Niet schrikken hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:13 schreef bloodymary het volgende:
Teri Hatcher is echt vroeg oud aan het worden zeg.
Ze maakt me bang!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet schrikken hoor.
[ afbeeldin5g ]
Bron + meer foto's.
Idd. En kom op, 6 AM is echt te vroeg. Voor ELKE vrouw.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
Ik vind haar wel een bazin. Ze is de jongste niet meer maar doet er niet zo moeilijk over. Eigenlijk vind ik het ook nog gewoon een mooie vrouw.
Ja, ik vind haar er ook niet slecht uitzien, ze is heel erg wit, dat maakt het al minder en ze is net aan het praten, come onquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Idd. En kom op, 6 AM is echt te vroeg. Voor ELKE vrouw.
Ik heb haar eigenlijk nooit mooi gevonden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
Ik vind haar wel een bazin. Ze is de jongste niet meer maar doet er niet zo moeilijk over. Eigenlijk vind ik het ook nog gewoon een mooie vrouw.
Ik hou van pietluttigheid, maar die baard is echt toch een stapje te ver, idd net opgespotenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Die baard van Maik lijkt er ook echt opgespoten.En dat vrouwke links.
Ik ook! Jeetje, na een nacht met weinig slaap, vroeg, zonder make-up ziet 99 procent van de vrouwen er wat minder florissant uit. Teri is daarbij al wat ouder en het is een minder flatteuze pose. Terecht in dit topic, daarover zeur ik niet - maar vind het een tof wijf omdat ze zichzelf ook laat zien als ze niet strak in de verf zitquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op die foto's op de vorige pagina, waar ze wel strak in de verf zit.....quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ook! Jeetje, na een nacht met weinig slaap, vroeg, zonder make-up ziet 99 procent van de vrouwen er wat minder florissant uit. Teri is daarbij al wat ouder en het is een minder flatteuze pose. Terecht in dit topic, daarover zeur ik niet - maar vind het een tof wijf omdat ze zichzelf ook laat zien als ze niet strak in de verf zit.
Oh, ik had het ook niet echt tegen jou ofzo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op die foto's op de vorige pagina, waar ze wel strak in de verf zit.....
En toch kan hij sporten wat hij wil, maar de schouders worden niet brederquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef Smash-it het volgende:
Hahahahahahaha..![]()
![]()
Aaron Carter:
[ afbeelding ]
bron: http://www.thesuperficial(...)ike-this-now-10-2010
got meth?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef Smash-it het volgende:
Hahahahahahaha..![]()
![]()
Aaron Carter:
[ afbeelding ]
bron: http://www.thesuperficial(...)ike-this-now-10-2010
| Forum Opties | |