ooit naar beneden kwam vallen dan?
Ik denk de 'Yeah Yeah Yeahs'!quote:Op maandag 13 september 2010 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor muziek staat erop, ik zie een "YEAH" uitdrukking
Zienquote:Op maandag 13 september 2010 11:21 schreef pgrferrari het volgende:
Hihi
FF een paint gemaakt voor de paint competitie
Kan, maar dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 13 september 2010 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, had ik al verteld over die vleermuis
Never gonna give you upquote:Op maandag 13 september 2010 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was geen Rick Astley op dat moment nee
Ah okquote:Op maandag 13 september 2010 11:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, mag niet.
Naam komt niet onder de afbeelding te staan.
Dus anoniem
quote:Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef Re het volgende:
en dan eindelijk de uitslag
Alleen users die drie koppels hebben opgegeven zijn meegenomen in de uitslag daarnaast zijn alleen de stemmen meegenomen als user daadwerkelijk het boek heeft aangewezen aan 1 van de 2 van het koppel1ste plek: Tombolafan en Anoniem 5 met 42 stemmen. Boek naar tombolafan met 33 stemmen
2de plek: Cat22 en UIO_AMS met 38 stemmen. Boek naar Cat22 met 30 stemmen
3de plek: Cue_ en JJH met 13 stemmen. Boek naar Cue_ met 7 stemmen
gedeeld 4de zijn geworden
Cue_ en Venum
Anoniem 4 en bioloogje
elk met 12 stemmen. Deze zet ik op de reservelijst mocht er een koppel afzeggen (en dan moet er een shoot out komen)
Allen gefeliciteerdGreys zal met de details komen over hoe en wat
Nee, ik vind het heel engquote:
De helft ken ik volgens mij niet eens, die op mij gestemd heeftquote:Op maandag 13 september 2010 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
YeahTombo daten
Toch wel handig als je zoveel mensen kent op een forum hè
Gelukkig krijg je het boekquote:
Oh, ik vind iedereen lief die op me gestemd heeft hoorquote:
Dat moeten we volgens mij samen afspreken ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
Ohhh leuk Tombo! En ook leuk dat Cat22 en JJH hebben gewonnen![]()
Wanneer is de date?
Ik ben zo benieuwd wie het isquote:Op maandag 13 september 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat moeten we volgens mij samen afspreken ofzo
Maar das lastig met een anoniem he
Ik ookquote:
Spannendquote:Op maandag 13 september 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Lees; ik vind het doodeng
Waarom heb je dan niet meegedaan?quote:Op maandag 13 september 2010 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm, ik wil ook wel weer daten![]()
kreeg laatst echt een paar heel suffe PM's van een FOK!ker, nou ja laat maar
Namen willen we.quote:Op maandag 13 september 2010 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm, ik wil ook wel weer daten![]()
kreeg laatst echt een paar heel suffe PM's van een FOK!ker, nou ja laat maar
Oh nee, hier ben ik te chicken voorquote:Op maandag 13 september 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet meegedaan?
quote:
Nee, mijn eigenwaarde nam een ontzettende duikvlucht namelijkquote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Namen en rugnummers. Wie wilde Miauw regelen, en wie is Anoniem 5 nou
Ik eigenlijk ookquote:Op maandag 13 september 2010 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee, hier ben ik te chicken voor![]()
Hoezo dan? Het is toch juist leuk als iemand met je wil daten. Ook al is hij niet leuk is het toch een soort van 'compliment'?quote:Op maandag 13 september 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Nee, mijn eigenwaarde nam een ontzettende duikvlucht namelijk
quote:Op maandag 13 september 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook
Ik heb er duidelijk niet bij nagedacht
Nou het is een nogal desperate typequote:Op maandag 13 september 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Het is toch juist leuk als iemand met je wil daten. Ook al is hij niet leuk is het toch een soort van 'compliment'?
Wees blij dat je het gedaan hebtquote:Op maandag 13 september 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook
Ik heb er duidelijk niet bij nagedacht
Sorry.quote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou het is een nogal desperate type
Geen idee, volgens mij mag je ook op het station afsprekenquote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ohh ben benieuwd hoe dat gaat! Je ziet elkaar dus pas achteraf![]()
![]()
Nou, kom op met die gossip. Komt hij uit deze SC? En hij wilde dus zoooo graag met je daten?quote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou het is een nogal desperate type
Dat vind ik dus echt niet kunnen.quote:Op maandag 13 september 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij mag je ook op het station afspreken
Nee, ik eigenlijk ook niet... Maar aan de andere kant ben ik veel te nieuwsgierig!quote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet kunnen.
Je ziet elkaar sowieso voor je het donker in gaat. Het lijkt me praktisch onmogelijk om elkaar pas aan tafel te zien. En geen enkele match (behalve die van Tombo) is nog 'blind'. Alle anderen hebben Fobo's en weten met wie ze gaan.quote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet kunnen.
Haha er valt niets te gossipen en hij is gewoon erg flauw en volgens mij wilde hij vooral dat ik bij hem kwam schoonmaken ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, kom op met die gossip. Komt hij uit deze SC? En hij wilde dus zoooo graag met je daten?
Snap ik, maar wat je eraan kunt doen om het concept zo puur mogelijk te houden moet je eraan doen.quote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik eigenlijk ook niet... Maar aan de andere kant ben ik veel te nieuwsgierig!
Idd, ik ben echt de allerenigste die niet weet hoe haar date eruit zietquote:Op maandag 13 september 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je ziet elkaar sowieso voor je het donker in gaat. Het lijkt me praktisch onmogelijk om elkaar pas aan tafel te zien. En geen enkele match (behalve die van Tombo) is nog 'blind'. Alle anderen hebben Fobo's en weten met wie ze gaan.
Was het rubje? Of kitao?quote:Op maandag 13 september 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha er valt niets te gossipen en hij is gewoon erg flauw en volgens mij wilde hij vooral dat ik bij hem kwam schoonmaken ofzo![]()
Hij komt niet uit deze sc
ja, dat zou tof zijn!quote:Op maandag 13 september 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd, ik ben echt de allerenigste die niet weet hoe haar date eruit ziet
Het kan in theorie toch wel? Dat je een kwartier na elkaar aankomt en naar de tafel gebracht wordt ofzo?
Mwah, ik vond het dus organisatorisch niet zo heel goed geregeld toen ik er was. Dus ik vraag me af of dat goed gaat als FOK! daar over zou bellen ofzo. En je krijgt sowieso in het licht wat uitleg en daar moet je even aangeven wat je ECHT niet lust of allergisch voor bent. Maar dat zou idd 'apart' kunnenquote:Op maandag 13 september 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd, ik ben echt de allerenigste die niet weet hoe haar date eruit ziet
Het kan in theorie toch wel? Dat je een kwartier na elkaar aankomt en naar de tafel gebracht wordt ofzo?
Nee dat is zo! Beetje rommelig.quote:Op maandag 13 september 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het dus organisatorisch niet zo heel goed geregeld toen ik er was. Dus ik vraag me af of dat goed gaat als FOK! daar over zou bellen ofzo. En je krijgt sowieso in het licht wat uitleg en daar moet je even aangeven wat je ECHT niet lust of allergisch voor bent. Maar dat zou idd 'apart' kunnen
Erg hè! Maar zodra je die hebtquote:Op maandag 13 september 2010 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het begin van een artikel schrijven, het blijft een worsteling.
Het viel mij ook niet meequote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niet eens proberen om er iets fatsoenlijks van te painten.Dat lukt me toch nooit. Ik heb al moeite iets aan te klikken met deze muis.
Ik doe ook mee voor de 5e categoriequote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niet eens proberen om er iets fatsoenlijks van te painten.Dat lukt me toch nooit. Ik heb al moeite iets aan te klikken met deze muis.
Zolang je maar niet hetzelfde fopje hebt als ik.quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe ook voor de 5e categorie mee hoor![]()
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden met het resultaat. Geslaagd, imhoquote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan is het wel een erg mooie paint geworden!![]()
Niet?
een computermuis?quote:Op maandag 13 september 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je maar niet hetzelfde fopje hebt als ik.
Tis niet echt een fopje.quote:Op maandag 13 september 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je maar niet hetzelfde fopje hebt als ik.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dan flans ik de boel zo in elkaar.
Daar zou ik niet op komen hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het had ook een vibra-tor kunnen zijn he
Hihi.quote:Op maandag 13 september 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op komen hoor.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 13 september 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
graftyfus juggernauts
Sorry even mijn frustratie kwijt....
Ben met mijn man Call of Duty aan het spelen... die missions... zelfs op regular ben ik aan het schelden
Ik heb Modern Warfare 2 al uitgespeeld... ik heb 890 G, maar nu moet je die missies nog spelen.... grrrrrrrrrrrrrrr op Veteranquote:Op maandag 13 september 2010 12:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Ik kom maar niet door zo'n map in Colombia ofzo.
Ik speel 2.quote:Op maandag 13 september 2010 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Modern Warfare 2 al uitgespeeld... ik heb 890 G, maar nu moet je die missies nog spelen.... grrrrrrrrrrrrrrr op Veteranik word crazy
Speel je 1 of 2?
Een mastur-beer wel?quote:Op maandag 13 september 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op komen hoor.
neuk zequote:
Met die eerste zin dacht ik aan crv... Jammer van de tweede zinquote:Op maandag 13 september 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha er valt niets te gossipen en hij is gewoon erg flauw en volgens mij wilde hij vooral dat ik bij hem kwam schoonmaken ofzo![]()
Hij komt niet uit deze sc
flashquote:
quote:
hoi Benny, Hoe was het ?quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 12:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met die eerste zin dacht ik aan crv... Jammer van de tweede zin
quote:Op maandag 13 september 2010 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
ach... laten we het hier maar gezellig houden
Mwah, ik weet niet of hij op homo-kusjes zit te wachtenquote:Op maandag 13 september 2010 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoef je er niet eens bij te zeggen hoor.
Hier schijnt het zonnetje weerquote:
Geeft een mooi overzicht inderdaadquote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, nu heb je best wat delen van het land gecoverd crv.
waar ?quote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
Die inzendingen voor die paintwedstrijd
Jij bent ook gewoon een Hollanderquote:Op maandag 13 september 2010 12:58 schreef crv het volgende:
echt Hollanders![]()
Je zegt wat over het weer en gelijk een stortvloed aan reacties
Mijn idee is gepiktquote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
Die inzendingen voor die paintwedstrijd
JA, ik reageerde toch ook gewoon, sterker nog ik begon ermee.quote:Op maandag 13 september 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een Hollander
Kan jij homokusjes geven dan?quote:Op maandag 13 september 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of hij op homo-kusjes zit te wachten
Door wie ?quote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kunnen; ja. Willen; nee.
Jij kan toch ook lesbokusjes geven?
okquote:Op maandag 13 september 2010 13:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[Paint competitie] INZENDINGEN topic
Mwoa lukt wel zonder mijquote:Op maandag 13 september 2010 13:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het over mijn 'grappige' ideequote:
Ja ik ben niet onder de indruk.quote:
Ik heb daar een foto van maar dat mag niet, ofwel Mirne?quote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe moet ik de kroel eigenlijk voor me zien bij 'kusjekroel'?
tikkertje op een doolhofquote:
Heb je haar op je hoofd? Anders kan het niet namelijkquote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe moet ik de kroel eigenlijk voor me zien bij 'kusjekroel'?
De muis?quote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over mijn 'grappige' idee
Maar ik weet wie de dader is
Hij/zij krijgt dadelijk als ik uit bad ben een PM
quote:Op maandag 13 september 2010 13:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb daar een foto van maar dat mag niet, ofwel Mirne?
Gast.quote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
ENGEL IS HEUL NIET DIK DAT IS GEWOON EEN HARTSTIKKE SLANKE MEID JULLIE MOETEN JE SCHAMEN HOE JE OVER HAAR PRAAT, DAT IS TOCH NIET NORMAAL.
GA JE ALLEMAAL MAAR WEER RUKKEN OP DE LINGERIECATALOGUS, STAKKERS!
quote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
ENGEL IS HEUL NIET DIK DAT IS GEWOON EEN HARTSTIKKE SLANKE MEID JULLIE MOETEN JE SCHAMEN HOE JE OVER HAAR PRAAT, DAT IS TOCH NIET NORMAAL.
Was jij niet ook die gast die op Youtube stond te schreeuwen dat we Britney met rust moesten laten?quote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Dat dusquote:
Kerelquote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik zag de foto's in dat topic. Toen zei ik op een iets onaardige manier dat ik haar niet zo leuk vond, en toen gingen er daar toch een paar uit hun dakquote:Op maandag 13 september 2010 13:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Kerel, we hadden haar zoveel laten zuipen gast
quote:Op maandag 13 september 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was jij niet ook die gast die op Youtube stond te schreeuwen dat we Britney met rust moesten laten?
Ja dat las ik wel, niks mis met engel verder ze is hartstikke aardig, nouja in dronken toestand dan want nuchter ken ik haar nietquote:Op maandag 13 september 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto's in dat topic. Toen zei ik op een iets onaardige manier dat ik haar niet zo leuk vond, en toen gingen er daar toch een paar uit hun dak
Ik vond alleen HW zo'n geek lijken in vergelijk met de grote bek die hij hier altijd heeft :"@quote:Op maandag 13 september 2010 13:24 schreef Myraela het volgende:
Aww. Engel was echt dronken gevoerd door het skype-groepje.
Jeej wat zit er veel leuks bij zegquote:Op maandag 13 september 2010 13:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kuikentje!quote:Op maandag 13 september 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hallotjes![]()
[..]
Jeej wat zit er veel leuks bij zeg
Dat zal ongetwijfeldquote:
Jij bent ook anders dan je zou verwachten.quote:Op maandag 13 september 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeldMaar soms past gewoon het gezicht niet bij het 'imago' online. Heb je dat nooit? Als je iemand dan IRL ziet of foto's dat het echt heel anders is dan je had verwacht
Klopt... Dat had ik bij HW idd ookquote:Op maandag 13 september 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeldMaar soms past gewoon het gezicht niet bij het 'imago' online. Heb je dat nooit? Als je iemand dan IRL ziet of foto's dat het echt heel anders is dan je had verwacht
Bennyquote:Op maandag 13 september 2010 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kuikentje!
Ik heb ook ingezonden
Eik moet je iemand z'n foto na 1 dag posten al zien, zodat je geen "imago" of beeld in je hoofd gaat bouwenquote:Op maandag 13 september 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van mij staat er ook al bijquote:Op maandag 13 september 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hallotjes![]()
[..]
Jeej wat zit er veel leuks bij zeg
Ik wilde je bijna net pm-en om te vragen of nr X van jou isquote:Op maandag 13 september 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die van mij staat er ook al bij
Als je heir terugleest kun je wel een beetje zien wie er wat hebben ingestuurd.quote:Op maandag 13 september 2010 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BennyLeuk!
Ik zit te kijken of ik kan raden wie er van hier heeft mee gedaan.
Wel tof dat het anoniem is
Ben ik ook anders dan je verwachtingen? Of verwachtte je gewoon niks van mijquote:Op maandag 13 september 2010 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent ook anders dan je zou verwachten.
Ik trouwens al helemaal. Eigenlijk zou ik me moeten verbergen en genieten van een internet imago.
*heeft meegedaanquote:Op maandag 13 september 2010 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BennyLeuk!
Ik zit te kijken of ik kan raden wie er van hier heeft mee gedaan.
Wel tof dat het anoniem is
Pm maarquote:Op maandag 13 september 2010 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde je bijna net pm-en om te vragen of nr X van jou is
Nee, maar ik ken jou meer van skype met cam en alles. Dan gewoon van het forum. Dus mijn beeld van jou klopte wel.quote:Op maandag 13 september 2010 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben ik ook anders dan je verwachtingen? Of verwachtte je gewoon niks van mij
Waar staat jouw foto?quote:Op maandag 13 september 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eik moet je iemand z'n foto na 1 dag posten al zien, zodat je geen "imago" of beeld in je hoofd gaat bouwen
Ja das waarquote:Op maandag 13 september 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken jou meer van skype met cam en alles. Dan gewoon van het forum. Dus mijn beeld van jou klopte wel.
En wat is je beeld over hem?quote:Op maandag 13 september 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken jou meer van skype met cam en alles. Dan gewoon van het forum. Dus mijn beeld van jou klopte wel.
Ik vind het op zich ook wel leuk om te zien hoe mensen zich online anders kunnen gedragen.quote:Op maandag 13 september 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eik moet je iemand z'n foto na 1 dag posten al zien, zodat je geen "imago" of beeld in je hoofd gaat bouwen
Doe es danquote:Op maandag 13 september 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik ga expres niet kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je heir terugleest kun je wel een beetje zien wie er wat hebben ingestuurd.Hadden ze eigenlijk ook moeten doen emt die singles-actie
Ik zit al langer met jou in een SC dan 1 dag hèquote:
Ja, lees er maar overheen hequote:Op maandag 13 september 2010 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit al langer met jou in een SC dan 1 dag hè
quote:Op maandag 13 september 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is gewoon een relaxt ventje.
Alsof jij de correspondentie van mij en LL kunt zien vanaf daarquote:
Volgens mij is dat bij een hoop als je ze irl zietquote:Op maandag 13 september 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond alleen HW zo'n geek lijken in vergelijk met de grote bek die hij hier altijd heeft :"@
Ik had het over mijn postquote:Op maandag 13 september 2010 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof jij de correspondentie van mij en LL kunt zien vanaf daar
Ik wacht al maanden op jouw fotoquote:
Misschien wilde ze zonder ook wel hoor. Heatwave was nog veel verder heen.quote:Op maandag 13 september 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel een beetje "" dat ze Engel dronken moesten voeren voordat ze wilde zoenen
Ik zag net een 2e en 3e die ik wel goed vind merk ikquote:Op maandag 13 september 2010 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kuikentje!
Ik heb ook ingezonden
Toch eens proberen danquote:Op maandag 13 september 2010 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien wilde ze zonder ook wel hoor. Heatwave was nog veel verder heen.
Die heeft er maanden geleden al eens gestaanquote:Op maandag 13 september 2010 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht al maanden op jouw foto
Toen bestond TAL nog nietquote:Op maandag 13 september 2010 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Die heeft er maanden geleden al eens gestaan
*ook bijdrage heeft geleverdquote:Op maandag 13 september 2010 13:53 schreef iBenny het volgende:
Geweldig![]()
[Meedoen topic] 300 kleine fokkertjes...
Landmijn welquote:Op maandag 13 september 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
enne... pgr, trein en trein rijmt niet![]()
Dat rijmt wel, da's zelfs hetzelfde woordquote:Op maandag 13 september 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
enne... pgr, trein en trein rijmt niet![]()
En daarom rijmt het nietquote:Op maandag 13 september 2010 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dat rijmt wel, da's zelfs hetzelfde woord
quote:Op maandag 13 september 2010 14:07 schreef zovty het volgende:
246 kleine fokkertjes en 1 vertelde een mop
de anderen vonden hem maar (matig) en ze stampten er op.
2 woorden die hetzelfde zijn rijmen altijd hequote:
* wijst op smeulende resten *quote:Op maandag 13 september 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vertrouw er op dat jullie TAL voor me in de gaten gehouden hebben?
OMG zijn dat Nesspresso cupsquote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom moet Chanty altijd bijna naakt in zee liggen?![]()
[ afbeelding ]
Wel lekker hoor
Jij ziet haar liever helemaal naakt?quote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker hoor
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij ziet haar liever helemaal naakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gatver. Ik koop wel een senseoquote:
Aansteller.quote:Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver. Ik koop wel een senseoNou kan ik niet meer een nespresso drinken zonder aan die knoppen te denken. Bah bah bah.
Heyquote:Op maandag 13 september 2010 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Druk weekend achter de rug, eerste college net gehad. Ik wil vakantie.
Nee gewoon van die grote knoppen vind ik smerigquote:
Nou, ik zou der juist meer Nespresso van gaan drinkenquote:Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver. Ik koop wel een senseoNou kan ik niet meer een nespresso drinken zonder aan die knoppen te denken. Bah bah bah.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 14:31 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, ik zou der juist meer Nespresso van gaan drinken
Weer zoeen Panorama foto.quote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker hoor
Aktueelquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 13 september 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht persoonlijk meer aan:
[ afbeelding ]
Vrij weinigquote:Op maandag 13 september 2010 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aktueelda's nog net even erger.
Maar (sommige) heren, serieus...wat vinden jullie nou mooi aan deze foto?
quote:Op maandag 13 september 2010 14:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik veel
Om te laten zien hoe groot die dingen zijn?
Subtiele overgang ja. Drop en dood.quote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Over drop gesproken.
Ik zat filmpjes van het wtc te kijken.
Zie je ook "gewoon" mensen eraf springen![]()
Ik snap de vergelijking met drop niet echtquote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Over drop gesproken.
drop en drop in het engels.quote:Op maandag 13 september 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Subtiele overgang ja. Drop en dood.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
drop en drop in het engels.
Ff nadenken...
quote:Op maandag 13 september 2010 14:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
drop en drop in het engels.
Ff nadenken...
jemig, ben je er nou nog niet mee klaarquote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Over drop gesproken.
Hmm. nee.quote:Op maandag 13 september 2010 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
Myrweet jij waar het is in Hellevoet?
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
FOK Sleutel achter dit bord
[ afbeelding ]
Nee, ik zag een topic hier op Fok.quote:Op maandag 13 september 2010 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jemig, ben je er nou nog niet mee klaar
Hellevoet ligt toch aan het water? Als je die route aflegt op zoek naar die bordjes? Zullen wel aan beiden uiteindes zijnquote:Op maandag 13 september 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jammer anders hadden we de fokstok kunnen verplaatsen
Het is te breed voor de sloot. dus ik denk dat het aan de kanaalweg ligt. Maar daar kan ik zo snel geen bocht in de weg herinneren.quote:Op maandag 13 september 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hellevoet ligt toch aan het water? Als je die route aflegt op zoek naar die bordjes? Zullen wel aan beiden uiteindes zijn
Ik zat ook al te denken aan de kanaalwegquote:Op maandag 13 september 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is te breed voor de sloot. dus ik denk dat het aan de kanaalweg ligt. Maar daar kan ik zo snel geen bocht in de weg herinneren.
Aan de andere kant van de kanaalweg niet denk ik. Je hebt ook nog een baan aan de overkant.quote:Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken aan de kanaalweg
Maar daar mag je 80
Ehm, ik zie wel wat in Barcelona, en dan zonder overige toeristen.quote:
Goed voornemen. Maar er is tennis vanavond/vannacht, dus mij lukt het niet.quote:Op maandag 13 september 2010 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
Ik val bijna in slaapvanavond echt vroeg naar bed
Primaquote:Op maandag 13 september 2010 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, ik zie wel wat in Barcelona, en dan zonder overige toeristen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |