een hele oude foto... inmiddels is johan derksen afgevallen enzoquote:
lullig, zo te zien wel een onderbroek aan, maar door die sterke flits kijk je er zo doorheenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef Kutjelik het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly Osbourne
[ afbeelding ]
Is al een oudje. Hij is tussendoor al onwijs afgevallen en inmiddels weer iets aangekomen, maar hij ziet er nu echt niet zo uit.quote:
Dat meen je niet ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:59 schreef miieejj het volgende:
inmiddels is johan derksen afgevallen enzo
Precies. Wel aan zijn derde huwelijk bezigquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:51 schreef bloodymary het volgende:
Ach, hij is ook niet op de wereld om mooi te zijn, toch?
Geen idee waarvoor hij op de wereld is gezet. Schilt per persoon denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:51 schreef bloodymary het volgende:
Ach, hij is ook niet op de wereld om mooi te zijn, toch?
lijkt me niet, dit is Zach Galifianakisquote:
Ooowwquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:38 schreef kvd het volgende:
[..]
lijkt me niet, dit is Zach Galifianakis
[ afbeelding ]
die meneer op jouw foto is Todd Phillips, de film director van the hangover
Ik vind eigenlijk niemand onflatteus, behalve 'emo' Bam Margera.quote:
Heel veel blikken tomaten, lookalikes van Lady Gaga en Katy Perry en een paar gooigrage fans: meer had MTV niet nodig om een tomatengevecht serieus uit de hand te doen lopen. De foto's wilden we u niet onthouden... (edp)quote:Op maandag 8 november 2010 17:22 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[ afbeelding ]
en de rest uit die serie:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)tomatengevecht.dhtml
Wait, there's more!quote:[b] Op maandag 8 november 2010 18:23 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
koninglijke hoogheid prins harry..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |