Normaal niet neequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef kvd het volgende:
Als je weet dat je bekeken wordt en je weet dat je extentions hebt, dan doe je je haar toch niet zo?
Britney
[ afbeelding ]
Hahahahahah! 'Bad guy'quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef Smash-it het volgende:
Hahahahahahaha..![]()
![]()
Aaron Carter:
[ afbeelding ]
bron: http://www.thesuperficial(...)ike-this-now-10-2010
Is dr eigen haar dan nog steeds niet lang genoeg om weer te kunnen vertonen ofzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef kvd het volgende:
Als je weet dat je bekeken wordt en je weet dat je extentions hebt, dan doe je je haar toch niet zo?
Britney
[ afbeelding ]
Februari 2007 heeft ze zich kaalgeschoren. En zo te zien heeft het toch aardig wat lengte. Het onderste haar heeft ze in een streng naar boven laten gaan. Lijkt mij dat ze toch zonder hulpmiddelen zich kan vertonenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Is dr eigen dan nog steeds niet lang genoeg om weer te kunnen vertonen ofzoHoelang is het nu geleden dat ze flipte?
Ik zou absoluut zodra het weer kan zonder die afschuwelijke extensions willen lopenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Februari 2007 heeft ze zich kaalgeschoren. En zo te zien heeft het toch aardig wat lengte. Het onderste haar heeft ze in een streng naar boven laten gaan. Lijkt mij dat ze toch zonder hulpmiddelen zich kan vertonen
Ik vind echt een smerig mensquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef kvd het volgende:
Britney
[ afbeelding ]
My mom says I'm special.quote:
Wel als je schijt aan mensen hebt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef kvd het volgende:
Britney
[ afbeelding ]
Omg is ze dat echt? Wat een kop...hoe kan iemand toch zo verloederenquote:
Doe ik zo vaak. Maar niet op commando.quote:
Oh mijn God, verschrikkelijk ..... Yuri van Gelder over een half jaar of zo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef Smash-it het volgende:
Hahahahahahaha..![]()
![]()
Aaron Carter:
[ afbeelding ]
bron: http://www.thesuperficial(...)ike-this-now-10-2010
Good for you.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef rena het volgende:
[..]
Doe ik zo vaak. Maar niet op commando.
die man is Perry Farrell, zanger van Jane's Addiction. Samen met zijn vrouw. Dave Navarro heeft ook nog in die groep gezetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:01 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Good for you.
OT:
Weet niet wie het is maar het is eng
[ afbeelding ]
Die is er niet opgespoten maar er opgerold, met een mascararollerquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Die baard van Maik lijkt er ook echt opgespoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |