Nou, laten we maar hopen dat het een bierbuik is...quote:quote:Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef kvd het volgende:
Amy Winehouse,
[ afbeelding ]
Dat is echt triest... zo'n bierbuik bij een magere vrouw.... brrrr ugly...
Ja bedoel ik, want als je zo'n buik hebt verdwijnt er vaak meer alcohol dan voedsel in je lijf....quote:Op maandag 13 september 2010 09:56 schreef dalaiblama het volgende:
Een bierbuik bestaat niet.
Het lijkt me eerder ondervoeding. Buik kan opzwellen als er sprake is van structurele ondervoeding. Gezien haar belachelijk dunne postuur lijkt me dat een stuk waarschijnlijker.
Ik moest ook aan een biafrakindje denkenquote:Op maandag 13 september 2010 09:56 schreef dalaiblama het volgende:
Een bierbuik bestaat niet.
Het lijkt me eerder ondervoeding. Buik kan opzwellen als er sprake is van structurele ondervoeding. Gezien haar belachelijk dunne postuur lijkt me dat een stuk waarschijnlijker.
C Ronaldo met een dik hoofdquote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef kvd het volgende:
Ik zie geen 'volg toppic' dingetje staan, dus maar een slechte tvp van een van die Jersey Shore gasten die naar de VMA's gaat met neushaar
[ afbeelding ]
Lange harenquote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef kvd het volgende:
Ik zie geen 'volg toppic' dingetje staan, dus maar een slechte tvp van een van die Jersey Shore gasten die naar de VMA's gaat met neushaar
[ afbeelding ]
Zonder neushaar is het redelijk kut leven.... maar hij had z'n neusharen moeten trimmen, en dat is vast wat jij ook bedoelde, of niet?quote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere reet.quote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef emss het volgende:
Christina Hendricks (Mad Men)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zoals ze er in de serie uitziet.
[ afbeelding ]
En wat viel mij als eerste op? Haar enkels op de onderste fotoquote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef emss het volgende:
Christina Hendricks (Mad Men)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zoals ze er in de serie uitziet.
[ afbeelding ]
Die zijn vreemdquote:Op maandag 20 september 2010 19:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
En wat viel mij als eerste op? Haar enkels op de onderste foto
Preciesquote:Op maandag 13 september 2010 10:32 schreef Griebus het volgende:
Bierbuik bij Amy Winehouse? Ik kreeg meer de rillingen van die puntige reet van d'r
Lekker hip, kek, prettig gestoord.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Beetje aparte hairdo van Hills:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Melig, ook!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker hip, kek, prettig gestoord.
Wat is er met die enkels dan?quote:Op maandag 20 september 2010 19:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
En wat viel mij als eerste op? Haar enkels op de onderste foto
Er zitten dikke bobbels opquote:Op donderdag 23 september 2010 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is er met die enkels dan?Ik zie niets vreemds hoor
Hij is gemaakt van haar oren *ril*quote:Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef Mylene het volgende:
De neus van Tara Palmer-Tomkinson, een jetsetfiguur uit Engeland. Het resultaat van jarenlang cocaïne snuiven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto uit het archief:
[ afbeelding ]
lees hier meer
Denk ik ookquote:
Ik vind haar zo ontzettend veel leuker. Veel frisser en stoerder.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:39 schreef rena het volgende:
Cynthia Nixon (Sex and the city)
[ afbeelding ]
Bij de eerste dacht ik nog "ah geinig, oude foto", maar na beneden scrollend...quote:
Ja ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 26 september 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind haar zo ontzettend veel leuker. Veel frisser en stoerder.
Jaja, ze staat er wel onflatteus op maar ik "ken" haar niet zo, ik ken haar alleen als Miranda.
De posequote:Op zondag 26 september 2010 10:28 schreef Copycat het volgende:
Wat is er onflatteus aan de 80ies Jared? Het tijdsbeeld?
Jij was ook nog onwetend net CCquote:Op zondag 26 september 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
Homo-erotisch, voor onwetende bakvisjes.
Ja idd, in '89 was het allemaal met de handjes op de borstjes.quote:
Echt? Ik lees ook te lang geen Hitkrant meer, dat blijktquote:
Ja maar nú CC, staan er nu nog borst-aai-foto's in de Hitkrant?quote:Op zondag 26 september 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Van alle tijden ... Ik had als bakvis precies zo'n soort poster van Leif Garret boven mijn bed hangen. Ook homo-erotisch tot en met, maar daar heb je als twaalfjarige geen kijk op.
Ik weet niet wat erger is, die eendensnavel of die tieten op de navelquote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Deze al langs gekomen? ik ken em nog niet.
Nikki Cox
[ afbeelding ]
Mijn god! Ooit was ze zo mooi...quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Nikki Cox
[ afbeelding ]
Echt zo zonde van haar. Soms vraag ik wel eens af of die operaties niet gewoon aangepraat worden.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, die eendensnavel of die tieten op de navel
De documentaire," Beperkt Houdbaar," is wel een leuke en het onderstreept jouw gevoel wel een beetje. Ook al is er niks aan de hand, in Amerika ben je altijd een goede kandidaat voor wat chirurgie. Dat slaat zo door dat men vergeten is wat normaal is omdat het beeld wat ze voorgeschoteld krijgen zo anders is. Hele andere discussie, ikweetz.quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Echt zo zonde van haar. Soms vraag ik wel eens af of die operaties niet gewoon aangepraat worden.
Kort geslapen zeker?quote:
Hij zit ook weer in zn papperige periodequote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Nikki Cox
[ afbeelding ]
Sjezusquote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Nikki Cox
[ afbeelding ]
Ik vond het afvallen ook niet nodig, maar bij burlesque maakt het niet uit hoe je d'r uitziet ook al heb je kleine boobs en nauwelijks rondingen, je kan nog steeds heel sexy zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 18:14 schreef purplerose het volgende:
ontzettend aangekomen terwijl het hooguit 5 kilo is ofzo
en het afvallen was sowieso niet nodig want voor burlesque zijn rondingen juist gewenst![]()
Die laag bruine foundation maakt dat ze onflatteus is
Ben ook erg blij dat ik er niet woonquote:Op maandag 27 september 2010 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vond het afvallen ook niet nodig, maar bij burlesque maakt het niet uit hoe je d'r uitziet ook al heb je kleine boobs en nauwelijks rondingen, je kan nog steeds heel sexy zijn.
Maargoed, dit is een Hollywoodfilm, dus tja, een ander verhaal.
Dacht ik toch altijd dat je foundation gebruikte om je gezicht egaal te maken en niet om van ras te veranderenquote:Op maandag 27 september 2010 18:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die make-up...
Dat maakt haar echt 10 jaar ouder en 100 jaar lelijker.
quote:Op maandag 27 september 2010 18:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dacht ik toch altijd dat je foundation gebruikte om je gezicht egaal te maken en niet om van ras te veranderen
OMG ja!!quote:Op maandag 27 september 2010 18:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
Daarover gesproken, Beyonce kan dat ook maar dan andersom:
[ afbeelding ]
Die twee moeten eens van foundation wisselen.
't Is net alsof het haar probeert weg te vluchten van d'r gezicht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik vind het kapsel nog wel het ergste aan die hele foto
Ik word er bang vanquote:Op donderdag 30 september 2010 08:05 schreef rena het volgende:
Ik weet niet of ze al gepost zijn, maar onbewerkte foto's van Madonna zijn altijd goed voor dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de shoot van D&G.
Damn, oud en dun is geen goeie combi bij haarquote:Op donderdag 30 september 2010 08:05 schreef rena het volgende:
Ik weet niet of ze al gepost zijn, maar onbewerkte foto's van Madonna zijn altijd goed voor dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de shoot van D&G.
Niet schrikken hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:13 schreef bloodymary het volgende:
Teri Hatcher is echt vroeg oud aan het worden zeg.
Ze maakt me bang!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet schrikken hoor.
[ afbeeldin5g ]
Bron + meer foto's.
Idd. En kom op, 6 AM is echt te vroeg. Voor ELKE vrouw.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
Ik vind haar wel een bazin. Ze is de jongste niet meer maar doet er niet zo moeilijk over. Eigenlijk vind ik het ook nog gewoon een mooie vrouw.
Ja, ik vind haar er ook niet slecht uitzien, ze is heel erg wit, dat maakt het al minder en ze is net aan het praten, come onquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Idd. En kom op, 6 AM is echt te vroeg. Voor ELKE vrouw.
Ik heb haar eigenlijk nooit mooi gevonden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
Ik vind haar wel een bazin. Ze is de jongste niet meer maar doet er niet zo moeilijk over. Eigenlijk vind ik het ook nog gewoon een mooie vrouw.
Ik hou van pietluttigheid, maar die baard is echt toch een stapje te ver, idd net opgespotenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Die baard van Maik lijkt er ook echt opgespoten.En dat vrouwke links.
Ik ook! Jeetje, na een nacht met weinig slaap, vroeg, zonder make-up ziet 99 procent van de vrouwen er wat minder florissant uit. Teri is daarbij al wat ouder en het is een minder flatteuze pose. Terecht in dit topic, daarover zeur ik niet - maar vind het een tof wijf omdat ze zichzelf ook laat zien als ze niet strak in de verf zitquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op die foto's op de vorige pagina, waar ze wel strak in de verf zit.....quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ook! Jeetje, na een nacht met weinig slaap, vroeg, zonder make-up ziet 99 procent van de vrouwen er wat minder florissant uit. Teri is daarbij al wat ouder en het is een minder flatteuze pose. Terecht in dit topic, daarover zeur ik niet - maar vind het een tof wijf omdat ze zichzelf ook laat zien als ze niet strak in de verf zit.
Oh, ik had het ook niet echt tegen jou ofzo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op die foto's op de vorige pagina, waar ze wel strak in de verf zit.....
En toch kan hij sporten wat hij wil, maar de schouders worden niet brederquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef Smash-it het volgende:
Hahahahahahaha..![]()
![]()
Aaron Carter:
[ afbeelding ]
bron: http://www.thesuperficial(...)ike-this-now-10-2010
got meth?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef Smash-it het volgende:
Hahahahahahaha..![]()
![]()
Aaron Carter:
[ afbeelding ]
Normaal niet neequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef kvd het volgende:
Als je weet dat je bekeken wordt en je weet dat je extentions hebt, dan doe je je haar toch niet zo?
Britney
[ afbeelding ]
Hahahahahah! 'Bad guy'quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef Smash-it het volgende:
Hahahahahahaha..![]()
![]()
Aaron Carter:
[ afbeelding ]
Is dr eigen haar dan nog steeds niet lang genoeg om weer te kunnen vertonen ofzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef kvd het volgende:
Als je weet dat je bekeken wordt en je weet dat je extentions hebt, dan doe je je haar toch niet zo?
Britney
[ afbeelding ]
Februari 2007 heeft ze zich kaalgeschoren. En zo te zien heeft het toch aardig wat lengte. Het onderste haar heeft ze in een streng naar boven laten gaan. Lijkt mij dat ze toch zonder hulpmiddelen zich kan vertonenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Is dr eigen dan nog steeds niet lang genoeg om weer te kunnen vertonen ofzoHoelang is het nu geleden dat ze flipte?
Ik zou absoluut zodra het weer kan zonder die afschuwelijke extensions willen lopenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Februari 2007 heeft ze zich kaalgeschoren. En zo te zien heeft het toch aardig wat lengte. Het onderste haar heeft ze in een streng naar boven laten gaan. Lijkt mij dat ze toch zonder hulpmiddelen zich kan vertonen
Ik vind echt een smerig mensquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef kvd het volgende:
Britney
[ afbeelding ]
My mom says I'm special.quote:
Wel als je schijt aan mensen hebt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef kvd het volgende:
Britney
[ afbeelding ]
Omg is ze dat echt? Wat een kop...hoe kan iemand toch zo verloederenquote:
Doe ik zo vaak. Maar niet op commando.quote:
Oh mijn God, verschrikkelijk ..... Yuri van Gelder over een half jaar of zo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef Smash-it het volgende:
Hahahahahahaha..![]()
![]()
Aaron Carter:
[ afbeelding ]
Good for you.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef rena het volgende:
[..]
Doe ik zo vaak. Maar niet op commando.
die man is Perry Farrell, zanger van Jane's Addiction. Samen met zijn vrouw. Dave Navarro heeft ook nog in die groep gezetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:01 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Good for you.
OT:
Weet niet wie het is maar het is eng
[ afbeelding ]
Die is er niet opgespoten maar er opgerold, met een mascararollerquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Die baard van Maik lijkt er ook echt opgespoten.
OMFGquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Die is er niet opgespoten maar er opgerold, met een mascararoller![]()
![]()
Ik las ooit een interview met Maik de Boer waarin hij, altijd openhartig, vertelde dat zijn baard volledig grijs is, maar dat probleempje lost hij dus heel handig op door elke ochtend even een 'oude mascara' over zijn kin te halenJa, ik vind het zelf ook raar dat ik dit weet. Maar dit was de beauty-tip die Maik ons wilde meegeven in het betreffende interview ("Nóóit een nieuwe mascara gebruiken, dat geeft een onnatuurlijk en hard effect...") en dit zijn typisch van die bizarre details die ik niet meer kán vergeten, zelfs als ik het zou willen.
Ik wil dan eigenlijk meer weten: hoe lang duurt dat mascaraproces? Gaat het haartje voor haartje, net als bij wimpers, of raust hij de mascara er gewoon overheen? Gebruikt hij wel waterproof? Extra volume? En ook: hoeveel wattenschijfjes draait hij er dagelijks doorheen? Vragen, vragen...
Maar dankzij deze foto heb ik tenminste een beeld
WTF.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
Ik las ooit een interview met Maik de Boer waarin hij, altijd openhartig, vertelde dat zijn baard volledig grijs is, maar dat probleempje lost hij dus heel handig op door elke ochtend even een 'oude mascara' over zijn kin te halenJa, ik vind het zelf ook raar dat ik dit weet. Maar dit was de beauty-tip die Maik ons wilde meegeven in het betreffende interview ("Nóóit een nieuwe mascara gebruiken, dat geeft een onnatuurlijk en hard effect...") en dit zijn typisch van die bizarre details die ik niet meer kán vergeten, zelfs als ik het zou willen.
Ik wil dan eigenlijk meer weten: hoe lang duurt dat mascaraproces? Gaat het haartje voor haartje, net als bij wimpers, of raust hij de mascara er gewoon overheen? Gebruikt hij wel waterproof? Extra volume? En ook: hoeveel wattenschijfjes draait hij er dagelijks doorheen? Vragen, vragen...
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:09 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is 16 jaar jong..![]()
volgens mij doen ze dit alleen omdat er paparazzi's in de buurt staan..
![]()
[ afbeelding ]
verschrikkelijk die haarmattenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef kvd het volgende:
Britney
[ afbeelding ]
WAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taylor Momsen is btw dat schattige meisje uit The Grinch. Ik kan me nog herinneren dat we die dvd met m'n 10e verjaardag keken. Ze was echt schattig, en ze zong ook adorable. Ik schrok me dood toen ik een paar weken terug ontdekte dat dat dus Taylor Momsen was.
[ afbeelding]afbeelding ]
Hier valt Nicole dan weer mee wat betreft die strakgetrokkenkop die ze tegenwoordig altijd heeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh dat is zo'n gevalletje Nicole Kidman
[ afbeelding ]
(oudje)
Dat is volgens mij anti-glimpoeder dat niet goed is aangebracht oid
quote:Mwoah, zou je denken?
quote:De lokale V&D heeft ook van die directe belichting in de fucking pashokjes, met het gevolg dat je daar ALTIJD bultjes op je lijf ontdektOp donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah, zou je denken?Het is 10 keer over the top zo'n beetje
quote:zingt ze uit haar kut?Op maandag 18 oktober 2010 11:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Hier of slechte outfitjes? Anyway, Gaga onstage:
[ afbeelding ]
quote:Ze heeft roddels om zich heen gehad over anorexia en keihard ontkent maar als ik dit zie is dit toch echt iemand met anorexia, ze is er zo'n beetje uit gaan zien als een vroegere vriendin van me die anorexia had.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is Keira Knightley altijd wel dun natuurlijk, maar haar gezicht ziet er hier wel heel doodshoofdachtig uit
quote:Altijd weer wat nieuws he die gagaOp vrijdag 22 oktober 2010 08:52 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zingt ze uit haar kut?positie van de microfoon
![]()
quote:Naja, ik ben ook best dun van mezelf en een paar jaar geleden woog ik nog een paar kilo minder dan nu. Toen zag ik er ook zo uitOp vrijdag 22 oktober 2010 13:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze heeft roddels om zich heen gehad over anorexia en keihard ontkent maar als ik dit zie is dit toch echt iemand met anorexia, ze is er zo'n beetje uit gaan zien als een vroegere vriendin van me die anorexia had.
Je gezicht gaat er heel erg door vervallen en je krijgt dan dat effect.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:52 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zingt ze uit haar kut?positie van de microfoon
![]()
quote:Als ze anorexia had, zou ze toch niet zoiets aantrekken? Ik kan me voorstellen dat een anorectisch iemand van zo'n jurk zou denken dat ze onwijs dikke heupen heeft of zo. Het accentueert haar figuur mooi, maar dat zal iemand met anorexia toch nooit zo zien?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze heeft roddels om zich heen gehad over anorexia en keihard ontkent maar als ik dit zie is dit toch echt iemand met anorexia, ze is er zo'n beetje uit gaan zien als een vroegere vriendin van me die anorexia had.
Je gezicht gaat er heel erg door vervallen en je krijgt dan dat effect.
quote:Volgens mij trekt ze ook net met haar mond.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is Keira Knightley altijd wel dun natuurlijk, maar haar gezicht ziet er hier wel heel doodshoofdachtig uit
quote:Ik vind Ashlee's vriend zo geinig, net een midget in een te grote jas op deze fotoOp zaterdag 23 oktober 2010 18:33 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
George clooney
[ afbeelding ]
Ashlee moet nooit zo gaan poseren.. die kin![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Chef and author Mario Batali
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Mario_BataliOp zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef kvd het volgende:
[..]
![]()
wie van de 2 zou ik moeten kennen? en waarvan? Herken ze allebei niet.
quote:Ik dacht eigenlijk dat het Bastiaan van Schaik wasOp zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Chef and author Mario Batali
quote:die draagt toch geen crocs..Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het Bastiaan van Schaik was
quote:dan ken ik hem nog niet hahaha. Maar zoals al eerder werd gezegd, Basiaan van Schaik zou ik er wel in hebben herkendOp zaterdag 23 oktober 2010 20:30 schreef miieejj het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mario_Batali
quote:We kunnen allemaal wel googelen denk ikOp zaterdag 23 oktober 2010 20:30 schreef miieejj het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mario_Batali
quote:I'd still hit it.
quote:Dat is Jaap Stam zeker niet.Op maandag 25 oktober 2010 18:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hihi, dat gezicht van Jaap Stam (?)
quote:Dat snap ik.Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik bedoel die wazige kale daarachter he?
Anyway, Jaap Stam zal dus wel in een heel ander land, in een heel andere competitie spelente lui om te Googlen
quote:Misschien moet ze er nog meer op plamuren.Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef SEMTEX het volgende:
Cher Lloyd, veelbesproken kandidaat van de Britse X-factor:
[ afbeelding ]
quote:Make-up doet niet veel goeds voor je huid....Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Iew.Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:[meneer wijdbeens mode] huuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Dat dacht ik ook! Ik zie hem dit ook best dragen en dan roepen dat ie fashionable voor de dag komt namelijk!Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het Bastiaan van Schaik was
quote:Is dit niet je bulletje-mode?Op woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[meneer wijdbeens mode] huuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!![/meneer wijdbeens mode]
quote:Holyfuck, wat een vies goor wijf zeg, dat hoofdOp donderdag 28 oktober 2010 21:31 schreef Mylene het volgende:
Courtney Love
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah good old Courtneyquote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:31 schreef Mylene het volgende:
Courtney Love
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhh myn goddd wat ziet zij eruitquote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:31 schreef Mylene het volgende:
Courtney Love
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat dat al een hele oude foto isquote:Op woensdag 3 november 2010 13:00 schreef DarkElf het volgende:
Mariah Carey, zwanger naar t schijnt maar waarom pers je je dan in zoiets?
sowieso: waarom pers je je in zoiets als je die omvang hebt?
[ afbeelding ]
ziet er trouwens uit als hormoonbehandelingenvetjes , niet alleen zwangervetjes.
Wat is er mis met een goed Halloweenkostuum?quote:
Link.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
David Beckham.
Ziet er op andere foto's trouwens wel mighty fine uit. Maar die mag ik hier weer niet posten
Say what now?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
ik sms/ bel straks ff terug, ben nu aan de coke
Is dat dé Kelly Osbourne?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Kutjelik het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly Osbourne
[ afbeelding ]
dat wilde ik nét gaan typenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
welleke knieën?! mijn ogen zijn iets hoger blijven hangen
een hele oude foto... inmiddels is johan derksen afgevallen enzoquote:
lullig, zo te zien wel een onderbroek aan, maar door die sterke flits kijk je er zo doorheenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Kutjelik het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly Osbourne
[ afbeelding ]
Is al een oudje. Hij is tussendoor al onwijs afgevallen en inmiddels weer iets aangekomen, maar hij ziet er nu echt niet zo uit.quote:
Dat meen je niet ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:59 schreef miieejj het volgende:
inmiddels is johan derksen afgevallen enzo
Precies. Wel aan zijn derde huwelijk bezigquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:51 schreef bloodymary het volgende:
Ach, hij is ook niet op de wereld om mooi te zijn, toch?
Geen idee waarvoor hij op de wereld is gezet. Schilt per persoon denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:51 schreef bloodymary het volgende:
Ach, hij is ook niet op de wereld om mooi te zijn, toch?
lijkt me niet, dit is Zach Galifianakisquote:
Ooowwquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:38 schreef kvd het volgende:
[..]
lijkt me niet, dit is Zach Galifianakis
[ afbeelding ]
die meneer op jouw foto is Todd Phillips, de film director van the hangover
Ik vind eigenlijk niemand onflatteus, behalve 'emo' Bam Margera.quote:
Heel veel blikken tomaten, lookalikes van Lady Gaga en Katy Perry en een paar gooigrage fans: meer had MTV niet nodig om een tomatengevecht serieus uit de hand te doen lopen. De foto's wilden we u niet onthouden... (edp)quote:Op maandag 8 november 2010 17:22 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[ afbeelding ]
en de rest uit die serie:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)tomatengevecht.dhtml
Wait, there's more!quote:[b] Op maandag 8 november 2010 18:23 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
koninglijke hoogheid prins harry..
Zo te zien voor een rechterhandverlengingquote:Op donderdag 11 november 2010 11:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zo, die is weer even langs de plastisch chirurg geweest zo te zien.!
Huh die rug/kont van Keshaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Kesha
[ afbeelding ]
lindsay lohan
Ja super raar figuur!quote:
quote:
ze heeft ook een 2 tweeling gebaart he.. een paar maanden/weken geleden ofzo..quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:45 schreef rena het volgende:
Lisa Marie Presley
[ afbeelding ]
Ze ziet er uit als een lijk
In oktober 2008 ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
ze heeft ook een 2 tweeling gebaart he.. een paar maanden/weken geleden ofzo..
quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:45 schreef rena het volgende:
Lisa Marie Presley
[ afbeelding ]
Ze ziet er uit als een lijk
Je zou toch denken dat iemand die voor veel geld foto's maakt van beroemdheden wel begrijpt dat schaduw bij de neus nooit flaterend is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Esmée Denters. Die neus is echt raar. Volgens mij is ze veel knapper dan deze cover doet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |