Nee, ik vind het heel engquote:
De helft ken ik volgens mij niet eens, die op mij gestemd heeftquote:Op maandag 13 september 2010 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
YeahTombo daten
Toch wel handig als je zoveel mensen kent op een forum hè
Gelukkig krijg je het boekquote:
Oh, ik vind iedereen lief die op me gestemd heeft hoorquote:
Dat moeten we volgens mij samen afspreken ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
Ohhh leuk Tombo! En ook leuk dat Cat22 en JJH hebben gewonnen![]()
Wanneer is de date?
Ik ben zo benieuwd wie het isquote:Op maandag 13 september 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat moeten we volgens mij samen afspreken ofzo
Maar das lastig met een anoniem he
Ik ookquote:
Spannendquote:Op maandag 13 september 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Lees; ik vind het doodeng
Waarom heb je dan niet meegedaan?quote:Op maandag 13 september 2010 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm, ik wil ook wel weer daten![]()
kreeg laatst echt een paar heel suffe PM's van een FOK!ker, nou ja laat maar
Namen willen we.quote:Op maandag 13 september 2010 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm, ik wil ook wel weer daten![]()
kreeg laatst echt een paar heel suffe PM's van een FOK!ker, nou ja laat maar
Oh nee, hier ben ik te chicken voorquote:Op maandag 13 september 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet meegedaan?
quote:
Nee, mijn eigenwaarde nam een ontzettende duikvlucht namelijkquote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Namen en rugnummers. Wie wilde Miauw regelen, en wie is Anoniem 5 nou
Ik eigenlijk ookquote:Op maandag 13 september 2010 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee, hier ben ik te chicken voor![]()
Hoezo dan? Het is toch juist leuk als iemand met je wil daten. Ook al is hij niet leuk is het toch een soort van 'compliment'?quote:Op maandag 13 september 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Nee, mijn eigenwaarde nam een ontzettende duikvlucht namelijk
quote:Op maandag 13 september 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook
Ik heb er duidelijk niet bij nagedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |