OMFGquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Die is er niet opgespoten maar er opgerold, met een mascararoller![]()
![]()
Ik las ooit een interview met Maik de Boer waarin hij, altijd openhartig, vertelde dat zijn baard volledig grijs is, maar dat probleempje lost hij dus heel handig op door elke ochtend even een 'oude mascara' over zijn kin te halenJa, ik vind het zelf ook raar dat ik dit weet. Maar dit was de beauty-tip die Maik ons wilde meegeven in het betreffende interview ("Nóóit een nieuwe mascara gebruiken, dat geeft een onnatuurlijk en hard effect...") en dit zijn typisch van die bizarre details die ik niet meer kán vergeten, zelfs als ik het zou willen.
Ik wil dan eigenlijk meer weten: hoe lang duurt dat mascaraproces? Gaat het haartje voor haartje, net als bij wimpers, of raust hij de mascara er gewoon overheen? Gebruikt hij wel waterproof? Extra volume? En ook: hoeveel wattenschijfjes draait hij er dagelijks doorheen? Vragen, vragen...
Maar dankzij deze foto heb ik tenminste een beeld
WTF.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
Ik las ooit een interview met Maik de Boer waarin hij, altijd openhartig, vertelde dat zijn baard volledig grijs is, maar dat probleempje lost hij dus heel handig op door elke ochtend even een 'oude mascara' over zijn kin te halenJa, ik vind het zelf ook raar dat ik dit weet. Maar dit was de beauty-tip die Maik ons wilde meegeven in het betreffende interview ("Nóóit een nieuwe mascara gebruiken, dat geeft een onnatuurlijk en hard effect...") en dit zijn typisch van die bizarre details die ik niet meer kán vergeten, zelfs als ik het zou willen.
Ik wil dan eigenlijk meer weten: hoe lang duurt dat mascaraproces? Gaat het haartje voor haartje, net als bij wimpers, of raust hij de mascara er gewoon overheen? Gebruikt hij wel waterproof? Extra volume? En ook: hoeveel wattenschijfjes draait hij er dagelijks doorheen? Vragen, vragen...
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:09 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is 16 jaar jong..![]()
volgens mij doen ze dit alleen omdat er paparazzi's in de buurt staan..
![]()
[ afbeelding ]
verschrikkelijk die haarmattenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef kvd het volgende:
Als je weet dat je bekeken wordt en je weet dat je extentions hebt, dan doe je je haar toch niet zo?
Britney
[ afbeelding ]
WAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taylor Momsen is btw dat schattige meisje uit The Grinch. Ik kan me nog herinneren dat we die dvd met m'n 10e verjaardag keken. Ze was echt schattig, en ze zong ook adorable. Ik schrok me dood toen ik een paar weken terug ontdekte dat dat dus Taylor Momsen was.
[ afbeelding]afbeelding ]
Hier valt Nicole dan weer mee wat betreft die strakgetrokkenkop die ze tegenwoordig altijd heeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh dat is zo'n gevalletje Nicole Kidman
[ afbeelding ]
(oudje)
Dat is volgens mij anti-glimpoeder dat niet goed is aangebracht oid
quote:Mwoah, zou je denken?
quote:De lokale V&D heeft ook van die directe belichting in de fucking pashokjes, met het gevolg dat je daar ALTIJD bultjes op je lijf ontdektOp donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah, zou je denken?Het is 10 keer over the top zo'n beetje
quote:zingt ze uit haar kut?Op maandag 18 oktober 2010 11:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Hier of slechte outfitjes? Anyway, Gaga onstage:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |