Volgens mij klopt het bij heel veel mensen wel.quote:Op maandag 13 september 2010 10:45 schreef Patje1987 het volgende:
JJH lijkt in het echt heel erg op zijn South Park creatie
Ik heb die van mij wel een beetje geprobeerd na te maken, misschien kunnen andere dit bevestigenquote:Op maandag 13 september 2010 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het bij heel veel mensen wel.
Zachte haartjes.quote:Op maandag 13 september 2010 10:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij wel een beetje geprobeerd na te maken, misschien kunnen andere dit bevestigen
Iemand heeft ooit gezegd dat ik zachte haartjes heb, vervolgens zit iedereen telkens aan mijn haarquote:
Daar heb je nog gelijk in ook.quote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit steeds te kijken naar dat onderste rijtje, dat zo pips is
Iedereen wilde een plukje mee naar huis?quote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Iemand heeft ooit gezegd dat ik zachte haartjes heb, vervolgens zit iedereen telkens aan mijn haar
Zacht haar, en dan vooral lekker kortquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Iemand heeft ooit gezegd dat ik zachte haartjes heb, vervolgens zit iedereen telkens aan mijn haar
Ik heb ook kort haar, als het te lang wordt gaat het krullen en daar heb ik een hekel aan.quote:Op maandag 13 september 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zacht haar, en dan vooral lekker kort
hahaha ja, ik vind dat ik daar maar tussen moet staanquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit steeds te kijken naar dat onderste rijtje, dat zo pips is
KRULLETJESquote:Op maandag 13 september 2010 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Krullen zijn cool. Ik had ze best willen hebben.
Jij bent een cutie met je golfjes in je haar en je bloemiequote:Op maandag 13 september 2010 11:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha ja, ik vind dat ik daar maar tussen moet staan
Nu je het zegt jaquote:Op maandag 13 september 2010 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel de enige vrolijk kijkende op de laatste plank.
Nou in het echt ziet het er niet zo smooth uit, het is meer een vogelnest. Soms komen er dingen uit, je wil het niet wetenquote:Op maandag 13 september 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent een cutie met je golfjes in je haar en je bloemie
Jawel. Wat is het meest vreemde wat er ooit naar beneden kwam vallen dan?quote:Op maandag 13 september 2010 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou in het echt ziet het er niet zo smooth uit, het is meer een vogelnest. Soms komen er dingen uit, je wil het niet weten
Wat voor muziek staat erop, ik zie een "YEAH" uitdrukkingquote:Op maandag 13 september 2010 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook niet onbelangrijken mijn iPod
Nou, had ik al verteld over die vleermuisquote:Op maandag 13 september 2010 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel. Wat is het meest vreemde wat er ooit naar beneden kwam vallen dan?
Ik denk de 'Yeah Yeah Yeahs'!quote:Op maandag 13 september 2010 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor muziek staat erop, ik zie een "YEAH" uitdrukking
Zienquote:Op maandag 13 september 2010 11:21 schreef pgrferrari het volgende:
Hihi
FF een paint gemaakt voor de paint competitie
Kan, maar dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 13 september 2010 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, had ik al verteld over die vleermuis
Never gonna give you upquote:Op maandag 13 september 2010 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was geen Rick Astley op dat moment nee
Ah okquote:Op maandag 13 september 2010 11:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, mag niet.
Naam komt niet onder de afbeelding te staan.
Dus anoniem
quote:Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef Re het volgende:
en dan eindelijk de uitslag
Alleen users die drie koppels hebben opgegeven zijn meegenomen in de uitslag daarnaast zijn alleen de stemmen meegenomen als user daadwerkelijk het boek heeft aangewezen aan 1 van de 2 van het koppel1ste plek: Tombolafan en Anoniem 5 met 42 stemmen. Boek naar tombolafan met 33 stemmen
2de plek: Cat22 en UIO_AMS met 38 stemmen. Boek naar Cat22 met 30 stemmen
3de plek: Cue_ en JJH met 13 stemmen. Boek naar Cue_ met 7 stemmen
gedeeld 4de zijn geworden
Cue_ en Venum
Anoniem 4 en bioloogje
elk met 12 stemmen. Deze zet ik op de reservelijst mocht er een koppel afzeggen (en dan moet er een shoot out komen)
Allen gefeliciteerdGreys zal met de details komen over hoe en wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |