quote:Ze heeft roddels om zich heen gehad over anorexia en keihard ontkent maar als ik dit zie is dit toch echt iemand met anorexia, ze is er zo'n beetje uit gaan zien als een vroegere vriendin van me die anorexia had.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is Keira Knightley altijd wel dun natuurlijk, maar haar gezicht ziet er hier wel heel doodshoofdachtig uit
quote:Altijd weer wat nieuws he die gagaOp vrijdag 22 oktober 2010 08:52 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zingt ze uit haar kut?positie van de microfoon
![]()
quote:Naja, ik ben ook best dun van mezelf en een paar jaar geleden woog ik nog een paar kilo minder dan nu. Toen zag ik er ook zo uitOp vrijdag 22 oktober 2010 13:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze heeft roddels om zich heen gehad over anorexia en keihard ontkent maar als ik dit zie is dit toch echt iemand met anorexia, ze is er zo'n beetje uit gaan zien als een vroegere vriendin van me die anorexia had.
Je gezicht gaat er heel erg door vervallen en je krijgt dan dat effect.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:52 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zingt ze uit haar kut?positie van de microfoon
![]()
quote:Als ze anorexia had, zou ze toch niet zoiets aantrekken? Ik kan me voorstellen dat een anorectisch iemand van zo'n jurk zou denken dat ze onwijs dikke heupen heeft of zo. Het accentueert haar figuur mooi, maar dat zal iemand met anorexia toch nooit zo zien?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze heeft roddels om zich heen gehad over anorexia en keihard ontkent maar als ik dit zie is dit toch echt iemand met anorexia, ze is er zo'n beetje uit gaan zien als een vroegere vriendin van me die anorexia had.
Je gezicht gaat er heel erg door vervallen en je krijgt dan dat effect.
quote:Volgens mij trekt ze ook net met haar mond.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is Keira Knightley altijd wel dun natuurlijk, maar haar gezicht ziet er hier wel heel doodshoofdachtig uit
quote:Ik vind Ashlee's vriend zo geinig, net een midget in een te grote jas op deze fotoOp zaterdag 23 oktober 2010 18:33 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
George clooney
[ afbeelding ]
Ashlee moet nooit zo gaan poseren.. die kin![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Chef and author Mario Batali
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Mario_BataliOp zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef kvd het volgende:
[..]
![]()
wie van de 2 zou ik moeten kennen? en waarvan? Herken ze allebei niet.
quote:Ik dacht eigenlijk dat het Bastiaan van Schaik wasOp zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Chef and author Mario Batali
quote:die draagt toch geen crocs..Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het Bastiaan van Schaik was
quote:dan ken ik hem nog niet hahaha. Maar zoals al eerder werd gezegd, Basiaan van Schaik zou ik er wel in hebben herkendOp zaterdag 23 oktober 2010 20:30 schreef miieejj het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mario_Batali
quote:We kunnen allemaal wel googelen denk ikOp zaterdag 23 oktober 2010 20:30 schreef miieejj het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mario_Batali
quote:I'd still hit it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |