Nou, laten we maar hopen dat het een bierbuik is...quote:quote:Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef kvd het volgende:
Amy Winehouse,
[ afbeelding ]
Dat is echt triest... zo'n bierbuik bij een magere vrouw.... brrrr ugly...
Ja bedoel ik, want als je zo'n buik hebt verdwijnt er vaak meer alcohol dan voedsel in je lijf....quote:Op maandag 13 september 2010 09:56 schreef dalaiblama het volgende:
Een bierbuik bestaat niet.
Het lijkt me eerder ondervoeding. Buik kan opzwellen als er sprake is van structurele ondervoeding. Gezien haar belachelijk dunne postuur lijkt me dat een stuk waarschijnlijker.
Ik moest ook aan een biafrakindje denkenquote:Op maandag 13 september 2010 09:56 schreef dalaiblama het volgende:
Een bierbuik bestaat niet.
Het lijkt me eerder ondervoeding. Buik kan opzwellen als er sprake is van structurele ondervoeding. Gezien haar belachelijk dunne postuur lijkt me dat een stuk waarschijnlijker.
C Ronaldo met een dik hoofdquote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef kvd het volgende:
Ik zie geen 'volg toppic' dingetje staan, dus maar een slechte tvp van een van die Jersey Shore gasten die naar de VMA's gaat met neushaar
[ afbeelding ]
Lange harenquote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef kvd het volgende:
Ik zie geen 'volg toppic' dingetje staan, dus maar een slechte tvp van een van die Jersey Shore gasten die naar de VMA's gaat met neushaar
[ afbeelding ]
Zonder neushaar is het redelijk kut leven.... maar hij had z'n neusharen moeten trimmen, en dat is vast wat jij ook bedoelde, of niet?quote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere reet.quote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef emss het volgende:
Christina Hendricks (Mad Men)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zoals ze er in de serie uitziet.
[ afbeelding ]
En wat viel mij als eerste op? Haar enkels op de onderste fotoquote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef emss het volgende:
Christina Hendricks (Mad Men)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zoals ze er in de serie uitziet.
[ afbeelding ]
Die zijn vreemdquote:Op maandag 20 september 2010 19:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
En wat viel mij als eerste op? Haar enkels op de onderste foto
Preciesquote:Op maandag 13 september 2010 10:32 schreef Griebus het volgende:
Bierbuik bij Amy Winehouse? Ik kreeg meer de rillingen van die puntige reet van d'r
Lekker hip, kek, prettig gestoord.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Beetje aparte hairdo van Hills:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Melig, ook!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker hip, kek, prettig gestoord.
Wat is er met die enkels dan?quote:Op maandag 20 september 2010 19:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
En wat viel mij als eerste op? Haar enkels op de onderste foto
Er zitten dikke bobbels opquote:Op donderdag 23 september 2010 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is er met die enkels dan?Ik zie niets vreemds hoor
Hij is gemaakt van haar oren *ril*quote:Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef Mylene het volgende:
De neus van Tara Palmer-Tomkinson, een jetsetfiguur uit Engeland. Het resultaat van jarenlang cocaïne snuiven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto uit het archief:
[ afbeelding ]
lees hier meer
Denk ik ookquote:
Ik vind haar zo ontzettend veel leuker. Veel frisser en stoerder.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:39 schreef rena het volgende:
Cynthia Nixon (Sex and the city)
[ afbeelding ]
Bij de eerste dacht ik nog "ah geinig, oude foto", maar na beneden scrollend...quote:
Ja ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 26 september 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind haar zo ontzettend veel leuker. Veel frisser en stoerder.
Jaja, ze staat er wel onflatteus op maar ik "ken" haar niet zo, ik ken haar alleen als Miranda.
De posequote:Op zondag 26 september 2010 10:28 schreef Copycat het volgende:
Wat is er onflatteus aan de 80ies Jared? Het tijdsbeeld?
Jij was ook nog onwetend net CCquote:Op zondag 26 september 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
Homo-erotisch, voor onwetende bakvisjes.
Ja idd, in '89 was het allemaal met de handjes op de borstjes.quote:
Echt? Ik lees ook te lang geen Hitkrant meer, dat blijktquote:
Ja maar nú CC, staan er nu nog borst-aai-foto's in de Hitkrant?quote:Op zondag 26 september 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Van alle tijden ... Ik had als bakvis precies zo'n soort poster van Leif Garret boven mijn bed hangen. Ook homo-erotisch tot en met, maar daar heb je als twaalfjarige geen kijk op.
Ik weet niet wat erger is, die eendensnavel of die tieten op de navelquote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Deze al langs gekomen? ik ken em nog niet.
Nikki Cox
[ afbeelding ]
Mijn god! Ooit was ze zo mooi...quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Nikki Cox
[ afbeelding ]
Echt zo zonde van haar. Soms vraag ik wel eens af of die operaties niet gewoon aangepraat worden.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, die eendensnavel of die tieten op de navel
De documentaire," Beperkt Houdbaar," is wel een leuke en het onderstreept jouw gevoel wel een beetje. Ook al is er niks aan de hand, in Amerika ben je altijd een goede kandidaat voor wat chirurgie. Dat slaat zo door dat men vergeten is wat normaal is omdat het beeld wat ze voorgeschoteld krijgen zo anders is. Hele andere discussie, ikweetz.quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Echt zo zonde van haar. Soms vraag ik wel eens af of die operaties niet gewoon aangepraat worden.
Kort geslapen zeker?quote:
Hij zit ook weer in zn papperige periodequote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Nikki Cox
[ afbeelding ]
Sjezusquote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Nikki Cox
[ afbeelding ]
Ik vond het afvallen ook niet nodig, maar bij burlesque maakt het niet uit hoe je d'r uitziet ook al heb je kleine boobs en nauwelijks rondingen, je kan nog steeds heel sexy zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 18:14 schreef purplerose het volgende:
ontzettend aangekomen terwijl het hooguit 5 kilo is ofzo
en het afvallen was sowieso niet nodig want voor burlesque zijn rondingen juist gewenst![]()
Die laag bruine foundation maakt dat ze onflatteus is
Ben ook erg blij dat ik er niet woonquote:Op maandag 27 september 2010 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vond het afvallen ook niet nodig, maar bij burlesque maakt het niet uit hoe je d'r uitziet ook al heb je kleine boobs en nauwelijks rondingen, je kan nog steeds heel sexy zijn.
Maargoed, dit is een Hollywoodfilm, dus tja, een ander verhaal.
Dacht ik toch altijd dat je foundation gebruikte om je gezicht egaal te maken en niet om van ras te veranderenquote:Op maandag 27 september 2010 18:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die make-up...
Dat maakt haar echt 10 jaar ouder en 100 jaar lelijker.
quote:Op maandag 27 september 2010 18:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dacht ik toch altijd dat je foundation gebruikte om je gezicht egaal te maken en niet om van ras te veranderen
OMG ja!!quote:Op maandag 27 september 2010 18:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
Daarover gesproken, Beyonce kan dat ook maar dan andersom:
[ afbeelding ]
Die twee moeten eens van foundation wisselen.
't Is net alsof het haar probeert weg te vluchten van d'r gezicht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik vind het kapsel nog wel het ergste aan die hele foto
Ik word er bang vanquote:Op donderdag 30 september 2010 08:05 schreef rena het volgende:
Ik weet niet of ze al gepost zijn, maar onbewerkte foto's van Madonna zijn altijd goed voor dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de shoot van D&G.
Damn, oud en dun is geen goeie combi bij haarquote:Op donderdag 30 september 2010 08:05 schreef rena het volgende:
Ik weet niet of ze al gepost zijn, maar onbewerkte foto's van Madonna zijn altijd goed voor dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de shoot van D&G.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |